Iveco50 + Kassihai + MERSU + Mersu !
Ei taida kiinnostaa ketään
No, tallissa se kuitenkin on ja alkaa olla sisusta purettu
Ei tämä minun silmään vaikuta ollenkaan pahalta, vänkärin takajalkotilassa oli kahden sormen mentävä reikä ja siinäpä ne.. Kuskin puolella joutuu kyllä perökontin ja kylkipellin välin uusimaan kokonaan ja varmaan sitä takapalkkiakin pätkän. Etulokasuojissa alaosat mutta sitten taas helmoille ei tartte tehdä näemmä mitään..
Takajarruja koitellu irroitella, olen saanu vänkärin puolella jo männät liikkumaan mutta silti jää päälle, pitää saada joku polkemaan jarrua että voi ite satulasta palautella ja rasvata liikkuvia, yksin se on ihan vitun hanurista
Takapenkki oli altapäin pelkkää hiirenpesää Ilmankos sisusta haisi vähän erikoiselle..
No, tallissa se kuitenkin on ja alkaa olla sisusta purettu
Ei tämä minun silmään vaikuta ollenkaan pahalta, vänkärin takajalkotilassa oli kahden sormen mentävä reikä ja siinäpä ne.. Kuskin puolella joutuu kyllä perökontin ja kylkipellin välin uusimaan kokonaan ja varmaan sitä takapalkkiakin pätkän. Etulokasuojissa alaosat mutta sitten taas helmoille ei tartte tehdä näemmä mitään..
Takajarruja koitellu irroitella, olen saanu vänkärin puolella jo männät liikkumaan mutta silti jää päälle, pitää saada joku polkemaan jarrua että voi ite satulasta palautella ja rasvata liikkuvia, yksin se on ihan vitun hanurista
Takapenkki oli altapäin pelkkää hiirenpesää Ilmankos sisusta haisi vähän erikoiselle..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Kyllä tämä kiinnostaa... Innolla ainakin minä odotan että saat auton takaisin liikenteeseen. Seurannassa on topicci vaikka kommentointia tulee niukasti harrastettua...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
- Karvanaama
- Viestit: 848
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Aina vois tehdä paremminkin mutta selällään hitsailu on sen verran aunuksesta että saa kelvata.. Myönnän olevan paikoin limissä mutta maksimissaan muutaman millin On vaan niin paljon helpompaa, Kaikki entinen on kuitenkin alta pois.
Paikkapalaa..
Hämmentävän vähän on pielavetisiä tullu vastaan mutta tankin kun pudotti pois niin löytyihän niitäkin
Paikkapalaa..
Hämmentävän vähän on pielavetisiä tullu vastaan mutta tankin kun pudotti pois niin löytyihän niitäkin
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Hieno Mersu. Itsellä ollut tuollainen samanlainen ja samanvärinen, tosin dieselöity (orig. 280SE) 300D vaparilla. Mahtava auto ajaa, mutta niinhän ässät ylensä tuppaavat olemaan. Seuraan suurella mielenkiinnolla tätä. BTW. Mulla olisi jouten ADAC:n kotkamerkki (joka pitäisi maalata uudelleen) joka sopisi tuon keulaan. Siinä mun W108 oli keulalla enkä myynyt merkkiä auton mukana.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Alkaa kuskin takanurkka olla nipussa..
Päätypala
Puskurinkiinnike piti tehdä kans uus, entinen on aika valmis mutta oli siitä malliksi..
Nykäisin kromikaaren irti ja ei näyttäny oikeastaan ollenkaan huolestuttavalta, paikkasin tuon renkaan takana olevan nurkankin mutta eipä siitä kuvaa nyt oo..
Aika vähällä bondohommilla pääsee, oli toki tavoitteenakin..
Nyt kuitenkin hitsitauko ja maalailua/massailua pitkillä kuivumisajoilla että saa laittaa tankin takaisin jossain välissä..
Päätypala
Puskurinkiinnike piti tehdä kans uus, entinen on aika valmis mutta oli siitä malliksi..
Nykäisin kromikaaren irti ja ei näyttäny oikeastaan ollenkaan huolestuttavalta, paikkasin tuon renkaan takana olevan nurkankin mutta eipä siitä kuvaa nyt oo..
Aika vähällä bondohommilla pääsee, oli toki tavoitteenakin..
Nyt kuitenkin hitsitauko ja maalailua/massailua pitkillä kuivumisajoilla että saa laittaa tankin takaisin jossain välissä..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Muut ovet on suoraansanottuna hyviä mutta tää vänkärin takaovi on jostain kummallisesta syystä melko paska
Ei kolari tai oven vaihdonmerkkejä joten mikälie..
