"2007 Lada Niva 1700i (VAZ-21214-U20-151/2007- ) myynti alkaa kesäkuussa Nokian käyttöauton toimesta, joka aloitti uusien autojen tuonnin Saksasta. Elokuussa myös Ladaa Suomessa edustava Delta-auto aloitti Nivan myynnin. Niva eroaa vuonna 1995 esitellystä mallista lähinnä monipisteruiskun ja ohjaustehostimen osalta."
Uusi Lada Niva! -Suomessa-
Uusi Lada Niva! -Suomessa-
Paikallislehti mainosti jotta nyt saa uuden lada nivan reilulla 16.000 egellä;mites sen nyt sitten saakin kilpiin;eikös tuo auto rikkonut kaikkia eu-säännöksiä? No,koe-ajo on varattu joten..
"2007 Lada Niva 1700i (VAZ-21214-U20-151/2007- ) myynti alkaa kesäkuussa Nokian käyttöauton toimesta, joka aloitti uusien autojen tuonnin Saksasta. Elokuussa myös Ladaa Suomessa edustava Delta-auto aloitti Nivan myynnin. Niva eroaa vuonna 1995 esitellystä mallista lähinnä monipisteruiskun ja ohjaustehostimen osalta."
"2007 Lada Niva 1700i (VAZ-21214-U20-151/2007- ) myynti alkaa kesäkuussa Nokian käyttöauton toimesta, joka aloitti uusien autojen tuonnin Saksasta. Elokuussa myös Ladaa Suomessa edustava Delta-auto aloitti Nivan myynnin. Niva eroaa vuonna 1995 esitellystä mallista lähinnä monipisteruiskun ja ohjaustehostimen osalta."
Siinä olisi rahalle vastinetta jos delta vielä myöntää viiden vuoden takuun...
Positiivinen asia automarkkinoita ajatellen, koska niva on autona sellainen, että sillä nyt raaskii ajaa vaikka vähän huonompaakin tietä.
Tästä autosta riittää puhuttavaa metsästäjien nuotioilla.

Höh, delta-auton sivuilla ei vielä ole hinnastoa nivan osalta.
Tästä autosta riittää puhuttavaa metsästäjien nuotioilla.
Höh, delta-auton sivuilla ei vielä ole hinnastoa nivan osalta.
Nokialla näytti olevan 16.990+toim.kulut 400€, vetokoukku+500, eli alta 18k€:n jää, on se ainakin halvin maasturi suomessa ja deltan hinta tulee varmaan olemaan samoissa. Se 5 vuoden takuu olisi kyllä loistava, noita menisi ihan salettiin kaupaksikin.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Onpas hinnoissa eroja! Nimittäin minulle tuli oikein henk.koht. tarjous kyseisestä nivasta hintaan 14 990€
Ja vielä huippurahoituksellakin olis tarjolla-> korko ja käsiraha vain 1%
Takuu 2vuotta ilman km rajoituksia.
Oiskohan syynä se että minullahan on yksi niva ollut jo 6vuotta
Takuu 2vuotta ilman km rajoituksia.
Oiskohan syynä se että minullahan on yksi niva ollut jo 6vuotta
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
On Niva ihan kaikkien ikävien EU-normien ja säädösten mukainen...
Sitten vielä kun sais Kreikan malliston tyyliin ilmastoinnin lähtöhintaan, niin...
http://www.lada.gr/_en/s_niva_x.asp
Tuolta Nokian käyttöautosta näitä jo saa...: http://www.vaihtoautoja.com/valikko.html
Ja nyt on näemmä Lada Suomenkin sivut päivitetty
http://www.lada.fi/
Eiköhän tuo kaupaksi mene, vaikka tää urpola onkin jonkinnäkönen h*m*maisten puistojeeppien luvattu maa.
Sitten vielä kun sais Kreikan malliston tyyliin ilmastoinnin lähtöhintaan, niin...
http://www.lada.gr/_en/s_niva_x.asp
Tuolta Nokian käyttöautosta näitä jo saa...: http://www.vaihtoautoja.com/valikko.html
Ja nyt on näemmä Lada Suomenkin sivut päivitetty
Eiköhän tuo kaupaksi mene, vaikka tää urpola onkin jonkinnäkönen h*m*maisten puistojeeppien luvattu maa.
