Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi.

Supa
Viestit: 744
Liittynyt: 18.4.2007 21:33
Paikkakunta: Kiviranta
Viesti:

Re: Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi.

Viesti Kirjoittaja Supa »

Taas on ajeltu menemään ilman isompia murheita, nii jääny tää raportointiki.

Kenno vaihettii pajalla, toimihan se ilmastointi heti monta viikkoa ennenku lopetti. Eli vieläki vuotaa jostai, mutta huomattavan paljon vähemmän. Katotaan seuraavaa vaihetta sitte ens kesänä :D

Eilen sitte rälläsin töissä oikein kunnolla semmosessa tahmeassa mutta liukkaassa selluprosessin välituotteessa, joka ruostuttaa tehokkaasti joten pyyhälsin siitä suoraan pesupaikalle. Letkulla vaan viruttelin hyvällä paineella auton päältä ja alta, nii kappas kun startatessa sytty laturiherja näyttöön. Sehän kyllä nuolinapilla katosi eikä tullu enää uuestaan vaikka moneen kertaan autoa käynnisteltiinki vielä päivän mittaan.
Tänää kävin taas töissä, nii poislähtiessä tuli taas sama ilmotus startissa, ei kuitenkaan aamusella kotoa lähtiessä tullu. Kuittasin poies ja lähin ajelemaan, nii tossa 30km kotimatkalla kerkes syttyä muutamanki kerran uuestaan. Kotona sitte mittasin virranantonavasta käydessä 12.2V, kun päälä oli vaan ajovalot ja puhallin ykkösellä.
Totta nää pesua kestää, että oliko vaa huonoa tuuria ja laturi väsähti nyt nii paljon että riittää vikailmotukseen? Karvan pääle 400tkm mittarissa eikä ainakaa papereissa oo merkintää laturinvaihosta missää, että liekö vaan ikä täynnä :roll:

Pistin ylläpitolaturiin, kun huomenaki täytyy keikalle mennä, ja talliki just varattuna. Katotaas paheneeko tuosta, voishan sitä yhen laturin käyä valmiiks hakemassa kyytiin kyllä...
http://www.mptiihonen.fi

--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Re: Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi.

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kyllä se tuossa 400tkm kohdalla on jo vaihtokunnossa.
Rinttereistä menee siinä 350tkm paikkeilla
Supa
Viestit: 744
Liittynyt: 18.4.2007 21:33
Paikkakunta: Kiviranta
Viesti:

Re: Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi.

Viesti Kirjoittaja Supa »

Menin tänää sit varmuuen vuoks Mondeolla töihin, samalla sain tallin tyhjäksi. Tullessa koukkasin Motonetista laturin ja kotona aloin siirtää Vitoa talliin - no tottakai se nyt lataa 13.8V aivan sama mitä laitetta napsauttaa virtaa kuluttamaan.
Ajoin kuitenki sisälle auton, aattelin kahtoa ettei oo muistissa mitää ihme koodeja, kun muutenki pitää testerin kans leikkiä. Luultavasti se laturi nyt vaan toimii hetkittäin.
Joutuu tossa nelivedossaki näköjään keulaa ilmaan nostamaan jos alakautta haluaa käsiks päästä, ja hihnan löysäämiseks saa irrotella vissii ilmanputsarin ja tuulitunnelin poies tieltä?
http://www.mptiihonen.fi

--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi.

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jaaa ainakin ilmansuodatin kannattaa ottaa pois edestä, eipä muista kun Vitoja vähemmän tullut rassattua.
oulaistenliikenne.fi
Supa
Viestit: 744
Liittynyt: 18.4.2007 21:33
Paikkakunta: Kiviranta
Viesti:

Re: Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi.

Viesti Kirjoittaja Supa »

Mjoo. Kai se pitää vaihtaa, vaikka välissä muka toimiiki. Nuita oli esiintyny aika monta kertaa.
20221106_175250.jpg
20221106_175250.jpg (535.88 KiB) Katsottu 2871 kertaa
Ja just tossa konsultoin kaveria joka pari viikkoa sitte tämmöseen (mutta takavetoon) laturin vaihto, nii ilmanputsari koteloineen ja putkineen, ylävesiletku koneen päästä, ahtoletku kans turbolta nii saattaa jopa nähä yläpään pultit ja kiristimestäki vilauksen :D

