Tiileriparka :(

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29070
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

SamuliS kirjoitti:...mitä pitää sisällään "vastaava" huolto mersussa (siis onko kohteita kuinka paljon enempi) ja kuinka paljon hinnakkaampaa toi on tähtikeulaan tehtynä.
Skodan täydellisestä huollosta jäi puuttumaan lähinnä polttoainesuodatin.
Perushuollossa Mersuun tulee lisää peräöljyt ja sisäilmasuodatin, automaatissa tietysti suodatin, tiiviste ja isompi öljymäärä kuin manuaalissa.
Samaten moottorin öljytilavuus on koneesta riippuen 1-3 litraa suurempi Mersun kohdalla.
Suodattimet ovat halpoja Mersuun ... en juuri nyt jaksa ynnäillä huollon hintaa mutta voispa sen tehdä Mersun osalta vaikka jossain toisessa sopivassa topikissa ?
c-son kirjoitti:Minulla on nyt ollut Felicia dieselpaku kakkosautona 1,5 vuotta ja sinä aikana on kilometrejä kertynyt reilu 30tkm. Alin mittaamani kulutus on ollut kesällä tien päällä 5,1l/100 km, talvisaikaan nurkka-ajossa menee kuuden pintaan. Ite tykkään ajaa tällä, mersu on jäänyt enimmäkseen muijan käyttöön
Katoppas ! Meitähän on muitakin felicia-ukkoja Mesellä. :D
- vanhanmallinen naftasuodatin (paluu tankkiin)
Vetelikö ilmoja ? Tarvinnee vain ottaa se kalikka välistä ja letkut yhteen ?
- säädetty hehkuttamaan hetki myös lämmintä konetta
Tämä olisi asiaa - sopivan lämpöisenä sahauttaa jonkinverran.
Laitoitko vaan vastuksen johtoon, eikös se häiritse käynnin aikana jotain vai onko johto vain hehkun lämpötunnistimelle ?
Rengaskoko 175/70/13 toimii Feliciassa hyvin, mutta alkuperäiset vanteet on näille liian kapeat, leveys 4,5". Laitoin alle volkkarin 5,5" peltipyörät talveksi, kesäksi on samankokoiset alut.
Tänään kyselin Hankookien hintaa tuossa koossa, 170 euroa sarja.
Minulla on kolmos-Golfin peltivanteet 6x13" ET38, ajattelin niille kesärenkaita.
erikoisempi korkeudensäätö?
Valoille ? Joo, säätimeltä menee putket umpioille, kuulemma jarrunestettä tms. täynnä se järjestelmä.
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

dealer kirjoitti:Jos jollakulla on tuttu tarrapaja niin lähetelkäähän moinen tarra, lupaan liimailla sen combin takalasiin kunhan ei koko lasia peitä. :roll: 8)
Käyppä "teippi oy:ssä" millä nimellä lie nykyään siinä entisellä FINNOIL:illa elikkäs tutummin lesken baaria vastapäätä 8) Mikä vain teksti maksaa jotain 5 €gee kappale :shock: Fontin saat valita itte..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
c-son
Viestit: 72
Liittynyt: 19.5.2007 19:13

Viesti Kirjoittaja c-son »

