Hondamiehen elämää, autonvaihtoa ilmassa.

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

255e oli yhden korjaamon hinta tiivistykselle ja aikoja joskus viikon päästä. Kattelin tuossa kun se vuoti, laitan tähän kuvaa. Jostain pumpun päädystä kuskin puolelta se tippasee.

Perjantaina pitäisi alahärmään ajella oulusta, työnantajan kustantama huvittelureissu powerparkkiin.

Tyhjäkäynnillä tulee 2 tippaa/sekunnin välein jo.

Kuva
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Easy Rider kirjoitti:Noku se on.

Korjaamolla raapiivat pumpun käteen, lähettäävät purettavaks tiiselipajalle, pajalla uusitaan joka helevatan kumi ja rikka ja ajetaan penkissä kun sellanen on kalliila hankittu, lähetetään härveli takas koijaamolle se jossa asennetaan uuella remmillä reikäänsä. Viissattaa kohta kumpiki vailla kun on niin spesiaali hommaa. Samalla se ainua kulkine on viikon leviänä eri pajolla ja rahtareilla. :idea: Kuulostaa hankalalta. :!:

Tai sitte tilikihet kotopihassa kahella kympillä.. :D
Taijan ottaa tekijämiehen sanoista vaarin ja ruveta ite sitä touhuaan. Tiivistesarja on ostettuna, nyt vain bräkleeniä purkki ja tekariharjan kanssa tolskaan.

Olemma kuulolla :)
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Unehtu mainita että huoltoakin taas tehty; takajarrusatulaa ei saanut ku tilaamalla, joten ostin sitten sen korjaussarjan jossa uusi mäntä ja tiivisteet.

Ihan helppo homma putsata satula ja laittaa uudet sisuskalut, parituntia meni ihmetellessä ja laittaessa.

Samalla auton sain takaisin niin huomasin ettei takaluukku enää aukea, johtonippu esiin ja sielläpä se vika:

Kuva

Tinailin pakettiin neljä piuhaa, pitänee uusia kokonaan jossain välissä.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Tämäki vielä, ei ole joutanu sitä pumppua tiivistelleen, toki työn aloituksen kynnys on n. 4metrinen.

Ajeltu menemään, eise lämmetessä vuoda. Jäinpähän vieskaan huoltiksen pihaan tässä torstaina, akku tyhjä. Kiitos vain Dealer ja Lintonen, auttoivat matkaan.

Jännitteensäätimen sain autosähköstä, tihkusateessa vaihdoin ja ajelin kotiin.
Aamulla ei taas startannu, akku tyhjä. Sen jälkeen pelannu.

Joku siellä joko purkaa akkua tai ei lataa kunnolla. Toki puhaltimet/valot yms. pelaa ajossa että kait se lataa.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Olipa komia piuhahärdelli luukun läpiviennissä :lol:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Ajeltu menemään, nyt uutena ongelmana jäähdytinnesteiden vuotaminen alle.

40km ajossa saa 5 litraa vettä lisätä, huomaa kun alkaa puhaltaan kylmää sisään että on taas poistuneet kierrosta nesteet.

Pumppu vuotaa edelleen, oulun alueen korjaamot kyselty läpi, ei löydy tekijää.

Samakait se on tuossa pihalla alkaa sitä väkertään ku ei satais tai tarvis autoa :P
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
jaasu
Viestit: 926
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Nii syöttöpumppu tippasee naftaa? Kontiomäessä yks yksityinen iltapuhteina tekee hommia. On numero jos tarvitset.

Oma Volkkari pitäs kans käyttää ku vuotaa. Isäukolle oli pajeroon vaihtanu pumppuun tiivisteitä ja eipä falskannu enään.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Jäähdytysnestevuoto kannattaa laittaa kuntoon ensitilassa, varsinkin kun vuotaa noin joutuin. Käypi vielä niin että kärähtää kannentiiviste kun nesteet loppuu ja sitten onkin edessä moninkertainen savotta.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

jaasu kirjoitti:Nii syöttöpumppu tippasee naftaa? Kontiomäessä yks yksityinen iltapuhteina tekee hommia. On numero jos tarvitset.

Oma Volkkari pitäs kans käyttää ku vuotaa. Isäukolle oli pajeroon vaihtanu pumppuun tiivisteitä ja eipä falskannu enään.
Tuonnehan voisi jopa päräyttää paikalle kunhan saan tuon nestevuodon laitettua kuosiin. Se kolmiosainen letkuhässäkkä pumpun alla on josta vuotaa, pumpulta vuotanut nafta on syövyttänyt letkut rikki.