Sen putsaripömpelin tossa irrotin, samaten pohjamuovin. Nelivedossa on kyllä tilaa siinä laturin alapuolella muuten aika runsaasti, mutta kovin oli ahtaaksi jätetty se apurungossa oleva aukko mistä pitäs uittaa möykky pihalle, saa nähä montako kättä sopii yhtäaikaa :roll:

Sitte loppu otsalampusta virta joten tuumasin että jatketaanpa huomena, kun kerran on toinenki auto millä töihin pääsee.
Muutenkaan ei oo hetkeen tarttenu 646:n kimpussa riehua, ja vielä vähemmän tämmösessä korissa, vaikka molempia on ennenki ollu, nii vähän on taas amatöörifiilis :lol:
Muttaku tossa syksyn ratoksi laajensin autotallia ja värkkäilin kustannustehokkaampaa lämmitystä kehiin, nii kai se taas vähän pitää harrastaaki.
http://www.mptiihonen.fi

--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
Supa
Viestit: 744
Liittynyt: 18.4.2007 21:33
Paikkakunta: Kiviranta
Viesti:

Re: Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi.

Viesti Kirjoittaja Supa »

Eipä siitä oikeasti ois tarttenu irrottaa ku turbolta lähtevä ahtoletku, ja seki vain siks ettei muuten sovi räikällä aukaseen toista laturin yläpulteista.
Alhaalta vaan pohjalevy ja sähköpiuhat irti ton letkun lisäks.
Yläpuolelta ei periaatteessa tartte tehä mitään. Alakautta T60+iso räikkä ja kiristintä keinauttaa sen verran että saa hihnan pois laturin rullalta.
Sitte ois neljällä E12-kantasella pultilla ite laturi kiinni, näihinhän käy myös sopivanmalliset 10mm avaimet/hylsyt. Möykky alas ja uutta ylös, käänteisessä järjestyksessä kiinni kaikki.

Ois ollu pirun nätti homma jos ois ekalla yrityksellä saanu oikean laturin, Motonet... :idiot:
Noh tämmöstä se on ku tuplapyhinä yrität alkaa remppaa tekemään ja mistää muualta ei voi ees yrittää saaha osia :lol:
Toki sitä oikeaa vaihtoehtoa kaikista kolmesta ei sitte meinannu löytyä kuusta eikä maasta, paitsi oottelemalla. Vaan olipa yhessä varaosaliikkeessä sentää hyllyssä ku aikansa soitteli ja kyseli, nii tuli tämäki valmiiks.

Tallissa se auto on toki edelleen, aattelin samalla kuivumisella laitella valoasennukset kuntoon talvea varten. Katolle tulee pari paneelia, korkeus alkaa huolettaa kun nosto-ovessa ei älyttömiä tilaa ollu sisälle ajaessakaa :?
http://www.mptiihonen.fi

--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
Supa
Viestit: 744
Liittynyt: 18.4.2007 21:33
Paikkakunta: Kiviranta
Viesti:

Re: Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi.

Viesti Kirjoittaja Supa »

Viikonloppuna oliki sitte aikaa niille piuha- ja valohommille.

Keulalla on ollu koko omistusajan 2x Storm10, kun noissa on tuo hinta/laatusuhde aikalailla kohillaan. Toki se asennus silloin tuli tehtyä pihalla syyssäässä, joten piuhat oli vaan nakattu pois näkösältä ja parkkiraidatki jääny kytkemättä. Nää korjasin nyt ekana.
20221111_220722.png
20221111_220722.png (969.49 KiB) Katsottu 2727 kertaa

Alunperijään ostin Sprinterin katolle sit Genesis 1100:n, kyllä se siellä fyysisesti kävikin mutta enpä ehtiny kytkeä ennenku auto jäi tarpeettomaks ja sitte pikkuhiljaa katosi pihastaki. Sentään älysin siirtää valon takas varastoon oottamaan uusia suunnitelmia :D
Noh, Mondeossa se ois näyttäny lähinnä koomiselta, kun kyseessä kuitenki aika massiivinen pötkylä, varsinki korkeussuunnassa. Siispä suunnittelemaan asennusta Viton katolle. Ostin Valostorelta neljä kappaletta tuplamagneettijalkoja, kaks tälle ja kaks tolle mistä myöhemmin lisää, vaan eipä tuonkokosta paneelia näin kaarevalle katolle niillä saanukaan tukevasti laitettua :x
Pakettiauto kyseessä nii eihän se oo ku mittoa paikat ja tärskäyttää 8mm reiät katosta läpi. Vähän suoja-aineita, kumilätkät väliin ja paneeli paikalleen. Piuhat tyylikkäästi ulkokautta tuulilasin reunaa konehuoneen puolelle, katkasija herätteen väliin kojelautaan tälleki että saa vähän valita mitkä tuikut päällä ajaa. Ois tähän varmaan menny se 1300 leveä versioki nätisti, vaan laitetaan ny sitä mitä sattu löytymään.
20221111_221335.jpg
20221111_221335.jpg (703.2 KiB) Katsottu 2727 kertaa