dealer kirjoitti: Katoppas ! Meitähän on muitakin felicia-ukkoja Mesellä. :D
Joo, tässä kun väki vielä heräilee niin kesällä järjestellään jo Felicia-miittejä :)
- vanhanmallinen naftasuodatin (paluu tankkiin)
Vetelikö ilmoja ? Tarvinnee vain ottaa se kalikka välistä ja letkut yhteen ?
Veteli ilmoja siitä muovikikkulasta, o-renkaan vaihto ei auttanut. Vanhanmallinen suodatin ja liitososat oli halvempi ratkaisu ja enää ongelma ei tule toistumaan.
- säädetty hehkuttamaan hetki myös lämmintä konetta
Tämä olisi asiaa - sopivan lämpöisenä sahauttaa jonkinverran.
Laitoitko vaan vastuksen johtoon, eikös se häiritse käynnin aikana jotain vai onko johto vain hehkun lämpötunnistimelle ?
Laitoin vain vastuksen eculle menevään johtoon, nyt tärähtää tulille aina ensi tahdista. Asensin pistokekannan ja kokeilin eri vastusarvoilla, nyt on paikallaan joko 75 tai 100 ohminen, suuremmillakaan vastuksilla en huomannut olevan mitään vaikutusta muuhun kuin pidentyneeseen hehkutukseen ja siihen kuinka kone pitää startin jälkeen pidempään korkeampia kierroksia. Lämpöanturi on kaksilähtöinen ja lämpömittarin toimintaan tämä modi ei vaikuta.
Rengaskoko 175/70/13 toimii Feliciassa hyvin, mutta alkuperäiset vanteet on näille liian kapeat, leveys 4,5". Laitoin alle volkkarin 5,5" peltipyörät talveksi, kesäksi on samankokoiset alut.
Tänään kyselin Hankookien hintaa tuossa koossa, 170 euroa sarja.
Minulla on kolmos-Golfin peltivanteet 6x13" ET38, ajattelin niille kesärenkaita.
13" alut kesäpyöriksi asennettuani oli raidetangon nupin ja vanteen välissä niin vähän tilaa, että otti pyöriessään painopunttiin kiinni -> valssit piti painottaa liimapunteilla. Tuota kohtaa kannattanee tarkkailla kun sovittelee eri tyyppisiä vanteita.
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

dealer kirjoitti:
SamuliS kirjoitti: Rengaskoko 175/70/13 toimii Feliciassa hyvin, mutta alkuperäiset vanteet on näille liian kapeat, leveys 4,5". Laitoin alle volkkarin 5,5" peltipyörät talveksi, kesäksi on samankokoiset alut.
Tänään kyselin Hankookien hintaa tuossa koossa, 170 euroa sarja.
Minulla on kolmos-Golfin peltivanteet 6x13" ET38, ajattelin niille kesärenkaita.
Ei ole hinnalla pilattu nuita 13 tuuman kalkkuja, laaturenkaatkin maksaa 150-200 euroa sarja alle laitettuna... 14 tuumaisista joutuu jo maksamaan 300-400 euroa sarjasta vähintään...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29070
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Käyppä "teippi oy:ssä"
Pietäänpä mielessä.
13" alut kesäpyöriksi asennettuani oli raidetangon nupin ja vanteen välissä niin vähän tilaa, että otti pyöriessään painopunttiin kiinni
Mainitsemani 6x13" peltivanne mahtuu nippanappa. :D
Laitoin vain vastuksen eculle menevään johtoon, nyt tärähtää tulille aina ensi tahdista. ... pidentyneeseen hehkutukseen ja siihen kuinka kone pitää startin jälkeen pidempään korkeampia kierroksia.
Tuo pitää omaankin toteuttaa jossain vaiheessa.
Tässä autossa voi olla jotain häiriötä, kierrokset ovat mielestäni aika korkealla lämpimänäkin enkä ole huomannut että joutokäyntikierrokset kylmänä olisivat siitä enää korkeammalla.
laaturenkaatkin maksaa 150-200 euroa sarja alle laitettuna...
Niinpä taitaa olla, tämän renkaissa olennainen ominaisuus olisi hiljaisuus.
Rengasäänet karkealla asvaltilla talvikumein ovat melkoiset.
c-son
Viestit: 72
Liittynyt: 19.5.2007 19:13

Viesti Kirjoittaja c-son »

