vito, 2+1 muoviletkua (neste?) akkukotelossa???

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Vito108d-98
Viestit: 27
Liittynyt: 19.10.2007 20:37
Paikkakunta: Siilinjärvi

vito, 2+1 muoviletkua (neste?) akkukotelossa???

Viesti Kirjoittaja Vito108d-98 »

Moi niin tuossa kun katselin sinne akkukoteloon missä releitä (paljon) niin näin edestä (lattiatasossa) tulevan kaksi läpinäkyvää muoviputkea kulkee etureunaa lattiatasossa ja päättyvät oikeesees sivulle kotelon yläreunaan ja mitään tulppausta ei ole ja sitten on yksi (samaa materiaalia oleva) letku akun edestä , akun kiinnikkeen väliin menee letku (lattiaan) joka ei toisesta päästään missään kiinni. Näyttää olevan katkennut L liitin. Jos joku voisi valaista mitähän nämä ovat.
Eli kuuluuko olla näin ja jos ei niin miten ja mitä ovat. Minä taas näitä tällaisia kyselen =)

Ukko
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Akun päästä lähtee se ohut letku, L-liitin on akussa kiinni. :roll:
Vito108d-98
Viestit: 27
Liittynyt: 19.10.2007 20:37
Paikkakunta: Siilinjärvi

moi

Viesti Kirjoittaja Vito108d-98 »

Eli se mulla poikki. se L liitin, Mutta mitä ne kaksi muuta pletkua. Luin tuolta sen laittamasi Mersumiehen painajaisen. Todella hyvä ja mukavasti meikäläisen huumoriin sipiva. Kuka liekin alunperin kirjoittanut. Loppuun olisi sopinut I hate mondays =) kuuluu sarjassamme sellaisiin sattumoisten päiviin. Mutta onneksi heräsi unestaan). Kiitos tässä ohimennen sinulle siitä että näin aktiivisesti vastailet. Olen tilannut viton (saksalaisen) korjauskirjan ja sanaston ja meinaan käydä sen perhanan sumuvalopiuhan kiireestä kantapäähän niin eiköhän se selviä missä virta tökkii. Hain raskoneelta sen ostajanoppaan jossa sulakkeet ja muut sellaiset niin eihän siinä todellakaan paljoa ole ja ne sulake ja rasiakuvauksetkin täysin metsään että silleen. Mutta jos viitsinet vastailla vielä noihin 2:n pletkuun jos tietoa plakkarissa.

Ukko
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10634
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Re: moi

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Vito108d-98 kirjoitti:Luin tuolta sen laittamasi Mersumiehen painajaisen. Todella hyvä ja mukavasti meikäläisen huumoriin sipiva. Kuka liekin alunperin kirjoittanut.
Tiilerin käsialaa on tuo teksti... Sillä on sana hallussa. :D
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Vito108d-98
Viestit: 27
Liittynyt: 19.10.2007 20:37
Paikkakunta: Siilinjärvi

anteeksi jos näin.

Viesti Kirjoittaja Vito108d-98 »

väärin käsitin :oops:. Eli hienoa Tiileri että sana ei ole mennyt hallussasi hukkaan. Oletkos muuten kirjaillut. Ihan teokseksi asti??

Ukko
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Minä en ole kirjailija, pois se minusta.
Kunhan joskus näpyttelen mitä mieleen juolahtaa, kuten tuon em. painajaisen. :D

Niistä muista letkuista en tiedä, olisiko vaan akkukotelon tuuletusta varten kun se kotelo on ohjaamossa ?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kori”