Taakse pääty "työvaloksi" sitte yks valomaailman kuninkaista, Lazer T28. Tää puolestaan piti alun alkaen tulla tähän autoon ihan lisäpitkäksi, vaan kun puuttuu kaikki hyväksynnät ja tuo Genesis jäi jouten nii muokattiin suunnitelmaa. Yllättäen sekään ei asettunu kaarevalle katolle magneeteilla, joten tekastiin sitte pari reikää lisää ja pulteilla paikalleen. Piuha menee toistaseks takaoven välistä, ehkä näitä kaikkia voi rakennella siistimmin sitte kun saa kiirehommat alta poies (lue: ei ainakaa kahteen vuoteen)...
Auta armias sitä joka erehtyy kiiluttelemaan peileihin takaapäin pitkillä valoilla :twisted:
20221111_221404.jpg
20221111_221404.jpg (669.84 KiB) Katsottu 2727 kertaa
Joku vois kysyä että mitä ihmettä tommosella muka työvalona tekee, mutta kyllä mä ihan oikeesti oon työvuosien varrella keksiny montaki paikkaa missä mikään määrä valoa ei oo liikaa, ja sitä tarvii sekä kauas että lähelle.

Ehkäpä niille magneettijaloille löytyy käyttöä kun keksin sopivat sivutyövalot. Täähän on sekä maasto- että pakettiauto (N1G) joten työvalot on sallittuja joka suuntaan (myös eteenpäin), pitää kattoa kuinka sitä innostuu :D

Ja tossa aiemmin olin vähän huolissani korkeudesta. Mun tallin oviaukkoon jää vapaata korkeutta 2.08m, nyt noilla valoasennuksilla auto on 2.04m. Magneettijalat ois tuonu vielä pari senttiä lisää, ois saanu kynnyksellä olla jo tarkkana ettei hyppäytä :D
Tää vaan pitää ottaa huomioon jos meinaan niitä isompia kesärenkaita laittaa. Toki tän ei oo tarkotus asua tallissa, mutta pitää sinne silti sopia. Ainahan sitä voi laskea renkaista ilmaa vähemmäks jos tekee tiukkaa :mrgreen:
http://www.mptiihonen.fi

--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
Supa
Viestit: 744
Liittynyt: 18.4.2007 21:33
Paikkakunta: Kiviranta
Viesti:

Re: Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi.

Viesti Kirjoittaja Supa »

Isänpäivän kunniaksi hyökättii tyttären kans talliin jatkamaan asennuksia.
Mulla kun nuo työhommat on väliin sitä, että aamulla ajelen jonneki umpikorpeen, jätän auton ja poistun mettään päiväksi ja tuun takas kun homma on done eli täysin epämääräsen ajan päästä, nii talvella se auton lämmittäminen on vähän ongelma. Ei silleen kiinnostais mettäpäivän jälkeen istua oottelemassa että eberi lämmittää auton, nii jotaki tartti keksiä.

Netistähän löytyy kohtuurahalla myynnissä tommosia gsm-releitä, semmosen hommasin ja kytkin eberin käynnistysnapin rinnalle. Prepaid-kortti sisään, vähän asetuksia kohilleen ja nyt hörähtää lämmitin tulille soitosta tai viestillä.
20221113_152244.jpg
20221113_152244.jpg (703.52 KiB) Katsottu 2723 kertaa
Aattelin etten piilota tuota kojelaudan sisään, enkä karumpiin olosuhteisiin moottoritilaan tai peräkoppiin, nii tuli sitte tuohon. Ainaki oli nätti vetää piuhat kynnysmuoveihin ja penkin alta.
http://www.mptiihonen.fi

--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
Supa
Viestit: 744
Liittynyt: 18.4.2007 21:33
Paikkakunta: Kiviranta
Viesti:

Re: Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi.