dealer kirjoitti:
Laitoin vain vastuksen eculle menevään johtoon, nyt tärähtää tulille aina ensi tahdista. ... pidentyneeseen hehkutukseen ja siihen kuinka kone pitää startin jälkeen pidempään korkeampia kierroksia.
Tuo pitää omaankin toteuttaa jossain vaiheessa.
Tässä autossa voi olla jotain häiriötä, kierrokset ovat mielestäni aika korkealla lämpimänäkin enkä ole huomannut että joutokäyntikierrokset kylmänä olisivat siitä enää korkeammalla.
Kyllä kone pitää kylmänä kierroksia jonkin aikaa merkittävästi korkeammalla. Mitä kylmempää, sen kauemmin. Kierrokset laskevat koneen lämmetessä sitten kertaheitolla, eli "kylmäkäynnistin" on joko päällä tai pois. Ruiskupumpun kyljessä on tätä säätävä alipainekello joka saa ohjauksen toiselta niistä kahdesta alipainesolenoidista -> vetää kierrokset ylös kun alipaine kytketään. Toinen solenoidi ohjaa EGR:ää, jonka olen omastani tukkinut sokealla kuparitiivisteellä.
kardaani
tolokun taksari
Viestit: 1476
Liittynyt: 06.6.2006 22:17
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Mitenköhän tuon kulutuksen kanssa käy. Itse veikkaan 6 litraa sadalle. Ei tuo kone ole niin pieniruokainen kuin moni (5 litraa)luulee vaikka periaatteessa pienikulutuksinen se onkin. Mutta kerro kun tiedät niin sillähän se selviää.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29070
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ruiskupumpun kyljessä on tätä säätävä alipainekello joka saa ohjauksen toiselta niistä kahdesta alipainesolenoidista -> vetää kierrokset ylös kun alipaine kytketään.
Nonnih, tutkin tuon systeemin toiminnan jossain vaiheessa.
Mitenköhän tuon kulutuksen kanssa käy. Itse veikkaan 6 litraa sadalle.
Saapa nähdä. Olisin tyytyväinen jos keskikulutus jää alle kuuden litran.
Viiden litran taso lienee turbodiesel-VAG-vehkeitten heiniä, vaparidieselillä ei pääse niin vähällä.
ArzieX
ATK-guru
Viestit: 284
Liittynyt: 12.9.2007 19:18

Viesti Kirjoittaja ArzieX »

Mulla pyöri Ventossa sekalaisessa ajossa 5.5-5.9l/100km välillä. Maantiepainotteisessa ajossa painui lähemmäs viittä. Kesällä pari tankillista lähes pelkkää maantieajoa meni tasan viiteen. Tuo Skoda on kuitenkin Ventoa toista sataa kiloa kevyempi ja tehoero ei ole mitenkään hirveä. TDi toki menisi vielä vähemmällä.
Avatar
Merzedes
Viestit: 205
Liittynyt: 30.11.2006 2:21
Paikkakunta: Helsinki 00200

Viesti Kirjoittaja Merzedes »

Tässä on muuten tunnelmaa 8) Arvostan jostain perverssiosta johtuen näitä perus työrukkasia. Jotenkin tuollainen on helppo kuvitella peltivanteet alla ja järkyttävän isot lisävalot keulalla. Sellaista alkukantaista työnteonmakua, ilman kaikenmaailman cruiseja ja kiukuttelevia automaattivaihteistoja, pelkkää ajamista ilman kermaperseiden hienouksia. Itseä kiinnostaisi ostaa BX Diesel tai joku 306 diesel yms.

Makea peli!

E: Ja veikkaanpa että vähemmän tossa on ruostetta kun mun C:ssä :cry:
Viimeksi muokannut Merzedes, 26.2.2008 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W203 C220CDi A + Britti-Bemari.
Kuva
Kuva
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Noh, pittää se minunnii tunnustaa, on se järkitalikko tuo tiileri, juur tuon viisaampaa käyttöautoa ei kait lie olekaan, mitä nyt takamoottoriportteri :halm:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

dealer kirjoitti: Saapa nähdä. Olisin tyytyväinen jos keskikulutus jää alle kuuden litran.
Viiden litran taso lienee turbodiesel-VAG-vehkeitten heiniä, vaparidieselillä ei pääse niin vähällä.
Ei tuo siitä johdu vaan skodillakkihan on vielä kammiokone, tdi:t ja sdi suoraruutia, ja kulutus molemmissa 5l nurkilla
Jos ei kulje niin kromaa se.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29070
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jotenkin tuollainen on helppo kuvitella peltivanteet alla ja järkyttävän isot lisävalot keulalla.
Siitä tilanteesta saadaan kuvia syksyllä 8) jahka nostelen talliin jääneet 3 x Hella 3000 sokotan keulille. :lol:
Ei tuo siitä johdu vaan skodillakkihan on vielä kammiokone, tdi:t ja sdi suoraruutia, ja kulutus molemmissa 5l nurkilla
Eipä ole tullut ajateltua asian tuota puolta :shock: aivan. :idea:
Suoraruiskukoneisethan ovat myös talvella varsin kylmiä autoja, tässä kenties tarkenee vaikkei satakaksnelkkumersun lämmityslaitteen nopeuteen ja tehoon voi verratakaan.
jkvi
Viestit: 460
Liittynyt: 05.11.2005 19:43
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja jkvi »

Näkyy Dealeri olevan mies, joka kulkee haluamiaan polkuja - hatunnostot.