Ei oo vielä varaosanumeroa ni pitää ettiä googlen kuvahaulla oikea :D

Kiitos vain, numeron voisin ottaa vaikka yv.

Juuri näin Meissenkeri, se on nyt prior ykkönen.

edit: Pörhöltä tilasin letkun kun ei romikselta/varaosista saanut, 63e vajaa metri vesiletkua :)

Torstaina pitäisi saapua kotiin.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Huoltoa tehty, on muuten tuo vesiletku kohtalaisen ahtaassa paikassa.

Kuva

Vanha lähti irti vaan repimällä, kolmessa osassa.

Kuva

Uuden letkun suojasin sen mitä pystyi, vuotavalta pumpulta. Entiiä ku sais aikaseksi senki laittaa, ei ois mahoton homma mutta ulkosalla ei viiti ja ei ole mahollista seisottaa autoa pitempään jos ei onnistukkaan.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Hese126 kirjoitti:
Pumppu vuotaa edelleen, oulun alueen korjaamot kyselty läpi, ei löydy tekijää.
Eivät yhtä O-rengasta ala vaihtamaan?? :shock:
Oisko viikko kun just yhdestä asiakkaan AFN:stä tuon päätytulpan irti käytin.

Eikä nuo vesipumpun/letkujen korjauksetkaan kyllä kummoisia hommia ole kun vain purkaa tarpeeksi tavaraa edestä pois. Polttoaine- tai öljyvuotohan ne monesti särkee.
Viimeksi muokannut Jiitek, 01.11.2015 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Jiitek kirjoitti:
Hese126 kirjoitti:
Pumppu vuotaa edelleen, oulun alueen korjaamot kyselty läpi, ei löydy tekijää.
:shock:

:shock:

Eikä nuo vesipumpun/letkujen korjauksetkaan kyllä kummoisia hommia ole kun vain purkaa tarpeeksi tavaraa edestä pois. Polttoaine tai öljyvuotohan ne monesti särkee.
Näinhän se on, naftapumppu siis kylmänä tippasee tuohon kolmiosaiseen vesiletkuun joka risteyskohdasta sitten porsi. Sen sain vaihdettua mutta olihan ahdasta.

Mukava käsikopelolla kiristää lemmaria kun sinne alle ei nää ja kädet ei mahdu pyörimään :)
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Noniin, kossit lainasi illalla autoa ja olivat jääneet absin pihaan.
Kaukosäädin avaa ja sulkee ovet mutta ajonesto jää päälle.

Starttaa hyvin, käy sekunnin ja sammuu. Oven ledi vilkkuu koko ajan.
Purin mittariston pois edestä, siellä niitä releitä on jokunen.

Asentelen parhaillaan ross-tekin vikakoodinlukua, pääsee kohta lukemaan koodit mutta kait se joku ajoneston rele ku napsuu siellä. Ellei sitte joku älypoksi ole hajonnut, onhan näitä vikapaikkoja.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Key signal too low antaa koodiksi, moottorin koodeissa immobilizer prevents car from starting.

Avainta tässä roplannu, pitäs olla ihan ok. Toinen avain on ilman sirua.
Lueskelin tuosta ajoneston tunnistimesta, avaimenpesän ympärillä oleva musta rinkula josta lähtee johto.

Jos sitä kävis kopisteleen seuraavaksi. On se taas tämän kans...
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Mulla seisonu keväästä asti alhabra pihalla ajonestopäällä. Avaimenlukupuola vaihdettu mutta nyt herjaa siitä uudestakin. Kaikki piuhat vaikuttaisi olevan ok jne. Minulla ei ole sitä koodiakaan tuohon että voisi koittaa opettaa avainta uudestaan sille. Ross Techillä sitä koodia ei saa luettua vaan pitäisi käsittääkseni olla VAG Tacho tai Commander. Volkkariltakaan sitä koodia ei anneta... Pari viikkoa sitten löi passatissa ajonesto päälle... Nyt on kaks ihan toimivaa vagi pihalla jotka käyttökelvottomia ton ajoneston takia. Menin sitten ostamaan kolmannen VAGin vielä. Saas nähä kauan se kestää ennenkuin sama paska alkaa. Kuusakoskelle moiset paskat.