Viesti Kirjoittaja Supa »

Mitäs mitäs... Noh töissä on talven yli ajeltu, ja nyt meinas katsastus yllättää. Olin ihan muistellu että toukokuussa on tällä viiminen päivä, mutta niinpä vaan postiluukusta tulleessa mainoksessa luki jotta näytille pitäs ehtiä 11.4. mennessä.
Nii, etujarrut ihan loppu, tuulilasi kahteen suuntaan halki, joka tuikut ledejä, tämmösiä pikkujuttuja siinä yhtäkkiä tuli mieleen.

Pistin sit jarrulevyt ja palata tilaten Aeromotorsilta kun tiesin ettei sieltä tarvi mahottomia aikoja ootella, ja paikallinen hinnotteli ittensä aika reilusti ulos tällä kertaa. Kiva huomio myös se että näitä on kahenmallisilla jarruilla, runkonumeron mukaan tilasin ja oikeat tuli. Tuulilasin päätin nyt suosiolla jättää vaihtamatta, kun ei kerkiä. Sitäpaitsi nyt lentää kaikkea niin paljon että mun tuurilla uus ois heti rikki :D

Paketti kun tuli nii auto talliin, lämmöt päälle ja vähän ajan päästä touhuamaan. Tunkilla koko keula kerralla ylös ja pukit alatukivarsien alle, rattaat poies ja eiku irrottaan jarruja. Tai no, siinä välissä pääsi melkonen määrä kirosanoja kun vilkuilin muita alustan osia...
20230329_203358.jpg
20230329_203358.jpg (846.7 KiB) Katsottu 2276 kertaa
Suojakumihan se oli entinen, noh ilmeisesti ei ihan kuukausitolkulla vielä rikkinäisellä ajeltu kun rasvaa oli sisälläki. Ja sillon laturiremppaa tehessä tuo kyllä oli ihan ehjä. Päätin siis että niveltä en uusi tähän hätään, menkööt vaan uuella kumilla ja rasvoilla. Jos ei kestä, nii vaihetaan nivel sitten.

Siinähän se työ muuten meni melko suoraviivasesti kun näitäki on tullu tehtyä autoilu-uran aikana jo jonku verran, olosuhteet nyt vaan on pikkasen ahtaat vaan onneks iteki oon melko slimline-mallinen :D
20230329_201101.jpg
20230329_201101.jpg (953.25 KiB) Katsottu 2276 kertaa
Ekaa kertaa tutustuin nyt tuohon CRC Rost Flash -puteliin. Lähtipä kyllä temppuilematta irti pultit kun tuota suhautti ja vähän anto vaikuttaa.
Tässä kuskin puolella satulan liukutapit oli päättäny juuttua, männät liikku kyllä ja tiivisteet näytti olevan ok joten hain vaan uuen tappisarjan Motonetista samalla kun sitä suojakumiaki piti mennä kyselemään. Sitäpaitsi letku näytti olevan yhtäpuuta satulan kanssa joten en ois halunnukaan alkaa aukasemaan sitä liitosta ja vaihtamaan koko satulaa :D

Muuten kyllä yllättävän vähän vastusti, mutta pitää silti aina jotain pientä....
20230329_210518.jpg
20230329_210518.jpg (578.78 KiB) Katsottu 2276 kertaa
Tuo ei halunnu vänkärin puolella aueta suosiolla nii porasin sen sitten poies. Harmi että mun säästölevyjen mukana ei tullu uusia, vaan pysyyhän tuo ilmanki. Kattoo jos ehtii renkaanvaihtoon mennessä hommata jostaki.

Kasausvaiheistahan ei tietenkää malta ottaa kuvia kun kauhee kiire saaha auto ulos tallista ja testilenkille, mutta sentää jotaki tuli kuvattua.
20230403_185241.jpg
20230403_185241.jpg (778.67 KiB) Katsottu 2276 kertaa
Kokeilin siis tässä tuota liimattavaa suojakumia, syystä jotta pelkäsin alapallon olevan lujassa kiinni, ja tosiaan kun auton ja seinän välissä on jotain 40cm eikä lattiaankaan oo matkaa ku mun pään verran, nii ei oikein ois ollu tilaa alkaa käyttään voimaa. Kuvassa homma vielä pikkasen kesken, viiminen 2cm liimaamatta. Oikeastihan tuo pitäs alottaa just tuolta kapeammasta päästä, mutta nää Viton etukepit on nii paksut että päätin tehä toisinpäin, kun muualta on liimattu nii tuo on sit helpompi venyttää yhteen.

