Kuinka paljon mahtuu vikaa pieneen vitoseen...

IlkkaMoilanen
Viestit: 93
Liittynyt: 20.10.2010 18:20
Paikkakunta: Ooolusta

Viesti Kirjoittaja IlkkaMoilanen »

Itse vielä tarkistin 210tkm huollossa pitääkö vaihtaa -> ei tartte oli vastaus. jälkiviisaus on parasta. No toisaalta. Takuuta jäljellä, vakuutusyhtiö maksaa vara-auton vuokran joten itelle ei tuu käytännössä kuluja, toki 575tkm ajetulla T5 portterilla joutuu ajeleen.
Mb R 320 CDi 2007
Mb Sprinter 319 Carsport -14
Mb Sprinter 216 Carsport -14
Mb Sprinter 316 A3 A -11
IlkkaMoilanen
Viestit: 93
Liittynyt: 20.10.2010 18:20
Paikkakunta: Ooolusta

Viesti Kirjoittaja IlkkaMoilanen »

Noniin, johan tuota kolme päivää on edellisestä. Eilen alkoi kuulumaa perän seutuvilta klang. Ja sitte se tuli käännyttäessäkin klang.... Tälle aamua on sitte todettu vetoakselin sisäpään sokan vaurioituneen ja pääsee liikkumaan peränpäästä. Öljypohjassa oli aavistuksen verran metallia. Roppu kiinni ja öljyt sisään ja odotellaanpa mitä maahantuoja sanoo. "Mitä tänään laitetaan?" Ei vittu oikeesti.... :ttu: :ttu:
Mb R 320 CDi 2007
Mb Sprinter 319 Carsport -14
Mb Sprinter 216 Carsport -14
Mb Sprinter 316 A3 A -11
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Tää vito on kyl todellakin maanantai kappale, ei millään voi olla noin löyhiä jokaanen :shock: Yleensä näistä mersuusta viat loppuu korjaamalla ja ne ennakoi vaihtotarvetta jossainkohti mutta tämä on kyllä näemmä ruikulla koko ajan :shock:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
pt
Viestit: 792
Liittynyt: 25.10.2005 15:23
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Tai äkkiä tuntuu siltä, että homma on lähtenyt tuosta konerikosta etenemään, kun silloin tuo laatikko ja perä ottivat itseensä.

Kuitenkin nuo hajoavat paikat on noita korjattuja, kuten laatikko ja perä. Jälkiviisautena kun olisivat laittaneet suoraan uudet osat, niin helpoimmalla olisi perästä päin päästy.

Nyt sitten parsitaan perästä päin kasaan toiseen kertaan.
W124 500E
W903 316cdi
IlkkaMoilanen
Viestit: 93
Liittynyt: 20.10.2010 18:20
Paikkakunta: Ooolusta

Viesti Kirjoittaja IlkkaMoilanen »

Nyt sitten parsitaan perästä päin kasaan toiseen kertaan.
Tätähän minä oon yrittäny toitottaa ku kyseessä on ammattiauto. Mutta minkäs teet ku se joka maksaa, se päättää. Kyllähän sen jo järkikin sanoo, että jos kone lyö satasen vauhdista jumiin niin että kuski meinaa mennä tuulilasista läpi, ei siinä mikään paikka ehjänä pysy. Onneksi nyt kaikki on menny takuuaikana. *kopkop*
Mb R 320 CDi 2007
Mb Sprinter 319 Carsport -14
Mb Sprinter 216 Carsport -14
Mb Sprinter 316 A3 A -11
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”