Viritys turbojen uusi aikakausi on tullut! Nyt voit unohtaa työkone turbojen jälkeläiset lataamalla autoosi huippulaadukkaan Amerikkalaisen puhtaasti virityskäyttöön suunnitellun turbon!
Amerikassa suurta suosiota ja mainetta niittävä Turbonetics ei ole vielä täysin Suomen autoharrastajien tietoisuudessa, mutta nyt on aika siirtyä kehityksessä eteenpäin ja puristaa auton voimavarat irti mahdollisimman tarkkaan vain parhaista komponenteista ja ylivoimaisilla ratkaisuilla toteutetulla ahtimella.
Jälleenmyynnin kunniaksi ahtimiet erikoistarjouksessa ja ennakkokampanja on voimassa toistaiseksi.
Lisäksi minkä tahansa Turbonetics ahtimen tilaajalle mikä tahansa hukkaportti ja/tai dump-venttiili -20% alennuksella!
Todella laajasta valikoimasta löytyy ahdin varmasti jokaiseen kulkineeseen katuautosta pro tason kilpuriin. Jokaisen mallin saa samaan rahaan räätälöityä useilla eri siipi- ja pesä vaihtoehdoilla, että turbo toimisi moottorissasi täydellisesti!
Ahtimet saa joko kestävällä 360' liukulaakeroinnilla yleisen 270' laakerin sijaan tai ainutlaatuisella keraamisella kuulalaakeroinnilla. (Lukuunottamatta GT-K, SUPER T-series, MID-FRAME series ja TNX ahtimia, koska näissä on aina keraaminen kuulalaakerointi).
Turboneticsin patentoitu kuulalaakerointi on mullistanut kuulalaakeroitujen turboahtimien stantardit niin kestävyydessä, kuin suorituskyvyssä.
Niinpä turbonetics käyttää kaikissa kuulalaakeri ahtimissa tätä ainutlaatuista “kulma kontakti” rakennetta käyttävää kuulalaakerointia, jossa on käytetty lähes särkymättömiä keraamisia silikoni-nitridi kuulia. Tavanomaiseen rakenteeseen verrattuna se kestää jopa yli 13-kertaisen painekuormituksen.
Tämä rakenne tarjoaa äärimmäistä lujuutta, koska rasitus ei välity pelkästään pienimpiin laakerin osiin, niin kuin tavanomaisessa rakenteessa.
Ja mitä se tarkoittaa? Sitä että ahdin on poikkeuksellisen kestävä korkeilla painesuhteilla, eikä ole altis tavanomaisen kuulalaakerirakenteen heikkouksille ja mahdollistaa fantastisen vasteen kaasuun ja nopean ahtopaineen nousun.
Eli yksinkertaisesti keraamisesti kuulalaakeroitu Turbonetics ahdin herää nopeammin ja saavuttaa maksimi ahtopaineen nopeammin!
Keraaminen kuulalaakerointi on saatavilla KAIKKIIN Turboneticsin turboihin.
Ahtimet viimeistelytasapainoitetaan todella tarkoilla toleransseilla, mihin kilpailijat eivät yllä.
Vesijäähdytys on saatavilla kaikkiin paitsi MID-FRAME series, TN-series ja TNX series.
Ahtimet ovat täysin huollettavissa ja kaikkia varaosia on saatavilla.
Ahtimilla on aina myös 1 vuoden valmistajan takuu. Siis AINA olipa se katu- tai kilpailukäytössä. Tämä kertoo myös paljon ahtimen laadusta.
Tuoteluetteloon ja tarkemmin itse ahtimiin pääset tutustumaan tästä http://turboneticsinc.com/forum/turbos/TN_2011_CAT_LOW.pdf
Käy myös valmistajan kotisivuilla www.turboneticsinc.com/
Kompressori karttoja pääset tutkailemaan tästä http://www.turboneticsinc.com/content/compressor-maps
Alla esimerkkihintoja, mutta etenkin kuulalaakeroituja ahtimia on saatavilla rutkasti enemmän. Eli jos tuoteluettelosta löytyy kiinnostava malli tai et ole varma minkä ahtimen valitsisit, niin kysy!
http://www.ahtoja.com/category/40/turbonetics
myynti@ahtoja.com
0400-270698
TURBONETICS turbot todella kilpailukykyiseen hintaan!