Ja siitäpä se sitte valmistu ja eiku testaamaan. Kaikki toimi, jarrutuntuma muuttu kertaheitolla kun sai nuo satulatki liikkumaan kunnolla ja vähän vaikuttas että auto muutenki rullais herkemmin. Noh kummako tuo jos toinen jarru laahannu koko ajan vähän.
Tottakai tää siis valmistu keskiviikkoiltana kymmenen jälkeen, ja eilen torstaina mihinkään konttorille ei päässy. Sain kuiten mun vakiopaikkaan varattua ajan tiistaiaamuksi, joten ihan viime tippaan melkein taas mentiin :D
http://www.mptiihonen.fi

--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
Supa
Viestit: 744
Liittynyt: 18.4.2007 21:33
Paikkakunta: Kiviranta
Viesti:

Re: Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi. Ja taas ostettiin käsistä...

Viesti Kirjoittaja Supa »

Viimeksi jäätiin jännityksellä ootteleen katastuspäivää.

Sehän pääsiäisen jälkeinen tiistaiaamu koitti ja kurvailin konttorille nykimään ovenkahvaa. Tai ei sitä tarttenu nykiä, ovi aukes ihan kevyesti.
Aamun ekana asiakkaana oli paripyöräsprintterikuski, minä heti toisena. Samaan aikaan siis varaukset, mutta hän oli pihalla ensin joten toki sai mennä tiskilleki ensin :D

Hörpin siinä kahvia kun katsuri lähti avainten kanssa pihalle, enkä pitäny mitään kiirettä. Sillä pikkuautolinjalla missä on nelivetojarrudyno, päästömittaukset yms tehään ulkona eikä mua kiinnostanu seistä tuulessa. Siirryin hallin puolelle vasta kun autoki oli sisällä.
Jarrut joka nurkassa hyvät, myös seisontajarru. Kyydissä on koko talven kulkenu reilu 300kg lisäpainoa taka-akselin päällä joten takasatulat on saanu kans vähän toimintakäskyjä, onneksi. Pohjassa ei lahovikaa, missään ei väljää. Hyväksytty, korjauskehotus tuulilasista kun kahteen suuntaan halki.

Menin töihin ja vuorossa olleelle nuorisolle heitin että nythän tämän vois myyä poies, jos joku vaan ostais. Meni muutama päivä nii tuli puhelu eräältä paikalliselta koneyrittäjältä, halus ostaa :shock:
Oli kuulemma kerrottu että tämmönen saattas olla kaupan. Noh, kertoilin autosta mitä oli kerrottavaa, hän tuli illalla koeajolle ja tuumas että nukkuu yön yli ja soittelee.
Soitti sovitusti, neuvoteltiin hinta silleen ettei kumpaakaan ihan kauheasti harmittanu ja päätettiin luovutuspäivä nii kerkesin siivota auton ja tehä paperihommat valmiiksi.

Ja niin se auto sitten lähti. Pitänee katella jotain tilalle, ajellaan nyt pelkästään Mondeolla tovi. Vähän on outo olo, kun ei yhtään tähtikeulaa ole tontilla.
http://www.mptiihonen.fi

--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Re: Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi.

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Työreissulla vuoden 2016 114cdi:llä. 4x4 ja 80tkm ajettu. Kelvollinen matka-autona kun sietää rengasääniä. Ajotietokoneen mukaan kulutus 350km siirtymällä 6,5ltr/ 100km.

Yllättävän kalliita kun katselin tarjontaa. 🥶

Takaa ei kuulu mitään. Sen verran paksu väliseinä matkustamon takana.
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Re: Vito ja sen omistamisen sietämätön keveys, vaihe kaksi.

Viesti Kirjoittaja Pappi »

7.7 oli laskettu kulutus kun ajelin pirkkalassa koulutukseen liittyviä siirtymisiä.

Ihmeen vaivaton ajaa. Eilen oli kyllä 💩 keli ajaa. Valoja tuo kaipaisi mutta tietyistä syistä johtuen autossa on halogenit.

Eilisessä kelissä myrskylyhtymäinen sävy oli oikeastaan paras silmälle.
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”