Korjauspeltejä ei taida olla olemassakaan missään koskaan ikinä ?
On niin perseen mallinen että maksaisin ilomielin paikkapalasta..
Ei kolari tai oven vaihdonmerkkejä joten mikälie..
Korjauspeltejä ei taida olla olemassakaan missään koskaan ikinä ?
On niin perseen mallinen että maksaisin ilomielin paikkapalasta..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Jaa no ei sitten kun ei aamupäivän aikana löytyny paikkapaloja mistään..
Entinen seppä on kunnostautunut, kolme pelliä päällekkäin ja pakkelia.. No, jos se on selällään jossain nurmikolla turattu niin ymmärrän kyllä..
Entinen seppä on kunnostautunut, kolme pelliä päällekkäin ja pakkelia.. No, jos se on selällään jossain nurmikolla turattu niin ymmärrän kyllä..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Melkeen tekis mieli sanoa että pohjaan laittais neliön peltiä silläaikaa kun nyplää tuollaista ovea edes jonkunlaiseen kuosiin
Mutta joo, nytpä se on siinä ovi hitsihommien osilta valmis kuten koko auton peräpääkin.. Alta on takaa konttailtu ja minun tiedossa olevat seuraavat hitsit on molemmissa etuloksuissa enää. Tämä toimenpide edellyttää auton kääntämistä joten nyt maalailen kaikessa rauhassa kaikki tähänsaakka tehdyt ja läiskin massat sekä ruiskuttelen kotelosuojat palkkeihin tässä seuraavina viikkoina..
Mutta joo, nytpä se on siinä ovi hitsihommien osilta valmis kuten koko auton peräpääkin.. Alta on takaa konttailtu ja minun tiedossa olevat seuraavat hitsit on molemmissa etuloksuissa enää. Tämä toimenpide edellyttää auton kääntämistä joten nyt maalailen kaikessa rauhassa kaikki tähänsaakka tehdyt ja läiskin massat sekä ruiskuttelen kotelosuojat palkkeihin tässä seuraavina viikkoina..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Osien odotteluaikana sitten näitä suttusempia hommia, puoli purkkia kotelosuojaa tuutattu kaikkiin perän koteloihin..
Samaa kamaa sitten tuonne perän yläpuolelle alustaan ihan päälle hieman öljyllä jatkettuna lopuksi.. Oli melkeen maalipinnalla sieltä En halua piilotella sitä paksun massan sekaan mutta tollainen öljysoosi kelvannee kesäkäyttöön..
Samaa kamaa sitten tuonne perän yläpuolelle alustaan ihan päälle hieman öljyllä jatkettuna lopuksi.. Oli melkeen maalipinnalla sieltä En halua piilotella sitä paksun massan sekaan mutta tollainen öljysoosi kelvannee kesäkäyttöön..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Alkaa tankin takaisinlaitto (ja käyntikunto) olla lähempänä, sutihässäkkä vihdoin viimein uudistettu (suodatinta ei niin vaan löytynytkään).
Hain tankin ulkovarastosta ja en minä ny paskasta tankkia kehtaa takasi nostaa Poraharjalla enimmät pois, ruosteenestomaalia ja pörrömassaa silaukseksi, tässä vasta se näkymätön puoli käsiteltynä Saapa nyt tässäkin sitten kulumaan aikaa muutaman päivän..
Rouvan käyttöautokin vaihtuu tässä jonku päivän sisällä kassihaihin, pitää arkiautoilussa pysyä tylsänä niin voi harrastaa kaikkea nerokasta
Hain tankin ulkovarastosta ja en minä ny paskasta tankkia kehtaa takasi nostaa Poraharjalla enimmät pois, ruosteenestomaalia ja pörrömassaa silaukseksi, tässä vasta se näkymätön puoli käsiteltynä Saapa nyt tässäkin sitten kulumaan aikaa muutaman päivän..
Rouvan käyttöautokin vaihtuu tässä jonku päivän sisällä kassihaihin, pitää arkiautoilussa pysyä tylsänä niin voi harrastaa kaikkea nerokasta
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Tulee jos tulee
Laite kävi elossa ja ulkona, pääsin ekaa kertaa ajamaan sillä melkeen kilometrin eli sen verran nyt että koneen lämmöt oli ekaa kertaa 80 ja sai käytyä kaikki vaihteet läpi jne.. Mihinkään urheilusuoritteisiin ei polanteisella soratiellä ja 20 vuotta vanhoilla kesärenkailla oikein kannattanut alkaa mutta totesin sen verran että herkästi livettää kun painelee kaasua..