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 16.10.2012 12:00
- Paikkakunta: Kajaani
Vastaa Viestiin
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Myydään / vaihdetaan osat”
Hyppää
- TERVETULOA
- ↳ TERVETULOA!
- Yritysesittelyt
- ↳ MBKoskinen.fi
- ↳ KL - Varaosat
- ↳ Huoltokeskus Lintonen
- ↳ Autopalvelu Parkkila Oy
- ↳ T:mi Jukka Rajalampi
- ↳ Race.Fi
- Yleinen keskustelu
- ↳ Varastettua
- ↳ On Topic
- ↳ Koti, puutarha ja nikkarointi.
- ↳ Kyselyt ja utelut
- ↳ Keskustelua muista merkeistä
- ↳ Arkielämän koukeroita
- ↳ Matkailu & miitit
- ↳ Pienet ja pärisevät
- ↳ Takuu- ja kuluttajansuoja-asiat sekä autoverotus
- ↳ Linttaklubi
- Kauppatori
- ↳ Myydään / vaihdetaan autot
- ↳ Myydään / vaihdetaan osat
- ↳ Myydään / vaihdetaan renkaita sekä vanteita
- ↳ Myydään / vaihdetaan muuta
- ↳ Lahjoitetaan
- ↳ Ostetaan / vaihdetaan autot
- ↳ Ostetaan / vaihdetaan osat
- ↳ Ostetaan / vaihdetaan renkaita sekä vanteita
- ↳ Ostetaan / vaihdetaan muuta
- ↳ Vuokrataan
- ↳ Kauppatori
- Tekniikkaosasto
- ↳ Mikä on autoni W-tyyppi?
- ↳ Mersutiedon Mekka, mese.fi:n oma wikitietokanta
- ↳ Yleinen tekniikkakeskustelu
- ↳ Auton rakentelu, projektit & äänentoisto
- ↳ Super-Turbot
- ↳ B1tt1n1kkar1t
- ↳ Pesu, puunaus & fiksaus
- ↳ Oldtimers
- ↳ W123, sedan, coupe, farmari, lang
- ↳ W123 moottori
- ↳ W123 voimansiirto
- ↳ W123 alusta
- ↳ W123 jarrut
- ↳ W123 kori
- ↳ W123 sähkö
- ↳ W123 lämmitys, ilmastointi
- ↳ W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang
- ↳ W124 moottori
- ↳ W124 voimansiirto
- ↳ W124 alusta
- ↳ W124 jarrut
- ↳ W124 kori
- ↳ W124 sähkö
- ↳ W124 lämmitys, ilmastointi
- ↳ W201
- ↳ W201 moottori
- ↳ W201 voimansiirto
- ↳ W201 alusta
- ↳ W201 jarrut
- ↳ W201 kori
- ↳ W201 sähkö
- ↳ W201 lämmitys, ilmastointi
- ↳ W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo
- ↳ W210 / 208 moottori
- ↳ W210 / 208 voimansiirto
- ↳ W210 / 208 alusta
- ↳ W210 / 208 jarrut
- ↳ W210 / 208 kori
- ↳ W210 / 208 sähkö
- ↳ W210 / 208 lämmitys, ilmastointi
- ↳ W202, sedan, farmari
- ↳ W202 moottori
- ↳ W202 voimansiirto
- ↳ W202 alusta
- ↳ W202 jarrut
- ↳ W202 kori
- ↳ W202 sähkö
- ↳ W202 lämmitys, ilmastointi
- ↳ W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo
- ↳ W211 / W209 / W219 moottori
- ↳ W211 / W209 / W219 voimansiirto
- ↳ W211 / W209 / W219 alusta
- ↳ W211 / W209 / W219 jarrut
- ↳ W211 / W209 / W219 kori
- ↳ W211 / W209 / W219 sähkö
- ↳ W211 / W209 / W219 lämmitys, ilmastointi.