Meidän työmaalla muutama mies laittoi tuollaisen Felician -90 luvun puolen välin jälkeen (- 97). Silloin sai ratkaisua olla selittelemässä monelle. Työkaveri hoiti tuon puolen fiksusti. Hän sanoi vain, että jokainen kerta, kun auto on tuonut hänet onnistuneesti työpaikalle, on iloinen yllätys.
2000 luvulla, kun tuon auton mittarissa alkoi olla pitkälti yli 200 tkm, arvostelijat eivät enää kehdanneet kovin isoon ääneen tuota autoa nälviä :lol:
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Merzedes kirjoitti: Sellaista alkukantaista työnteonmakua, ilman kaikenmaailman cruiseja ja kiukuttelevia automaattivaihteistoja, pelkkää ajamista ilman kermaperseiden hienouksia.
W123 diesel on kaikkea tuota paitsi että siinä on tähti keulalla ja niistä "viidenlitran" kulutuksista on turha unelmoida.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

jari_w123 kirjoitti:
Merzedes kirjoitti: Sellaista alkukantaista työnteonmakua, ilman kaikenmaailman cruiseja ja kiukuttelevia automaattivaihteistoja, pelkkää ajamista ilman kermaperseiden hienouksia.
W123 diesel on kaikkea tuota paitsi että siinä on tähti keulalla ja niistä "viidenlitran" kulutuksista on turha unelmoida.
Niin, tai sitten on W123 jossa on cruise ja automaatti, muttei se kiukuttele :shock: :D

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29070
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kulutsseuranta.

Aamulla työmatkalla ihmettelin kun lasit ovat huurussa ja palelee 6 km ajon jälkeen - ei puhallusta lainkaan :evil: ei vaikuta puhaltimen katkaisin 1-2-3 mitään. :evil:

Ajoin keskustassa valaistulle parkkipaikalle ajatellen että tarkistan sulakkeen, missähän lie sulakkeet skodassa, sitten ajattelin päästä helpommalla eli suorittaa perinteisen Mersumiehen potkun puhaltimen käynnistämiseksi, missähän lie puhallin skodassa.

Kolme sekunnin miettimisellä päätin että kevytrakenteinen kojelauta tärähtää tarpeeksi kun 47 kenkä osuu vänkärinpuolelle kojelaudan alle.
Keskikonsolin puuttuessa jalan voi ojentaa suoraan sopivaan kohtaan ja potkaista terävästi; kojelautakin toki tärähti mutta erityisesti tärähti varpaaseen. :ää:
Puhallin ei kuitenkaan alkanut pöhisemään. :(

Seuraava Mersumiehen konsti on renkata virta-avainta josko virtalukon sähköpohja olisi tiensä päässä; eipä auttanut.

Mielessä vilahti jo 300 euron, eikäkun skodahan tämä on, siis 30 euron menetys jos joutuu ostamaan uuden lämppärin moottorin.

Viimeisenä konstina sammutin auton ja kokeilin virtaa uudestaan päälle :arrow: jostain kojelaudan sisältä kuuluu "HHHMMMMMMMMM..." :? ja ääni vaimenee jos laittaa puhaltimen pienemmälle. :shock: Jäässäkös se ? Kohta nousee savua ? :(

Jaaei, tiileri on näköjään kääntänyt lähtiessään ilmansuuntausnamikkaa pikkuisen liikaa eli yli asennon "kaikkilasille" asentoon "luukukkiinni" .

Lyhyen säätötoimenpiteen jälkeen matka jatkui huurteettomissa ja lämpöisissä merkeissä. 8) Näin sitä opetellaan itäauton käyttöä. 8)
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10588
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

:D :whisper: Kuulostaisi siltä, että olisimme tulossa käymään viikonloppuna? Tyrkätään siihen sun lahjakännykkään tuo tankkaus.com symbian sovellus niin saat samantien nuo mieltä järkyttävät kulutuslukemat syötettyä nettiin :)
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29070
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Se vain passaa, Pappi :roll: ... soittelemma. :idea:
Avatar
Cool Hand Saku
Rasvanäppi
Viestit: 561
Liittynyt: 19.3.2006 11:14
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Cool Hand Saku »

Jos lämppärinmoottori kiukuttelee elä suotta murjo kojelautaa, motti on moottoritilan puolella siinä mustassa ilmanotto kotelossa. :lol:

Just viime viikolla vaihtelin tollaseen Sokotaan, helppo vaihtaa. 8)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29070
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jos lämppärinmoottori kiukuttelee elä suotta murjo kojelautaa, motti on moottoritilan puolella siinä mustassa ilmanotto kotelossa
Homma selevä :lol: ja taitaapa olla kennokin siinä samassa paketissa.

Semmonen juttu tuli mieleen tuossa kun kävin ajamassa 124:llä ... Mersussa sisätilat lämpenevät nopeammin mutta lasit pysyvät huurussa pitkään.
Skodassa taas lasien huurtuminen ei kiusaa ollenkaan.

Johtunee siitä että Mersun ilmanottoon kerääntyy väkisin lunta, millään sitä ei sieltä kohtuudella pois saa.
Skodassa ilmanottoaukko on konepellissä jolloin tuulilasilta ei mene lunta sinne lasia harjatessakaan - ja kotelo johon Skodan lumet kerääntyvät on senverran lämpimässä paikassa että lumi sulaa ja valuu poistoaukon kautta maahan.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7099
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Missäs muuten viipyy Tiilerin mersu topiksi?

Esittelyä ja kuvia peliin. :D
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29070
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tuosahan se on ollu jo jonku aikaa. :( Skoda on kiinnostavampi. :(
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

Sinänsä erikoista että joku jopa kehuu W124:n lämmityslaitetta, mulla tuo W123 lämpenee huomattavasti nopeammin kuin W124, 123 puhaltaa jopa 5 minuutin tyhjäkäynnin jälkeen kuumaa ko 124:ssä on haaleaa vielä 10 minuutin jälkeen. Saapissa tarkenee vielä paremmin kuin tuossa 123:ssa :roll:
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7099
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

JaniH kirjoitti: mulla tuo W123 lämpenee huomattavasti nopeammin kuin W124.
Johtunee siitä että 123sen moottori on kivikautinen vehe... Huono hyötysuhde joten lämpiää nopsaan.
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

Mika.T kirjoitti:
JaniH kirjoitti: mulla tuo W123 lämpenee huomattavasti nopeammin kuin W124.
Johtunee siitä että 123sen moottori on kivikautinen vehe... Huono hyötysuhde joten lämpiää nopsaan.
Saman aikaista suunnitteluahan se on tuo 124:sen 230 konekki...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Vai oliko kyse tuosta bensa 124:sesta? Siinä on kyllä sitten jotain vikaa, varsinkin bensakoneella lämpenee kyllä todella nopeaan ja on lämmin millä pakkasella tahansa.No näkee sen kyllä sitten bensan kulutuksestakin :roll:
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

AM kirjoitti:Vai oliko kyse tuosta bensa 124:sesta? Siinä on kyllä sitten jotain vikaa, varsinkin bensakoneella lämpenee kyllä todella nopeaan ja on lämmin millä pakkasella tahansa.No näkee sen kyllä sitten bensan kulutuksestakin :roll:
Ajaessa lämpenee kyllä nopsaan mutta tyhjäkäynnillä lämmöt ei nouse kovinkaan hopulla, termostaatin laitoin lauantaina just uuden ko vanha oli aina auki mallinen, ei noussu lämmöt yli 60 asteen ja ei ollut pikkupakkasillakaan enään kovin lämmin, nyt nousee lämmöt normaaliksi mutta silti 123 lämpenee hopummin ja kabiinissa on paljon kuumempi...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29070
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

nyt nousee lämmöt normaaliksi mutta silti 123 lämpenee hopummin ja kabiinissa on paljon kuumempi...
Hohhoijaa ... satakaksnelkussasi on kenno tukossa tms.
Senverran olen satakakskolmosillakin ajellut että tiedän erot 124:ään.
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

dealer kirjoitti:Hohhoijaa ... satakaksnelkussasi on kenno tukossa tms.
Senverran olen satakakskolmosillakin ajellut että tiedän erot 124:ään.
Milläs konstilla sen saisi putsattua helposti? Irti ja paineilmaa? Jotain litkua nesteiden joukkoon? Uusi kenno?
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”