
Fenttolan Ghia. Eipäkö Touran.
Fenttolan Ghia. Eipäkö Touran.
Viimeksi muokannut Fenton, 05.4.2015 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Toivotaan
Tämähän on siis samanlainen kuin esim. Höömyn tarinoissa esiintyvä. -03, maatalousmalli, 130 hv, ketjukone. Ghia takatolpassa.
280 tkm mittarissa, toivottavasti sillä vielä pääsee.
Talvirenkaat (nasta) pitäisi ostaa, alla on ehtoopuolen kitkat. 205/55 R 16, saa tarjota.

Tämähän on siis samanlainen kuin esim. Höömyn tarinoissa esiintyvä. -03, maatalousmalli, 130 hv, ketjukone. Ghia takatolpassa.
280 tkm mittarissa, toivottavasti sillä vielä pääsee.
Talvirenkaat (nasta) pitäisi ostaa, alla on ehtoopuolen kitkat. 205/55 R 16, saa tarjota.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Rönttösautona 2.0 TCCI ja kyllä sillä on jo muutaman vuoden siirtynyt paikasta A paikkaan B ja välillä jopa takaisin 
Koneella ajettu 400tkm ja käryt oli viime leimalla 0,6 eli koneen puolesta tuskin tarvii pelätä, jos tämä nyt oli samalla koneella. Ei keksi oikeen pahaa sanottavaa, paitsi tietysti ruosteet ja kylmähän tämä on ku ryssänh*lvetti tuohon w211 verrattuna. Arsegrillit lisää mukavuusastetta inan, mitkä tuosta sun ökymallista varmaan löytyykin
Kulutusosat pääsääntöisesti halpoja mutta esim. kytkinremppaan palaa helposti auton hinta ja yleensä tarpellinen 300-350tkm kohteilla. Eksoottisempia osia varten Briteissä on parikin purkkaria mitkä on erikoistunut ainoastaan mondeoihin ja siellä on ollut hyvä palvelu ja sopulit hinnat.
Hintaisekseen oikeinkin kelpo pelejä!

Koneella ajettu 400tkm ja käryt oli viime leimalla 0,6 eli koneen puolesta tuskin tarvii pelätä, jos tämä nyt oli samalla koneella. Ei keksi oikeen pahaa sanottavaa, paitsi tietysti ruosteet ja kylmähän tämä on ku ryssänh*lvetti tuohon w211 verrattuna. Arsegrillit lisää mukavuusastetta inan, mitkä tuosta sun ökymallista varmaan löytyykin

Hintaisekseen oikeinkin kelpo pelejä!
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
sehän on tras sitin koneelFenton kirjoitti:Toivotaan![]()
Tämähän on siis samanlainen kuin esim. Höömyn tarinoissa esiintyvä. -03, maatalousmalli, 130 hv, ketjukone. Ghia takatolpassa.
280 tkm mittarissa, toivottavasti sillä vielä pääsee.
Talvirenkaat (nasta) pitäisi ostaa, alla on ehtoopuolen kitkat. 205/55 R 16, saa tarjota.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qr8FVHBGMQ4[/youtube]
oli pakko kitos ja anteex
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Jaa, tommonenko sitä sitten seuraavaks mulle tulee
Alankin jo tässä etsimään sopivaa Paavoa jonka voin vaihtaa tuohon



Alankin jo tässä etsimään sopivaa Paavoa jonka voin vaihtaa tuohon

-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Yes; lisää Transitmiehiä.
Meillekin tuli lokakuussa Mondeo -04 tddi eli "jäykillä tulpanjohdoilla". Niin on ääni kuin Transitissa. Rouva on huristellut jo 5000 km, eikä pitkää työmatkaa ole vielä edes alettu ajamaan.
Mitä tuolla olen itse ajanut, niin positiivinen yllätys on ollut. Suuntavakaa ja mukava ajaa myös moottoritiellä. Kulutusta kun olen seurannut muutaman kerran sekalaisessa nurkka-ajossa, niin juuri ja juuri on mennyt 6 l rikki, joten matka-ajossa jäänee tuon alle.
Sonikki valitteli edellä, että Transit ei lämpene. Tuossa Joulun aikaan, kun oli vähän vilakampi täällä Tuusulassakin, niin kokeilin miten lähtee ilman lohkista 20 asteen pakkasessa käyntiin. Niin lähti nätisti pärisemään. Kävin Järvenpäässä kaupassa ja paluumatkalla rassaustallin kohdalla oli lämmöt jo normaalit eli viisari keskellä, joten ei huono n 15 km ajolla.
Keulassa on pahvi sisäpuolella, ylämaskissa on sisäpuolella peite ja eeperi on kytketty pois päältä. On muuten tavallisen toope viritys tuo ajonaikainen eeperi ilman poiskytkentämahdollisuutta. Lyhyessä nurkka-ajossa ei ehdi kunnolla lämmetä, niin kyllähän siinä vähemmästä tukkeentuu. Otin eeperin ulkolämpöanturin irti, niin nyt ei ole ollut murheita eikä startin jälkeistä savusauna-efektiä auton alla. Tuolta anturilta kun vetäisi piuhat kojetauluun ja siihen laittaisi katkaisijan, niin asia olisi kunnossa ja vielä kun eeperin huoltaisi, niin voisi sitäkin käyttää. Menköön toistaiseksi pahvien voimalla, kun tuntuu noinkin lämpenevän.
Seurataan miten transitti kestää ja ajetaan asenteella, että kohta kuitenkin poksahtaa...
Meillekin tuli lokakuussa Mondeo -04 tddi eli "jäykillä tulpanjohdoilla". Niin on ääni kuin Transitissa. Rouva on huristellut jo 5000 km, eikä pitkää työmatkaa ole vielä edes alettu ajamaan.
Mitä tuolla olen itse ajanut, niin positiivinen yllätys on ollut. Suuntavakaa ja mukava ajaa myös moottoritiellä. Kulutusta kun olen seurannut muutaman kerran sekalaisessa nurkka-ajossa, niin juuri ja juuri on mennyt 6 l rikki, joten matka-ajossa jäänee tuon alle.
Sonikki valitteli edellä, että Transit ei lämpene. Tuossa Joulun aikaan, kun oli vähän vilakampi täällä Tuusulassakin, niin kokeilin miten lähtee ilman lohkista 20 asteen pakkasessa käyntiin. Niin lähti nätisti pärisemään. Kävin Järvenpäässä kaupassa ja paluumatkalla rassaustallin kohdalla oli lämmöt jo normaalit eli viisari keskellä, joten ei huono n 15 km ajolla.
Keulassa on pahvi sisäpuolella, ylämaskissa on sisäpuolella peite ja eeperi on kytketty pois päältä. On muuten tavallisen toope viritys tuo ajonaikainen eeperi ilman poiskytkentämahdollisuutta. Lyhyessä nurkka-ajossa ei ehdi kunnolla lämmetä, niin kyllähän siinä vähemmästä tukkeentuu. Otin eeperin ulkolämpöanturin irti, niin nyt ei ole ollut murheita eikä startin jälkeistä savusauna-efektiä auton alla. Tuolta anturilta kun vetäisi piuhat kojetauluun ja siihen laittaisi katkaisijan, niin asia olisi kunnossa ja vielä kun eeperin huoltaisi, niin voisi sitäkin käyttää. Menköön toistaiseksi pahvien voimalla, kun tuntuu noinkin lämpenevän.
Seurataan miten transitti kestää ja ajetaan asenteella, että kohta kuitenkin poksahtaa...
Viimeksi muokannut ltm, 06.1.2015 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin oli herännyt kuin kesällä.
Ensimmäinen remontti on tehty. Konepelti ei mennyt suosiolla lukkoon, ei millään. Pari roiskaisua jotai ,spray-niveaa lukkolaitteeseen, niin jopa vörkkii. Pahvia viskelin keulalle, kun meinasi tulla pakkanen. Paremmin tuo kyllä muutenkin lämpiää, kuinwebastovikainen väyrynen. Talvirenkaat pitäisi vielä saada alle, nyt siellä on kuikanheittokitkat.
Ensimmäinen remontti on tehty. Konepelti ei mennyt suosiolla lukkoon, ei millään. Pari roiskaisua jotai ,spray-niveaa lukkolaitteeseen, niin jopa vörkkii. Pahvia viskelin keulalle, kun meinasi tulla pakkanen. Paremmin tuo kyllä muutenkin lämpiää, kuinwebastovikainen väyrynen. Talvirenkaat pitäisi vielä saada alle, nyt siellä on kuikanheittokitkat.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Nämä tilantarpeet vaihtelevat aika äkisti eri vuosina. "Vain hetki" sen jälkeen kuin kaukaloista on selvitty, alkavat kuraiset kumpparit osua etupenkin selkänojaan (kun polvitaive on vielä penkillä, ja jalka suorana eteen päin).Pappi kirjoitti:Taunuksesta tulen kaipaamaan vielä monta kertaa takapenkin selkänojan etäisyyttä etupenkin selkänojaan. Varsinkin kun tuo toinen kaukalo poistuu ja tilalle tulee turvaistuin.
"Toinen hetki" lisää ja sitten alkaa jalkatila riittää - hetkeksi.
Työkaveri ilveili ettei aja vuoteen, kun on kuski tiedossa poikansa saatua ajokortin. Epäiltiin nestemäisiä virvokkeita, mutta väärin arvasimme. Tarkoitus olikin istua kostoksi vuoden ajan takapenkillä nykkimässä turvavyötä ja potkimassa penkkiä

Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Tuon voinee muistaa itsekin jossain vaiheessa. "milloin ollaan perillä" muutamalla nasevalla potkulla terästettynä...
Jos miettii noin yleisellä tasolla näiden hintoja niin Mondeossa saa vastinetta rahalle. Aika pienellä pääomalla saa kelvollisen käyttöauton ja pikkusen isommalla pääomalla saa "uuden karheen" ison tilavan perheauton.
Viime vuoden ajoin säännöllisesti uudella Focuksella ja ei siitäkään nyt ihan mahottoman pahaa sanottavaa ole. Taisi olla alle 20tkm ajettu kapistus ja kilometrejä kertyi reilusti.

Jos miettii noin yleisellä tasolla näiden hintoja niin Mondeossa saa vastinetta rahalle. Aika pienellä pääomalla saa kelvollisen käyttöauton ja pikkusen isommalla pääomalla saa "uuden karheen" ison tilavan perheauton.
Viime vuoden ajoin säännöllisesti uudella Focuksella ja ei siitäkään nyt ihan mahottoman pahaa sanottavaa ole. Taisi olla alle 20tkm ajettu kapistus ja kilometrejä kertyi reilusti.
Opiskeluaikana käytiin Rukalla laskettelemas neljän miehen porukalla ja kaverin isän farkku-Mondeoon mahtui sekä ukot että tavarat eikä meidän tarvinnu pysähtyä Etelä-Pohjanmaalta tullessa muutaku Tupoksessa syömään, jalkoja ei tarvinnu oikoa välillä.
Saa nähdä, kuinka S204:n tilat riittää. Kuitenkin kavereilla on kahta lasta Saab 9-3:ssa. Eli ei aina tartte ostaa isompaa autoa, vaan opetella pakkaamaan se! Sitten toki, ku lapset kasvaa, tarvii lisää tilaa. Meillä oli lapsuudessa/nuoruudessani kotona Saab 9000 ja sen jälkeen 9-5, sinne mahtui kolme taakse.
Saa nähdä, kuinka S204:n tilat riittää. Kuitenkin kavereilla on kahta lasta Saab 9-3:ssa. Eli ei aina tartte ostaa isompaa autoa, vaan opetella pakkaamaan se! Sitten toki, ku lapset kasvaa, tarvii lisää tilaa. Meillä oli lapsuudessa/nuoruudessani kotona Saab 9000 ja sen jälkeen 9-5, sinne mahtui kolme taakse.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 14.10.2005 8:25
- Paikkakunta: Kangasala
Meillä ei ole ollut kauheasti tilanpuutetta tuon Sprintterin oston jälkeen
mutta muistan kyllä kuinka 5-henkisenkin perheen viikonlopputavarat sai pakattua 123:sen takakonttiin kun teki siitä taidetta. Lastenrattaatkin piti purkaa osiin ja varapyöräkoteloonkin tungettiin tavaraa - nykyään tosiaan kielletään lapsia rullaluistelemasta sisällä silloin kun auto liikkuu 


® Mesen linttaklubi
Mondeon tddi:n moniurahihnan vaihto se vasta lystikäs askare on. Piti oikein hetki tuumailla, kun fikkarin valossa yritin asiaa yläkautta tihrustaa. Tuli samalla ikävä mesen hihnan vaihdon helppoutta.
Hetken kun nettiä naputtelin, niin selvisihän se. Oikea etupyörä irti, laturi irti ja vasta sitten pääsi käsiksi itse asiaan. Samalla kun vaihtaa hihnan, niin vaihtoon kaikki hihnapyörät. Vesipumpulle ja tehostajalle on tietysti vielä oma hihna, jotta ei askare pääse loppumaan. Osat ovat halpoja, mutta kyllä on perin v-mäinen ratkaisu.
Vai potkii teillä takapenkkiläinen kuskin selkänojaan? Mielestäni vikaa kyllä silloin kannattaa katsoa peilistä, jos homma jatkuu. Autossa ei syödä mitään eikä esim potkita ajankuluksi selkänojaa tai keksitä jotain muuta pikku kepposta.
Tehkää asia kerralla selväksi ja pistäkää sanktiot sellaisiksi, että homma ei jatku. Jos esim pikku nikopetteri tykkää pelata pleikkarilla ja harrastaa sitä selkänojaan fudimista, niin todetaan seuraavan fudun jälkeen pleikkarin lentävän roskiin. Kun nikopetteri haluaa kuitenkin testata miten käy, niin tyhmyyksissään jatkaa fudimista. Kotiin kun päästään otetaan pleikkari käteen ja käydään viemässä se ulos roskikseen. No, nikopetteri saa asiasta itkupotkuraivarin, mutta voi voi - asiasta mainittiin ja itse valitsit. Kyllä on ihme, jos homma jatkuu seuraavalla reissulla.
Näin menetellen meillä on tehty pitkiä autoreissuja Euroopassa. Penkkien selkänojiin ei ole tullut kenkien kuvia, penkeissä ei ole liiskautuneita hampurilaisen jämiä eikä kiinni tarttuneita karkkeja. Eikä muuten sitä pleikkaria, telkkaria, kännykkää, prätkää, autoa jne ole tarvinnut heittää roskiin tai myydä. Meillä on edelleen hyvät välit jo kotoa pois muuttaneen pojan kanssa.
Koiralle ei tarvitse kuin kerran antaa pöydästä ruokaa, niin ainahan se on siinä pöydän vieressä ruokaa kerjäämässä. Vähän sama se on näidän lasten kanssa. Potkiminen kun jatkuu ja kotona saa edelleen jatkaa pleikkarilla pelaamista, niin homma on sillä selvä. Turha siinä on enää mitään kieltää...
Hetken kun nettiä naputtelin, niin selvisihän se. Oikea etupyörä irti, laturi irti ja vasta sitten pääsi käsiksi itse asiaan. Samalla kun vaihtaa hihnan, niin vaihtoon kaikki hihnapyörät. Vesipumpulle ja tehostajalle on tietysti vielä oma hihna, jotta ei askare pääse loppumaan. Osat ovat halpoja, mutta kyllä on perin v-mäinen ratkaisu.
Vai potkii teillä takapenkkiläinen kuskin selkänojaan? Mielestäni vikaa kyllä silloin kannattaa katsoa peilistä, jos homma jatkuu. Autossa ei syödä mitään eikä esim potkita ajankuluksi selkänojaa tai keksitä jotain muuta pikku kepposta.
Tehkää asia kerralla selväksi ja pistäkää sanktiot sellaisiksi, että homma ei jatku. Jos esim pikku nikopetteri tykkää pelata pleikkarilla ja harrastaa sitä selkänojaan fudimista, niin todetaan seuraavan fudun jälkeen pleikkarin lentävän roskiin. Kun nikopetteri haluaa kuitenkin testata miten käy, niin tyhmyyksissään jatkaa fudimista. Kotiin kun päästään otetaan pleikkari käteen ja käydään viemässä se ulos roskikseen. No, nikopetteri saa asiasta itkupotkuraivarin, mutta voi voi - asiasta mainittiin ja itse valitsit. Kyllä on ihme, jos homma jatkuu seuraavalla reissulla.
Näin menetellen meillä on tehty pitkiä autoreissuja Euroopassa. Penkkien selkänojiin ei ole tullut kenkien kuvia, penkeissä ei ole liiskautuneita hampurilaisen jämiä eikä kiinni tarttuneita karkkeja. Eikä muuten sitä pleikkaria, telkkaria, kännykkää, prätkää, autoa jne ole tarvinnut heittää roskiin tai myydä. Meillä on edelleen hyvät välit jo kotoa pois muuttaneen pojan kanssa.
Koiralle ei tarvitse kuin kerran antaa pöydästä ruokaa, niin ainahan se on siinä pöydän vieressä ruokaa kerjäämässä. Vähän sama se on näidän lasten kanssa. Potkiminen kun jatkuu ja kotona saa edelleen jatkaa pleikkarilla pelaamista, niin homma on sillä selvä. Turha siinä on enää mitään kieltää...
- Pakardinen
- metusalem
- Viestit: 918
- Liittynyt: 08.11.2011 22:36
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Meilläkin oli aikoinaan mk3 Mondeo, -01 vuosimallia eli sitä ensimmäistä vuosikertaa. Vetopito oli talvella aivan surkea ja koskaan sitä (farmari) ei saanu ajaa talliin, ennenkun putsas persien lumesta. Puskurin ja takaluukun muotoilu oli semmoinen, että se sulatti lumen luukusta ja valutti vedet puskurissa olevaan poteroon. Ja seuraavana aamuna luukkua ei saanutkaan auki muuten kuin kuumalla vedellä ne jäät sulattamalla. Takajarrutkin jumitteli melkein alvariinsa.
Mutta: aivan erinomainen auto ajettavuudeltaan! Yksikään Mersu jota olen ajanut ei ole päässyt lähellekään. Ei tarvinnu styyrata suoralla tiellä ja muutenkin aivan uskomattoman hyvä ajovakaus. Etuvetosen luontaista puskemista lukuunottamatta tietysti, mutta siitä pääsi kävevästi eroon käyttämällä vasemman jalan jarrutusta. Sittenhän siitä tulikin hauska auto ajaa, noilla sivuteillä...
Mutta: aivan erinomainen auto ajettavuudeltaan! Yksikään Mersu jota olen ajanut ei ole päässyt lähellekään. Ei tarvinnu styyrata suoralla tiellä ja muutenkin aivan uskomattoman hyvä ajovakaus. Etuvetosen luontaista puskemista lukuunottamatta tietysti, mutta siitä pääsi kävevästi eroon käyttämällä vasemman jalan jarrutusta. Sittenhän siitä tulikin hauska auto ajaa, noilla sivuteillä...

Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Meillä syödään autossa, pleikkaria ei ole joten pelaaminen rajoittuu kännyköihin. Kengänkuvia on siivoiltu selkänojien takaa, joskus takavuosina istuinosiltakin
Toki tavoitteena se ettei sotketa ja opetetaan olemaan autossakin siististi, mutta toisaalta olen pyrkinyt rajoittamaan autoon sijoitettua rahamäärää ja tunnetta niin ettei tule valvottua yötä isälle eikä varsinkaan pojalle/tytölle jos juniorilla lipsahtaa pehmistötterö vahingossa kädestä penkille.
Silloin otetaan Puzzi varastosta ja pestään penkki.
Mondeo on sisätiloilleen iso auto. Varmaan väyrysen veroinen, eli minunkin takana sopisi aikuinen istumaan jos olen kuskin paikalla ?
Hintataso huomioon ottaen kiinnostava, ellei tarvitse tehdä mitään normaalista poikkeavaa remonttia.

Toki tavoitteena se ettei sotketa ja opetetaan olemaan autossakin siististi, mutta toisaalta olen pyrkinyt rajoittamaan autoon sijoitettua rahamäärää ja tunnetta niin ettei tule valvottua yötä isälle eikä varsinkaan pojalle/tytölle jos juniorilla lipsahtaa pehmistötterö vahingossa kädestä penkille.
Silloin otetaan Puzzi varastosta ja pestään penkki.
Mondeo on sisätiloilleen iso auto. Varmaan väyrysen veroinen, eli minunkin takana sopisi aikuinen istumaan jos olen kuskin paikalla ?
Hintataso huomioon ottaen kiinnostava, ellei tarvitse tehdä mitään normaalista poikkeavaa remonttia.
Lempo soikoon Venttoni
Näin monta viestiä eikä vielä yhtään kunnon kuvaa tai ees off-vokus kuvaa Mon Dieusta.
PERKELE! Kansa (ei Tapani) vaatii kuvia!

PERKELE! Kansa (ei Tapani) vaatii kuvia!
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Itselläkin tuoreemman käyttöauton katselu meneillään ja tämän mallin Mondeoitakin tullut katseltua
Kulutus nuissa tdci koneissa vissiin ihan kohtuullinen ja hyviä ajaa(?), kun kerran täälläkin niin kovasti kehutaan
Huollot näissä voorteissa tuntuu olevan vähemmän helppoja. Kokemusta löytyy hieman, kun taloudesta löytyy '00 focus.


190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Kevät tekee tuhojaan... normiflunssaa pukkaa sekä autokuumetta. Octavia meni vetonivelen vaihtoon ja sille tulee kohta 500 tkm täyteen. tuumin että voisi rouvalle ehkä ostaa vähemmän ajetun varmarin menopeliksi... Mondeo on yksi vaihtoehto kun näyttävät kovasti kohtuuhintaisia olevan ja muistaakseni aika hyviä ajollekin. Höömyn ja Venttonin ym. meseläisten postitiivissävyiset kommentit ovat hiipineet hieman tämmöistä ostattelemaan... Octavian voisi sitten vaikka rekata pakuksi ja ajelisin sillä itte työmatkat niin kauan kuin se läjässä pysyy...
Niin, ja laita ny kuvia tuosta aparaatistasi
Niin, ja laita ny kuvia tuosta aparaatistasi

-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
No perketi, kun olisi joskus yhtäaikaa auton kanssa tontilla, niin kuvaisin, ollaan rouvan kanssa niin ristiin töissä, ettei valoisan aikaan autoa juuri näy. Tyytyväinen olen vieläkin, mukavasti kulkee. Lauantaille ohjelmassa semmoinen 700 km repäisy, se kertoo taas paljon, pitempää reissua tällä ei ole vielä tehtykään.
Hintaansa nähden melko paljon autoa.
Vaimo tosin puhuu jo vaihtamisesta, mutta ei ne kokemukset kovin synkkiä ole, merkissä haluaisi pysyä. Galaxy olisi haaveissa, mutta hinnat on ihan toista kuin näissä.
Tule Vanja katsomaan, tiedä miten ihastut
Hintaansa nähden melko paljon autoa.
Vaimo tosin puhuu jo vaihtamisesta, mutta ei ne kokemukset kovin synkkiä ole, merkissä haluaisi pysyä. Galaxy olisi haaveissa, mutta hinnat on ihan toista kuin näissä.
Tule Vanja katsomaan, tiedä miten ihastut

Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Venttonin kanssa on kauppaa mukava tehdä, mutta nyt jää tuo Khiia kyllä sulle eikä päädy mun talouteen, sillä tahtoo sen automaatin JOS MonDieun ostaa, vakkarista nyt puhumattakaan 

-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi