Heipä hei vaan.
Tuon saksan tuliaisen kanssa on nyt puolisen vuotta tutustuttu ja olen kummastellut jotta eturoiskeläpät raapii tonttiin paikoissa joista vanha auto menee yli ilman mitään raapimisia. Syykin siihen varmaan löytyi...siinon madaltava alustasarja . Vanhemmassa 906:ssa on helmalinja aikalailla suorassa kuormattuna mutta tämä facelifti (2014) taasen könöttää tyhjänä etukenossa kuin dx-corollat 90-luvulla.
Olisiko kellään tietoa mitä tuo varustekoodi C15 tuo tullessaan.
Ajatuksena olisi josko sen keulan saisi ns. normikorkoon ilman tonnien lovea lompsaan. Tuossapa vielä alustanumero jos haluaapi katsoa muut alustan koodit.
WDB 906735 1S 975018
Sprinter ja koodi C15
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: Sprinter ja koodi C15
Tuosta asennosta villi veikkaus etujousi loppusähkösetä kirjoitti:Heipä hei vaan.
Tuon saksan tuliaisen kanssa on nyt puolisen vuotta tutustuttu ja olen kummastellut jotta eturoiskeläpät raapii tonttiin paikoissa joista vanha auto menee yli ilman mitään raapimisia. Syykin siihen varmaan löytyi...siinon madaltava alustasarja . Vanhemmassa 906:ssa on helmalinja aikalailla suorassa kuormattuna mutta tämä facelifti (2014) taasen könöttää tyhjänä etukenossa kuin dx-corollat 90-luvulla.
Olisiko kellään tietoa mitä tuo varustekoodi C15 tuo tullessaan.
Ajatuksena olisi josko sen keulan saisi ns. normikorkoon ilman tonnien lovea lompsaan. Tuossapa vielä alustanumero jos haluaapi katsoa muut alustan koodit.
WDB 906735 1S 975018
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi