Sprinter 2006 "uuskoppa" W906 , 311 CDI
Koetaulussa palaa moottori -symbooli
Senjälkeen auto seiisoi viikon ja nyt pakkasella -12 käynnistin ja valo oli sammunut.
15 min tyhjäkäynnin jälkeen syttyi taas.
Öljyä on ja pakkasnesteet ok, lämppäristä tulee lämmintä (ei jäässä).
Tein koelenkin ja kone kiertää ja vetää normaalisti.
Varsinainen huolto tehty veholla 2000km sitten.
Annoin koneen jäähtyä, mutta valo palaa yhä käynnitettäessä..
Vikakoodinlukijaa ei ole. Mikä olisi hyvä ja tietysti edullinen.
mottori-varoitusvalo
Joo. näin ajattelinkin, koodin saaminen ei korjaa vikaa.
Vaikka toisaalta vian tieto olisi ihan kiva.
Tuota hiukkas- suodatinta itsekin epäilen, ajettu 230 tkm.
Tai sitten lämpö (anturi) - vikaa.
Talvinaftaa täys tankki.
Vien jossainvaiheessa pajalle, en juurikaan ajele talvisin,
joten seisokoon siinä sen aikaa.
Vaikka toisaalta vian tieto olisi ihan kiva.
Tuota hiukkas- suodatinta itsekin epäilen, ajettu 230 tkm.
Tai sitten lämpö (anturi) - vikaa.
Talvinaftaa täys tankki.
Vien jossainvaiheessa pajalle, en juurikaan ajele talvisin,
joten seisokoon siinä sen aikaa.
Juu ja varsinki automaateissa kun jurnutetaan deellä niin hiukkasloukku ei lämpene kunnolla niin ei regeneroidealer kirjoitti:Näitä on ollut useita vikatilassa hiukkaspöntön vuoksi, regenerointi testerillä auttaa.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]