- ↳ W203 / R170, sedan, farmari, avo
- ↳ W203 / R170 moottori
- ↳ W203 / R170 voimansiirto
- ↳ W203 / R170 alusta
- ↳ W203 / R170 jarrut
- ↳ W203 / R170 kori
- ↳ W203 / R170 sähkö
- ↳ W203 / R170 lämmitys, ilmastointi
- ↳ W212 / W218 sedan, farmari, coupe, avo
- ↳ W212 / W218 sedan, farmari, coupe, avo moottori
- ↳ W212 / W218 sedan, farmari, coupe, avo voimansiirto
- ↳ W212 / W218 sedan, farmari, coupe, avo alusta
- ↳ W212 / W218 sedan, farmari, coupe, avo jarrut
- ↳ W212 / W218 sedan, farmari, coupe, avo kori
- ↳ W212 / W218 sedan, farmari, coupe, avo sähkö
- ↳ W212 / W218 sedan, farmari, coupe, avo lämmitys / ilmastointi
- ↳ W204 / R171, sedan, farmari, avo
- ↳ W204 / R171 moottori
- ↳ W204 / R171 voimansiirto
- ↳ W204 / R171 alusta
- ↳ W204 / R171 jarrut
- ↳ W204 / R171 kori
- ↳ W204 / R171 sähkö
- ↳ W204 / R171 lämmitys, ilmastointi
- ↳ W213 sedan, farmari,coupe, avo
- ↳ w213 moottori
- ↳ W213 voimansiirto
- ↳ W213 alusta
- ↳ w213 jarrut
- ↳ W213 kori
- ↳ w213 sähkö
- ↳ W213 lämmitrys, ilmastointi
- ↳ W221 / W216
- ↳ W221 / W216 moottori
- ↳ W221 / W216 voimansiirto
- ↳ W221 / W216 alusta
- ↳ W221 / W216 jarrut
- ↳ W221 / W216 kori
- ↳ W221 / W216 sähkö
- ↳ W221 / W216 lämmitys / ilmastointi
- ↳ W205
- ↳ W126 sedan, coupe / R & C 107
- ↳ W126 / R & C 107 moottori
- ↳ W126 / R & C 107 voimansiirto
- ↳ W126 / R & C 107 jarrut
- ↳ W126 / R & C 107 alusta
- ↳ W126 kori / R & C 107
- ↳ W126 / R & C 107 sähkö
- ↳ W126 / R & C 107 lämmitys, ilmastointi
- ↳ W140 / R129, sedan, coupe, avo
- ↳ W140 / R129 moottori
- ↳ W140 / R129 Voimansiirto
- ↳ W140 / R129 alusta
- ↳ W140 / R129 jarrut
- ↳ W140 / R129 kori
- ↳ W140 / R129 sähkö
- ↳ W140 / R129 lämmitys, ilmastointi
- ↳ W220 / W230 / W215
- ↳ W220 / W230 / W215 moottori
- ↳ W220 / W230 / W215 voimansiirto
- ↳ W220 / W230 / W215 alusta
- ↳ W220 / W230 / W215 jarrut
- ↳ W220 / W230 / W215 kori
- ↳ W220 / W230 / W215 sähkö
- ↳ W220 / W230 / W215 lämmitys, ilmastointi
- ↳ W168
- ↳ W168 moottori
- ↳ W168 voimansiirto
- ↳ W168 alusta
- ↳ W168 jarrut
- ↳ W168 kori
- ↳ W168 sähkö
- ↳ W168 lämmitys, ilmastointi
- ↳ W169
- ↳ W169 moottori
- ↳ W169 voimansiirto
- ↳ W169 alusta
- ↳ W169 jarrut
- ↳ W169 kori
- ↳ W169 sähkö
- ↳ W169 lämmitys, ilmastointi
- ↳ Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit
- ↳ Moottorit
- ↳ Voimansiirto
- ↳ Alusta
- ↳ Jarrut
- ↳ Kori
- ↳ Sähköt
- ↳ Lämmitys, ilmastointi
- English Forum
- ↳ Technical discussion
- ↳ Off Topic
- ↳ English Forum
- Arkisto
- ↳ Tule Lada viestin lahjoittajaksi sydänlapsille
- ↳ Yhdistyksen säännöt
- ↳ Lada on topic