Simpukka

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Vastaa Viestiin
opr
Viestit: 4
Liittynyt: 27.4.2008 16:41

Simpukka

Viesti Kirjoittaja opr »

Terve.
Ohjaus simpukassa klappia,onko se niin kun sita säätöruuvia kiristää klappi pienenee,vai kuuluuko siellä simpukassa olla väljää,entä onko siellä sisällä öljyä.Entä jos sitä kiristää liikaa mitä vaaraa on olemassa.Auto MB 307.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29072
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Sitä kuusiokoloruuvia löysäämällä voi kiristää simpukkaa.
Liiallinen kiristys tekee autosta hankalan ajettavan.
oulaistenliikenne.fi
opr
Viestit: 4
Liittynyt: 27.4.2008 16:41

Viesti Kirjoittaja opr »

Olen aina luullut kun ruuvia kiristää klappi pienenee,mut se onkin sit toisin päin.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

dealer kirjoitti:Liiallinen kiristys tekee autosta hankalan ajettavan.
Minun on aina teheny mieli kysyä, mutten ole koskaan ilenny, jotta miten se tuo ilimenee? Niskatuki alakaa hakata kylykeen, ja pissapojasta lentää mustetta?

Tuostakin on varmasti jossain räjäytyskuva, olisipa jännä ymmärtää tuon iteologiikka :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29072
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Se alakaa tarttuilla, on tahmea; kun käännät niin jää sinnepäin ja sitte jouvut kääntään ja sitte jää sinnepäin ja sitte pittää korjata suuntaa ja jää sinne laialle ja... :shout: yhtä mutkittelua. :D
Avatar
Ilpo L
Viestit: 866
Liittynyt: 30.9.2005 19:57
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Ilpo L »

dealer kirjoitti:
Liiallinen kiristys tekee autosta hankalan ajettavan.
Voi hele....juuri viime viikolla taistelin ite saman asian kans :idea:
Ennen wanhaan ku majurin simpukkaa kiristettiin, niin sitä kiristettiin kiinnipäin , niin mersussa sitä kiristettään aukipäin
,ei voi ummartaa wanha kolli kaikkia...

.ei oo ihme ku kiristää, niin ei meinaa oma kaista riittää :evil: :lol: :lol: :lol:
V12
Sprinter 316 Cdi

PLAY LOUD
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

dealer kirjoitti:Se alakaa tarttuilla, on tahmea; kun käännät niin jää sinnepäin ja sitte jouvut kääntään ja sitte jää sinnepäin ja sitte pittää korjata suuntaa ja jää sinne laialle ja... :shout: yhtä mutkittelua. :D
Justjust, eli se alakaa tahmata, no hyvä, ei tarvihe tuotakaan ite kokeilla kun on muut jo testannu :D
ilipo kirjoitti:.ei oo ihme ku kiristää, niin ei meinaa oma kaista riittää :evil: :lol: :lol: :lol:
Muista sitta ens kerralla varottaa kun kokeilet uusia säätöjä, tietää ajjaa jo valamiiksi jos Ilipo tullee vastaan :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

On se kauhia peli ajella ku on veretty liika tiukkaha, ei toresta meinaa eres kaks kaistaa riittää :lol:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5208
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Kun säädin edellisen pirssin simpukkaa, niin jossain vaiheessa ilmeisesti kiristin sitä ehkä hiukan liikaa. Sulalla tiellä häipyi se ylitehostus, joka ohjausta vaivasi, ja meno oli suht' mukavaa mutta liukkaalla ei ohjauksessa ollut minkäänlaista tuntoa. Pikkuisen kun simpukkaa taas löysäsi, niin tunto palasi mutta samalla palasi myös sulan tien mutkittelu. :nocando:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alusta”