ML 270 cdi tiputtaa ahtimen pois ja menee vikatilaan

Bj Andy
Viestit: 96
Liittynyt: 17.12.2016 21:03
Paikkakunta: Lemi The Land of Red Potatoes

Viesti Kirjoittaja Bj Andy »

https://forums.offipalsta.com/picture.p ... eid=233859

Tässä vielä kuva katista lieköhän eka katti sulannaa tai mossahtannaa ihan täysin ....?
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4253
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Bj Andy kirjoitti:https://forums.offipalsta.com/picture.p ... eid=233859

Tässä vielä kuva katista lieköhän eka katti sulannaa tai mossahtannaa ihan täysin ....?
Tai lähtenyt töhnää kerrlla irti
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Bj Andy
Viestit: 96
Liittynyt: 17.12.2016 21:03
Paikkakunta: Lemi The Land of Red Potatoes

Viesti Kirjoittaja Bj Andy »

Jep.

No Tämä viikko vedellään vielä suoralla putkella ennenkuin tuohon kerkeää syventyä. Sitten pitää harkita jatko toimenpiteitä, eli ohitusleikkausta ja pallolaajennusta...

Hitokseen herkemmin kulkee suoralla jöötillä versus tukkoinen katti...
Bj Andy
Viestit: 96
Liittynyt: 17.12.2016 21:03
Paikkakunta: Lemi The Land of Red Potatoes

Viesti Kirjoittaja Bj Andy »

Katti puhdistettu toisen ja viimeisen kerran.
Tukkeessa se oli ainoastaan tulopuolen pinnalta, joten polttamalla puhdistus on ihan toimiva toimenpide myös. Joka vaatii myös sen alkuperäisen vian selvittämistä ja korjausta, eli mistä se noki on peräisin.
Bj Andy
Viestit: 96
Liittynyt: 17.12.2016 21:03
Paikkakunta: Lemi The Land of Red Potatoes

Viesti Kirjoittaja Bj Andy »

Ja toinen kysymys jota varmaan on käsitelty sata kertaa aiemminkin..

Eli nyt tihruaa dieseliä kannen etureunasta, eli onko se korkea vai matalapaine pumpun alta?

Pahoittelut huonosta osien tuntemuksesta, mutta omat opinnot on ajalta rivipumppu,kaasutin ja k-jetronic...

Eli tiiivistettä saanee, mutta mitä huomioitavaa vaihdossa?
MHe
Viestit: 1150
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

Jos se vuoto on kp-pumpun (kolmiomainen mötikkä) sylinterin kannan alta, varmistaa että vuoto tulee kannen alta eikä letkuista pumpun kyljestä. Sitten varmistaa että tiivistesarja on oikeanlainen (kannen alla tiivisteessä 'nenä' vai ei). Vaihdossa pumpun kannen pultin on törkeen lujassa, iskumeisseli ja hyvälaatuiset torxikärjet. Puhdasta. Tarkasti että se pieni kartiomainen tiiviste pysyy asennusvaiheessa paikoillaan ja on oikein päin.

Hyviä threadeja löytyy/linkitetty tänne ja/tai naapurifoorumille, vaikka photobucket on osan kuvista tuhonnutkin.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Moottorit”