Vito w639 lisävalojen ohjaus

Vastaa Viestiin
IlkkaMoilanen
Viestit: 93
Liittynyt: 20.10.2010 18:20
Paikkakunta: Ooolusta

Vito w639 lisävalojen ohjaus

Viesti Kirjoittaja IlkkaMoilanen »

Hilipatihippaa. Ajattelin asentaa tärskäyttää 2011 vitoon lisäpitkät. Sen verran kävin veholla kyselemässä, että itse umpiolle tuleva johtosarja on täysin samanlainen xenonissa kuin halogeenissäkin. Siitä ennen umpiota minä aina oon herätteen releelle rosvonnu, janiin ajattelin nytkin tehä.

Kysymys kuuluukin. Muistaako/tietääkö joku mihin johtoon tulee pitkien virta?
Se on kuitenki mun mielestä helpoin paikka rosvota. Siellä liittimessä on numerot ja johdotki on eri väreillä, mutta just nyt ei oo neulaa ja yl.mittaria millä mittailla.
IlkkaMoilanen
Viestit: 93
Liittynyt: 20.10.2010 18:20
Paikkakunta: Ooolusta

Viesti Kirjoittaja IlkkaMoilanen »

Joopasten joo. Kävin tuossa pikkusen yleismittarilla riehumassa ja todettava seuraavaa. Todennäköisesti pitkien virta tulee liittimen keskimmäiseen napaan (7 rivissä 2 päällekkäin) ylärivissä. Puna-valkoinen arviolta 1,5mm2 johtoon.

Muttamutta. Kertokaapa te viisaammat sähkögurut, MIKSI oi miksi siihen johtoon tulee ~5V jännitettä lyhyet valot päällä ja kun räppää pitkät niin tulee normi 12V. CAN-väylästä kai tämä jotenkin johtuu, mutta mitä tapahtuu jos tuosta ottaa rosvolla lisäpitkien ohjausvirran, kulutustahan siitä juuri ei synny.
IlkkaMoilanen
Viestit: 93
Liittynyt: 20.10.2010 18:20
Paikkakunta: Ooolusta

Viesti Kirjoittaja IlkkaMoilanen »

Itse itselleni vastaten. Liitin umpiossa kiinni, keskimmäiseen ylärivin puna-valkoiseen tulee pitkät päällä 12V ja lyhyet päällä 0V
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sähköt”