170cdi vepastolle kellokytkin?

Vastaa Viestiin
rooki
Viestit: 18
Liittynyt: 24.6.2007 12:24
Paikkakunta: tampere

170cdi vepastolle kellokytkin?

Viesti Kirjoittaja rooki »

Onko paha lisätä itse kellokytkin? Onkohan siinä kiertovesipumppua valmiina ja mitä kytkentöjä se vaatii?
Avatar
Enins
Viestit: 506
Liittynyt: 27.12.2006 21:31
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Enins »

Voin olla väärässäkin, mutta mielestäni;
1) 2001 faceliftin jälkeisissä malleissa ei vakiona ole Webastoa.
2) Kaikissa bensa/naftalämppäreissä on kiertovesipumppu vakiona.
3) Ajastin kuuluu lämppärin vakiotoimitukseen.
rooki
Viestit: 18
Liittynyt: 24.6.2007 12:24
Paikkakunta: tampere

170cdi vepastolle kellokytkin?

Viesti Kirjoittaja rooki »

Tää mun Marsu on 2000-mallia ja ei tässä kelloa ole. Katkaisija on mistä saa sen lämmittimen pois päältä.
stude
Viestit: 4
Liittynyt: 02.8.2007 21:17

Viesti Kirjoittaja stude »

Mä asennutin kellosarjan -00 170 CDI:hin syksyllä. Ei ollut helppoa:

Ostin hintavertailun jälkeen sarjan ilman kiertovesipumppua Vehosta, kun sanoivat ettei sitä tarvitse ("käyttää auton omaa pumppua"). Ajattelin ensin että kyllähän tuollaisen nyt itsekin asentaa. Mukana tuli vain Webaston perusohje, jolloin totesin että ei onnistu (odotin jotain Aakkosen omaa ohjetta, tuon pumppujutun perusteella).

No, sitten kyselin hintaa asennukselle. Tarjousten ero Veho vs. alan firma Hesassa oli satasia, joten päädyin jälkimmäiseen. Asennusvaiheessa sitten selvisi, että kyllä se pumppu tarvitaankin. Juttelin Vehoon ja oletus siellä olikin nyt että sen Webaston kyljessä olisi pitänyt ollakin se pumppu. Nyt se pumppu tulikin sitten kalliimmaksi kuin pakettina ostettaessa...

Viimeinen episodi oli kun ei se Webasto jaksanut käydä kuin hetken. No, siellä oli sitten joku alipaineongelma, minkä vuoksi W:n ja tankin väliin piti asentaa joku lisäletku. Ja tietysti W:oon tuli vielä joku halpa palikka, kaikki W:n osathan ovat suorastaan ilmaisia.

Eli suosittelen: ota pakettina joltain joka ymmärtää CDI:n päälle ja rahastaa vähemmän kuin Veho.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Re: 170cdi vepastolle kellokytkin?

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

rooki kirjoitti:Tää mun Marsu on 2000-mallia ja ei tässä kelloa ole. Katkaisija on mistä saa sen lämmittimen pois päältä.
se sun wepasto oli tarkotettu sellaisen käyttöön ,kun auton käynistää wepasto menee automaattisesti päälle,luultavasti siksi siinä ei ollut kellokytkintä :idea:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W168 lämmitys, ilmastointi”