Tuli eilen käytyä koeajamassa tuommonen Niva.
Tekijät yms. huomioon ottaen tuntui ihan kelpopeliltä, syksyn metsäreissuja ajatellen.
Perus hinta alle 15000€
Aika vähän uudesta maastoajoneuvosta, ja kahenvuoden takuu.
Tekijät yms. huomioon ottaen tuntui ihan kelpopeliltä, syksyn metsäreissuja ajatellen.
Perus hinta alle 15000€
Aika vähän uudesta maastoajoneuvosta, ja kahenvuoden takuu.
S212 350 CDI
EXÄT:
C219 320 CDI
S211 270 CDI
S203 200 CDI
S210 300 TDT
W124 300 D 24V
S124 250 D
W210 220 D
W124 200 D
EXÄT:
C219 320 CDI
S211 270 CDI
S203 200 CDI
S210 300 TDT
W124 300 D 24V
S124 250 D
W210 220 D
W124 200 D
Mittees väliä sillä on jos mettäautona meinaa pidempään pitää, vaihtaa sitten taas ladaan kun on leivottu loppuun.dealer kirjoitti:Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
Ei kai niitä myytäväksi autoja osta kun jopparit.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Hehheh,itse asiassa jos ostat uuden "premium"-auton saattaa homma ollakin toisinpäin ja sitäpaitsi,mitäväliä sillä on jos hinta tipahtaa?dealer kirjoitti:Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
Jos ei ostettais uusia ajoneuvoja, ei vois ostaa sitte käytettyjäkään.dealer kirjoitti:Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
S212 350 CDI
EXÄT:
C219 320 CDI
S211 270 CDI
S203 200 CDI
S210 300 TDT
W124 300 D 24V
S124 250 D
W210 220 D
W124 200 D
EXÄT:
C219 320 CDI
S211 270 CDI
S203 200 CDI
S210 300 TDT
W124 300 D 24V
S124 250 D
W210 220 D
W124 200 D
Daimler kirjoitti:...sitäpaitsi,mitäväliä sillä on jos hinta tipahtaa?
MuahahahaBoss kirjoitti:Mittees väliä sillä on jos mettäautona meinaa pidempään pitää
Ei mittää muuta väliä ku että tiileri ostaa vuonna 2010 kolme vuotta vanhan 30000 km ajetun Nivan 1500 eurolla ja jättää susukin pyhäautoksi ... tämä
on toivomus joka ei tule toteutumaan, ei valitusta.Nuilla tipahtaa hinta käytettynä yhtä joutuin ku muillaki Ladoilla
-
HVM
Jokohan lie näissä uusissa kestää etuperät yhtään paremmin kuin vanhoissa? Lie tottakai turakki suunnitellut uuden perän uuteen Nivaan, niinhän se on tehnyt jo vuosikymmeniä aina kun "malli vaihtuu"
Mutta erittäin, korostan erittäin varteen otettava vaihtoehto maastoauton tarvitsijalle. H*mot ajaa SUV:llä.
Mutta erittäin, korostan erittäin varteen otettava vaihtoehto maastoauton tarvitsijalle. H*mot ajaa SUV:llä.
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
No tämähän on RETRO auto parhaasta päästäJiitek kirjoitti:Kuka tämmöistä tarttee? Ei kukaan.
Laatu on peestä, ominaisuudet ja suunnittelu 70-luvulta, syö bensaa älyttömästi ym. ja näihin ominaisuuksiin nähden vieläpä kallis! Kyllä tulee lihoille ja polttopuille hintaa.
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super 748
-08 Volvo S80 2.4D
-08 Volvo S80 2.4D
Ohan tuollainen tavallaan hieno, ja oikea maastoauto eikä mikään neiti SUV. Mutta..15000€ Nivasta
Olkoon sitten vaikka ihan uusi niin samanlainen se on kuin vanhatkin...Ohan se tietty hieno sanoa että on mallia-07 mutta enpä siitä ilosta noin paljoa maksaisi. Tuolla rahalla saa jo todella viimeisen päälle rakennetun offipelin ,siis vielä oikeamman Maasturin. Jos tuo 2 vuoden takuu kiinnostaa niin mitenpä jos ostaisi tuollaisen 3000€:lla->http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1443936 ja varaisi loput 12000€ korjaamossa käyttämiseen

HVM kirjoitti:Jokohan lie näissä uusissa kestää etuperät yhtään paremmin kuin vanhoissa? Lie tottakai turakki suunnitellut uuden perän uuteen Nivaan, niinhän se on tehnyt jo vuosikymmeniä aina kun "malli vaihtuu"![]()
Mutta erittäin, korostan erittäin varteen otettava vaihtoehto maastoauton tarvitsijalle. H*mot ajaa SUV:llä.
Samalla perällä mennään vieläkin
Itselle toteutin etuperän kiinnityksen samoin kuin oli jo 80luvulla DIESEL nivoissa-> apurungossa omat korvat etuperälle, eikä enää "tresajamas moottorin föliys"
Ja oikein esitteesäkin sanotaan notta Oikeasti retro kulttimaasturi!, Lada Niva 4X4- enemmän kuin citymaasturi
Sitä piti muuten kysymäni et kummasta nivasta tässä nyt puhutaan-> Old School 2121:stä joita on alettu myydä taas suomessa ja josta itselleni tuo tarjous tuli, vai tästä uudesta Chevrolet nivasta joka perustuu tekniikaltaan täysin 2121 malliin mutta kori saanut vaikutteita länsimaista
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Kyllähän ladojen hinnat tippuu,mutta kaikista edullisimmaksi se silti tulee.Prosentuaalisesti arvon tippuminen voi olla hurjaa,mutta jos vertaa vaikka uuden landcruiserin hinnan tippumiseen niin nivassa tipahtaa koko arvo niin paljon kuin landcruiserissa tipahtaa hinta pelkästään kun sen ajaa liikkeestä pihalle...
nivahan on itseasiassa suht hyvin pitänyt hintansa.Ei montaa oo alle 2000€ erkillä myynnissä näkyny.Ja jos on ollu niin aika räjähtäneitä on ollu....
nivahan on itseasiassa suht hyvin pitänyt hintansa.Ei montaa oo alle 2000€ erkillä myynnissä näkyny.Ja jos on ollu niin aika räjähtäneitä on ollu....
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-

www.lada.fi sivustolla on pdf esite saatavilla.
Edistetään myyntiä
Tekniikka.
MOOTTORI
Tyyppi Nelisylinterinen rivimoottori
Polttoaine Bensiini, lyijytön 95
Sylinterin halkaisija x iskun pituus, mm 82 x 80
Iskutilavuus, cm³ 1690
Venttiilit / sylinteri 2
Puristussuhde 9,3:1
Päästönormi Euro 4
Suurin teho, kW (hv) / rpm 59,5 (81) / 5000
Suurin vääntö, Nm / rpm 128 / 4000
Polttoaineen syöttö Monipistesuihkutus (SEFI)
VOIMANSIIRTO
Vetotapa Jatkuva neliveto, alennusvaihde
Kytkin Kuiva, yksilevyinen, hydraulikäyttö
Vaihteisto Käsivalintainen
Vaihteet 5 + peruutus
Välityssuhteet
I - 3,67
II - 2,10
III - 1,36
IV - 1,0
V - 0,82
R - 3,53
Alennusvaihteisto katu - 1,20 maasto - 2,14
OHJAUS
Tyyppi Hydraulisesti tehostettu hammastanko-ohjaus
JARRUT
Edessä, mm Levyjarrut
Takana, mm Rumpujarrut
JOUSITUS
Edessä Erillisjousitus neljällä tukivarrella,
kallistuksenvakain
Takana Kiinteä akseli, neljä pitkittäistukea,
Panhard-tanko
MITAT
Akseliväli, mm 2200
Raideleveys edessä / takana, mm 1430 / 1400
Pituus / leveys / korkeus, mm 3720 / 1680 / 1640
Maavara, mm 220
Tavaratila (VDA), l 263
Tavaratila selkänoja taitettuna, l 504
Suurin tavaratila, kattoon asti, l 982
PYÖRÄT
Rengaskoko 175/80 R16 85 P
Vanteet 5J x 16
MASSAT - TILAVUUDET
Polttoainesäiliö, l 45
Omamassa, kg 1210
Sallittu perävaunupaino, jarruitta, kg 400
Sallittu perävaunupaino, jarruin, kg 1490
Kattokuorma, kg 50
SUORITUSKYKY - KULUTUS
Huippunopeus, km/h 137
Kiihtyvyys 0-100 km/h, s 19
Mäennousukyky 58 %
Polttoainekulutus (EC 1999/100)
Kaupunki, l / 100 km 12,0
Maantie, l / 100 km 8,0
Yhdistetty, l / 100 km 9,5
CO2-päästöt, g/km 233
Päivitetty 9.8.2007
Edistetään myyntiä
Tekniikka.
MOOTTORI
Tyyppi Nelisylinterinen rivimoottori
Polttoaine Bensiini, lyijytön 95
Sylinterin halkaisija x iskun pituus, mm 82 x 80
Iskutilavuus, cm³ 1690
Venttiilit / sylinteri 2
Puristussuhde 9,3:1
Päästönormi Euro 4
Suurin teho, kW (hv) / rpm 59,5 (81) / 5000
Suurin vääntö, Nm / rpm 128 / 4000
Polttoaineen syöttö Monipistesuihkutus (SEFI)
VOIMANSIIRTO
Vetotapa Jatkuva neliveto, alennusvaihde
Kytkin Kuiva, yksilevyinen, hydraulikäyttö
Vaihteisto Käsivalintainen
Vaihteet 5 + peruutus
Välityssuhteet
I - 3,67
II - 2,10
III - 1,36
IV - 1,0
V - 0,82
R - 3,53
Alennusvaihteisto katu - 1,20 maasto - 2,14
OHJAUS
Tyyppi Hydraulisesti tehostettu hammastanko-ohjaus
JARRUT
Edessä, mm Levyjarrut
Takana, mm Rumpujarrut
JOUSITUS
Edessä Erillisjousitus neljällä tukivarrella,
kallistuksenvakain
Takana Kiinteä akseli, neljä pitkittäistukea,
Panhard-tanko
MITAT
Akseliväli, mm 2200
Raideleveys edessä / takana, mm 1430 / 1400
Pituus / leveys / korkeus, mm 3720 / 1680 / 1640
Maavara, mm 220
Tavaratila (VDA), l 263
Tavaratila selkänoja taitettuna, l 504
Suurin tavaratila, kattoon asti, l 982
PYÖRÄT
Rengaskoko 175/80 R16 85 P
Vanteet 5J x 16
MASSAT - TILAVUUDET
Polttoainesäiliö, l 45
Omamassa, kg 1210
Sallittu perävaunupaino, jarruitta, kg 400
Sallittu perävaunupaino, jarruin, kg 1490
Kattokuorma, kg 50
SUORITUSKYKY - KULUTUS
Huippunopeus, km/h 137
Kiihtyvyys 0-100 km/h, s 19
Mäennousukyky 58 %
Polttoainekulutus (EC 1999/100)
Kaupunki, l / 100 km 12,0
Maantie, l / 100 km 8,0
Yhdistetty, l / 100 km 9,5
CO2-päästöt, g/km 233
Päivitetty 9.8.2007
- Meissenkeri
- Viestit: 3838
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
-
johtaja300
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 06.8.2006 15:33
Kyllä tuommosen ostasin paljon enemmin kun jonkun hyndain tai kian tai muun tojotan paskan mitä myydään kalliimmalla.
A: tuolle voi tehdä kaiken mahdollisen itse ja varaosia varmasti löytyy.
B: tuskin tarvitsee joka asian takia luetuttaa vikakoodeja jne
C: kestää varmasti kovempaakin käyttöä
D: jos siitä 20vuoden päästä saa vielä 3000euroa niin eikö kauppa ole ollut kannattava?
A: tuolle voi tehdä kaiken mahdollisen itse ja varaosia varmasti löytyy.
B: tuskin tarvitsee joka asian takia luetuttaa vikakoodeja jne
C: kestää varmasti kovempaakin käyttöä
D: jos siitä 20vuoden päästä saa vielä 3000euroa niin eikö kauppa ole ollut kannattava?
-
johtaja300
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 06.8.2006 15:33

