raidetangonpää

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Vastaa Viestiin
Avatar
valtsy
Viestit: 103
Liittynyt: 17.2.2006 13:41
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

raidetangonpää

Viesti Kirjoittaja valtsy »

Eli kai sitä pitäs alkaa orastavaa leimaa varten noita -02sen viton niveliä käymään läpi ja väljäähän on. Jos sitä alkais raidetangon päistä Laiskana ajattelin kysyä teiltä arvoisat asioista huomattavasti enemmän tietävät että minkäslaisia mahdollisia kaasupillejä, ulosvetäjiä ja prässejä tuo operaatio vaatii eli mitään erikoisia työkaluja lekaa ja vahvaa uskoa kummempaa? Vai käynkö sinisilmäisenä Motonetin laatuosia hakemassa ja samalla kopan kaljaa (ja pari kirkasta pulloa) ja alan naapureiden iloksi rälläköimään pihassa :D
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29118
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Hommassa ei tarvita erikoistyökaluja, iso vasara ja sopivat lista/ lenkkiavaimet riittävät.
Alkoholia ei tarvita lainkaan.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

ei muuta kun motonettiin hakee osat :D ja sitten toisesta kaupasta asennus oljyt ja alat hommiin: ensin nautit mainitsemasi asennus oljyt ja sitten alat asentaa huomaat että kyllä homma hoituu :twisted:
Avatar
valtsy
Viestit: 103
Liittynyt: 17.2.2006 13:41
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja valtsy »

Kiitos ja kumarrus, emäntä pitänee siitä huolen että ensin työ ja sitten vasta huvi (yksi saunakalja). Tässä kun kerkiää niin alkaa puuhaamaan, aika arvio on arvatenkin jumittuneisuudesta riippuen hetkestä viikkoon/ puoli :D
Avatar
valtsy
Viestit: 103
Liittynyt: 17.2.2006 13:41
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja valtsy »

perkeles ..vaikuttaa että varaosa nivel o viitisen milliä pitempi rungoltaan no katotaan jos säätö varat riittää sinnepäin ...vai näytetäänkö mirkelirälläkkää samantien..
Avatar
valtsy
Viestit: 103
Liittynyt: 17.2.2006 13:41
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja valtsy »

vaikutus tarkistettu ja runko on perkule 7mm pitempi uudessa kuin vanhassa ja kierteen osuus kuitenkin sama eli ei tuota kotikonstein kohdalleen taida saada edes sinnepäin ja tarvikkeen valmistaja on delphi ja "alkuperäinen" näyttää olevan tähtilogolla varustettua TWR (vai oliko se TRW )

Eli tämmönen tupelo kun on niin mites näin kotikonstein saadaan riittävän lähelle tuo auraus kun lukkomutteria on siirrettävä se n.7mm tuota uutta varten
Avatar
valtsy
Viestit: 103
Liittynyt: 17.2.2006 13:41
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja valtsy »

Mitenkäs nuo sisemmät päät? Kuvaa kun ei ole, niin onko ihan helppo nakki mukaanlukien suuntaus jälleen kerran sitten. Eli onko ihan kiertämällä kiinni vai tarvitaanko lekaa ja rälläkkää sekä vahvaa uskoa

Pomppas nimittäin leimalta olemattomista syistä (muka klappia :roll: )
Virheitä tekemällä oppii ....tekemään parempia virheitä
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4363
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Biltemasta hommaat sen pallonivelen ulosvetimen,sitä vähän kiristetään,ja 1100g.moskalla napauttaa perään,kyllä lähtee.
Toissapäivänä vaihoin 4matikkiin kaikki kolme raidetankoa.Keskimmäinen,mitä pidin pahimpana,meni viis minuuttia aikaa,vasen ja oikee sit nopeemmin.
Ei katsastusinssi paljoa heilutellut,kun oli vielä tarratkin paikallaan tangoissa :wink: .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
valtsy
Viestit: 103
Liittynyt: 17.2.2006 13:41
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja valtsy »

Operaatio suoritettu, vaatimukset mielellään nosturi, norttia pari askia, erinäisiä työkaluja aina avain väli 21-41 väliltä :D

Eli ammututti sitten alatukivarret auki tallin nurkkaan ja muutenkin meni harjotellessa pari ehtoota töiden päällä mutta hommasta on suoriuduttu. Harjottelun piikkiin menee että työkalut oli hiukkasen hakusalla ja muutenkin pohtiessa toinen puoli toinen meni sitten jo alle puolen siitä ajasta mitä piti. Ja klappia ei löydetty :roll:
Virheitä tekemällä oppii ....tekemään parempia virheitä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alusta”