Alhambrassakin olisi vielä ensvuoden puolelle leimaa... Kerrot jos keksit miten sen saa elvytettyä...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
boogieman
aktiivimeseläinen
Viestit: 1500
Liittynyt: 08.11.2005 11:56
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja boogieman »

Wike kirjoitti:Menin sitten ostamaan kolmannen VAGin vielä.
:shock: :mrgreen: :lol: :|

Miksi?
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Ee hemmetti Wike, kovat on hermot kun kolmas jo pihaan :D

Tuossa sai avaimen koodattua:

ovesta kolmesti kääntää samaan suuntaan avainta, lukkonappi avaimesta pohjaan ja samalla kolmesti painaa sitä avausnappia ja löysää sormen lukkonapilta.

Kaukosäätö pelaa mutta ei vaan toimi tuo ajoneston poisto. Pitää soitaa wolkkarille.

Kuva

Kuva

Kuva
Tässä tuo musta rinkula joka roikkuu avaimen vieressä on se ajoneston lukija, siitä menee piuha suoraan eculle joka on tuolla mittariston kolossa aika syvällä.

Kuva

Onse näiden kans kyllä melkosta arpeetea, ois paljo muutaki mitä pitäs saada aikaseksi. Liekö suuttu kun en korjannu sitä pumpun vuotoa ajoissa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5209
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Varmaan jo tiesitkin, mutta noin kaukaa se ei ota sitä signaalia vastaan?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Roisto kirjoitti:Varmaan jo tiesitkin, mutta noin kaukaa se ei ota sitä signaalia vastaan?

t.
Risto
Joo minä koitin jokaisella tavalla, jäi roikkumaan tuohon jossain välissä.

Jossain lukee että avaimen sisällä olisi pieni riisin kokoinen chippi joka antaa sen purkusignaalin. En kyllä löytänyt sellaista, ihan normaali pieni piirilevy siellä on.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
boogieman
aktiivimeseläinen
Viestit: 1500
Liittynyt: 08.11.2005 11:56
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja boogieman »

Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Joo ei ole hääviä ei, tuli mieleen että oiskohan siellä avaimen sisällä se pikkunen osa joka nyt puuttuu.

Kaukosäätö ei ollut avannut ovia, oli koittanut lukkoon avainta ja jäänyt jumiin. Kiskasi avaimen pois ni meni kahteen osaan ja jos siellä sisällä se pieni napula oli, nyt se on abc:n pihalla.

Kuvassa tommonen jännä kolo avaimessa joka nyt tyhjä.

Kuva
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Mulla ei ole kaukosäädinavain enää käytössä vaan ihan tavallisia avaimia ja niissä on sellanen ihan pieni chippi liimattuna sinne sisälle. Noita ei kauko-ohjattuja ei pysty opettamaan eculle kuin softalla ja se vaatii sen pin koodin mitä mula ei ole... Löysin tuhkiksesta tosin sen avaimen jossa kauko-ohjauskin mutta en ole kokeillut sitä. Nyt tosiaan sen lukupuolan vaihtamisen jälkeen herjaa ettei tunnista koko puolaa enää. Antaa tällaiset koodit:

Address 25: Immobilizer Labels: 7M0-953-257.lbl
Part No: 7M0 953 257 R
Component: IMMO VWZ3Z0W0044130 V68
Coding: 09600
Shop #: WSC 00000
VCID: 4581EE0E5F1B60162E-4B1C

4 Faults Found:
01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)
35-10 - - - Intermittent
01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Intermittent
00750 - Warning Lamp
31-00 - Open or Short to Ground
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 037-906-025-ADY.lbl
Part No: 037 906 025 S
Component: SIMOS 4S 2172
Coding: 00000
Shop #: WSC 00020
VCID: 23455096B16F7E2660-4A56

2 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - Intermittent
Readiness: N/A


Passatti taas herjaa näin:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 038 906 018 P
Component: 1,9l R4 EDC 10SG 1623
Coding: 00002
Shop #: WSC 05314
VCID: 23455096B16F7E2660-4B1C

1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 -
Readiness: N/A


Toi Alhambra tosiaan oireili pitempään, Passatti löi kerrasta poikki. Ross Techi vihjaili että koska ei ole muita koodeja niin voisi Passatissa auttaa ottamalla akun irti joksikin aikaa. No kokeilin sitä niin sen jälkeen on mittariston lcd näytöt näyttäneet mitä sattuu. Muistaakseni Alhambrassa on Immo I kun taas Passatissa Immo II ja passatin Immomoduli taitaa olla mittaristossa... Eli voisi olla että mittaristo pitäisi opettaa eculle uudestaan tosin sekin taitaa vaatia sen pinkoodin.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

boogieman kirjoitti:
Wike kirjoitti:Menin sitten ostamaan kolmannen VAGin vielä.
:shock: :mrgreen: :lol: :|

Miksi?

Jaa-a, tyhmäpää ei opi virheistä :D ja koska oli pirun kiire saada toinen toimiva auto eikä tohon hintaluokkaan oikeen toista löytynyt tarvittavilla kriteereillä. Pari 200Dtä olis ollut mutta myyjät eivät vastanneet puhelimeen eivätkä soittaneet takaisin.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Entiiä mikä siinä nyt maksaa, vara-avaimellakin sama ongelma. Mitäpä sitä ihminen autolla, sitähän pitää muutenkin säästää nykyään ni mennään kävellen.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Kone
Viestit: 845
Liittynyt: 14.11.2010 12:17

Viesti Kirjoittaja Kone »

Jotkut on saaneet tuon "signal too low" vian korjattua sillä että putsaa sen rinkulaan tulevien piuhojen kontaktit jollain elektroniikkaspraylla tms. Toinen vaihtoehto on varmaan se että lukurinkula on kokonaan rikki. Se rinkula pitää olla avaimen ympärillä kun starttaa koska lukee avaimen sisältä tiedon että on oikea. Volkkarin ajonestosiru näkyy kohdassa 5:29 tuossa videossa, Seatin vastaavasta ei tietoa:
https://www.youtube.com/watch?v=3ZZOIR1jubw

Pattereiden ei pitäis vaikutta käynnistymiseen millään tavalla. Piirilevy on kaukosäätöön ja se pieni riisi ajonestoon eli immobilizer.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Joo kiitoksia vain. Tainnu lentää se siru absin pihalle kun ei sitä tuossa kaukosäätöavaimessa ole enää paikallaan. Vara-avaimessa on mutta se ei auta, liekö koskaan koodattukaan tuohon sitä.

Koodaus ei ainakaan muutamalla konstilla ole onnistunut, ne vissiin pörhöllä pystyy tuon avaimen uusimaan pelkästään papereiden mukaan vai liekö tarvivat auton fyysisesti paikalle?

H

Tilasin ebaysta tuon:
http://www.ebay.co.uk/itm/361191732486

Sillä pitäis saada auton PIN koodi esiin jolla voi koodata vanhan avaimen tähän käypäseksi.

Saas nähdä, viikossa pitäis tulla ja sen aikaa kävellä lömpötellä menemään.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Ei pysty liikkeessä käsittääkseni papereilla tehdä avainta kun se pitää siihen autoon sovittaa eli auto pitää olla paikanpäällä että saavat kiinni piuhaan...

Jos saat sen koodin kaivettua tuolla siitä niin voit sitten myydä mulle sen piuhan :toks: ni voin noita omia romuja kaivella? :D
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Wike kirjoitti:Ei pysty liikkeessä käsittääkseni papereilla tehdä avainta kun se pitää siihen autoon sovittaa eli auto pitää olla paikanpäällä että saavat kiinni piuhaan...

Jos saat sen koodin kaivettua tuolla siitä niin voit sitten myydä mulle sen piuhan :toks: ni voin noita omia romuja kaivella? :D
Enhän mää taida myydä sitä jos tämän rottelon pihassa pidän, mutta lainaksi sen ilman muuta saa :)

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Koodaukseen on oma ohjelmansa millä saa sen pin koodin ongittua, se vaan löytääkö harrastajan joka arvaa lähteä sen tekemään. Velpoika paritti uuden avaimen omaan seattiinsa ja parin kaverin volkkariin eikä ole kuulemma paha homma oikealla kaapelilla ja ohjelmalla
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Nämä samansukuiset tila-autot ovat aivan ilman omaa syytään leimattu sähkövikaisiksi ongelmapesiksi.
Sen mitä ite olen enemmän kuin muutaman kanssa touhunnut, on kyllä oikeastaan kaikki vähänkään erikoisemmat viat olleet käyttäjälähtöisiä tai muuten vain johtunut totaalisesta huollon puutteesta. Muuten on menty normikorjauksilla ja korjausväleillä.

Viimeisin esimerkki: Sähköt täysin sekaisin=> sulakkeita puuttuu ja väärissä paikoissa(ja vieläpä joku toinen korjaamo vetänyt uusia johdotuksia sinne tänne jotta saa edes auton starttaamaan ja jotenkuten tieliikennekelpoiseksi)

Ja lopulta auto jo matkalla romikseen kun pelkällä sulakejumpalla ja startin herätepiuhan korjaamisella auto katsastukseen ja takaisin liikenteeseen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”