Eilen alkasin tyhjäämään kalajpurkkeja että saisi pakoputkeen korjauspaloja mutta turhaahan se taas oli,ei ne toiminu,tupakintumppejakin sinne väliin koitin soveltaa mutta ei niin ei..
Pakoputken keskimmäiseen jatkoon laittelin rosteriholkin kun orkkis "tiiviste" ei halunnu siellä pysyä,Talvirenkaat alle ja aurauskulmissa oli 7mm aurausta
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Laitoin nollille kylmästi,eikä ollut niin huono ajella enää,tosin talvirenkaat vaihtui kesken mittauspuuhien
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ihan rullamitalla vain mittailin
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
tottahan tuo paska meinasi istahtaa pukeille kun keula oli ylhäällä,mitälie ilmavuotoa tiedossa sitte
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Niin ja nyt taas uusi jarrulevy kuskinpuolelle
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Josko sen vielä imuroisi ja parkkilampun hakisi niin jäljelle jäisi b-huollon mittaristovalot
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Kelpaa eukon taas ajella töihin ja takasi, 20km tuo vaatii edelleen 0c kelissä että alkaa olemaan 80c lämmöt,eli ilmajoen nesteelle asti kotoa
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Paremmin tuo nyt kabiiniin ees lämpee,kiertovesipumpun laitoin hiljattain jos siitä ei aikasemmin mainintaa.