Ettei menis mersun harrastelu pelkäksi huviajeluksi auto ympäri ja toiseen laitaan tallia vänkärin etukulman kimppuun
Siellähän oli kerinny bondomies käydä, sentti oli pakkelia
Akku kait joskus oksentanu kamansa, akkuteline on paperia ja akun alus pehmeä mutta onneksi ei kovinkaan leveälle
Paikka on vähän vittumainen, pitää katella saisko konehuoneesta nostettua johdot pois edestä ilman että ne murenis käsiin..
Etukulmaan olis tarjolla polakkien palaa :
https://www.ebay.com/itm/Mercedes-Benz- ... SwuMZZAZXT
Sopivuus näyttää niin laajalta että onko se nyt tähän passeli vaiko eikö ?
Laite kävi elossa ja ulkona, pääsin ekaa kertaa ajamaan sillä melkeen kilometrin eli sen verran nyt että koneen lämmöt oli ekaa kertaa 80 ja sai käytyä kaikki vaihteet läpi jne.. Mihinkään urheilusuoritteisiin ei polanteisella soratiellä ja 20 vuotta vanhoilla kesärenkailla oikein kannattanut alkaa mutta totesin sen verran että herkästi livettää kun painelee kaasua..
Ettei menis mersun harrastelu pelkäksi huviajeluksi auto ympäri ja toiseen laitaan tallia vänkärin etukulman kimppuun
Siellähän oli kerinny bondomies käydä, sentti oli pakkelia
Akku kait joskus oksentanu kamansa, akkuteline on paperia ja akun alus pehmeä mutta onneksi ei kovinkaan leveälle
Paikka on vähän vittumainen, pitää katella saisko konehuoneesta nostettua johdot pois edestä ilman että ne murenis käsiin..
Etukulmaan olis tarjolla polakkien palaa :
https://www.ebay.com/itm/Mercedes-Benz- ... SwuMZZAZXT
Sopivuus näyttää niin laajalta että onko se nyt tähän passeli vaiko eikö ?
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Akkunan kromilistan alla ei ollu mitään joten en käytä semminkin kun kotelo näyttää siistiltä sisäpuoleltakin Johonkin tää purkaminen pitää rajoittaa tai tää on grillissä pian koko auto
Paikkapala/suojan alareuna on muuten ruuveilla kiinni kuten originaalikin eli en hitsannu sitä helmaan kiinni vaikka oliskin ollu helpompi..
Paikkapala/suojan alareuna on muuten ruuveilla kiinni kuten originaalikin eli en hitsannu sitä helmaan kiinni vaikka oliskin ollu helpompi..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Kävin välillä ajamassa
https://www.youtube.com/watch?v=GMVSlj7hclI
Sekä kolvasin tuon etusuojan, molemmissa päissä paikka ja tuo alataite taas silleen puolivirallisesti uusiksi. Helmanpäässä se osa missä sisäpuolinen suojapelti on päällekkäin meni uusiksi eli sellainen 3X5 senttinen palanen riitti siihen.
Irtomassaa rapsuttelin irti rataskotelosta mutta alla oli vaan ruosteista pintaa mistä ei saanu mensseliä läpi joten hioin ne ja maalasin pariin kertaan nyt ensinnä ja massailen sitten kun on kuivanneet kunnolla.
Nytpä pääseekin sarjaan pohjatyöt..
https://www.youtube.com/watch?v=GMVSlj7hclI
Sekä kolvasin tuon etusuojan, molemmissa päissä paikka ja tuo alataite taas silleen puolivirallisesti uusiksi. Helmanpäässä se osa missä sisäpuolinen suojapelti on päällekkäin meni uusiksi eli sellainen 3X5 senttinen palanen riitti siihen.
Irtomassaa rapsuttelin irti rataskotelosta mutta alla oli vaan ruosteista pintaa mistä ei saanu mensseliä läpi joten hioin ne ja maalasin pariin kertaan nyt ensinnä ja massailen sitten kun on kuivanneet kunnolla.
Nytpä pääseekin sarjaan pohjatyöt..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Pohjat valmiina, peltityöt siis siinä Pohjamaalit vaan päälle ja helmaan röppelömassat
Ja samalla sotkemisella tuohon korjattuun peränurkkaan
Nyt pääsee tutustumaan konehuoneen saloihin
https://www.youtube.com/watch?v=dSaRHfXzhoQ
Ja samalla sotkemisella tuohon korjattuun peränurkkaan
Nyt pääsee tutustumaan konehuoneen saloihin
https://www.youtube.com/watch?v=dSaRHfXzhoQ
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Normihuoltoja, tänne oli edellinen seppä survonut väärän suodattimen ja se oli painunut myttyyn kun oli vedetty kiinni.. Luojankiitos paperi oli pysynyt ehyenä
No, oikeat osat sopii
Uusia sytkäosia, entinen jakaja oli ihan homeessa ja sytkäjohdoista hapettunu ainakin kahdesta ne päät kadoksiin..
Ku on tarpeeksi pyttyjä niin käy vaikka pari puuttuukin rivistä
Kärjet keikkuu joskus vielä kans suomeen saakka mutta antaa toistaiseksi entisten olla (kesällä vaihdan viimeistään).
Jokapaikassa käskettiin laittaa masiinaan paksua öljyä joten ostin varaosista jotain 15-40 vanha-autoöljyä josta löytyy nokkia suojelevaa sinkkiäkin ja eipähän tällä talvella ajella.
Johtosarjojen kivikovia eristeitä olen rapsutellut pois ja korvannut ugrilaisesti ihan lätkäteipillä, riittävän autenttinen minulle ja jokaisen anturin töpselin olen putsinut hapettumista ja suojannut liimakutisteella.
Yhdeltä anturilta oli ainkin piuha ihan rehellisesti poikki joten ei tämä kovin ronkeli ole niiden tietojen suhteen.
Vesiletkuja tässä oikeastaan enää odotellaan saapuviksi niin saa niputtaa ja koittaa uudestaan käyntiin, Ilmasuodattimeenkin löytyi juureen tiiviste ei kylläkään juuri oikea mutta se sopii paikalleen vähän venyttämällä.
No, oikeat osat sopii
Uusia sytkäosia, entinen jakaja oli ihan homeessa ja sytkäjohdoista hapettunu ainakin kahdesta ne päät kadoksiin..
Ku on tarpeeksi pyttyjä niin käy vaikka pari puuttuukin rivistä
Kärjet keikkuu joskus vielä kans suomeen saakka mutta antaa toistaiseksi entisten olla (kesällä vaihdan viimeistään).
Jokapaikassa käskettiin laittaa masiinaan paksua öljyä joten ostin varaosista jotain 15-40 vanha-autoöljyä josta löytyy nokkia suojelevaa sinkkiäkin ja eipähän tällä talvella ajella.
Johtosarjojen kivikovia eristeitä olen rapsutellut pois ja korvannut ugrilaisesti ihan lätkäteipillä, riittävän autenttinen minulle ja jokaisen anturin töpselin olen putsinut hapettumista ja suojannut liimakutisteella.
Yhdeltä anturilta oli ainkin piuha ihan rehellisesti poikki joten ei tämä kovin ronkeli ole niiden tietojen suhteen.
Vesiletkuja tässä oikeastaan enää odotellaan saapuviksi niin saa niputtaa ja koittaa uudestaan käyntiin, Ilmasuodattimeenkin löytyi juureen tiiviste ei kylläkään juuri oikea mutta se sopii paikalleen vähän venyttämällä.
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
- Teddy
- Viestit: 732
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
No voi perseensuti. Päätös katsastusvapaudesta oli jo pöytään kopautusta vaille valmis, mutta siirtyi Sipilän kaatuneelta hallitukselta seuraaville ja kyllähän saivat sössittyä.
Aika mars mars tahtiin sää Leiffi laittelet, joko on kaikki Raidit katottu läpi?
Aika mars mars tahtiin sää Leiffi laittelet, joko on kaikki Raidit katottu läpi?
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
En oo vieläkään kattonu jaksoakaan raidia, sen auton"osto"pätkän kylläkin
Nyt olis periaatteessa avaimenkääntöä vaille
https://www.youtube.com/watch?v=JVFEcIuTzm4
Niin, eli kyseinen MPS ei ollu mitenkään kiinni imusarjassa.. Saahan siinä ihmetellä jos tyhjäkäynti on vähän ontuvaa kun kaks pyttyä on kans puuttunu pelistä
https://oldtimer.tips/en/d-jetronic/mps
Nyt olis periaatteessa avaimenkääntöä vaille
https://www.youtube.com/watch?v=JVFEcIuTzm4
Niin, eli kyseinen MPS ei ollu mitenkään kiinni imusarjassa.. Saahan siinä ihmetellä jos tyhjäkäynti on vähän ontuvaa kun kaks pyttyä on kans puuttunu pelistä
https://oldtimer.tips/en/d-jetronic/mps
Sanon uudelleen saman minkä joskus aiemmin, ei tämä kone silti kovin ronkeli ole nuille informaatioille kun kerran kävi kuitenkin..the function, adjustment and repair of the second most important part of D-Jetronic, the intake manifold pressure (MAP) sensor. It indirectly measures the amount of air sucked in by the engine and reports that to ECU. Other than today's MAP sensors it is an integral part of ECU electronics.
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)