auton muuttaminen etanolille konversiokitin avulla

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

auton muuttaminen etanolille konversiokitin avulla

Viesti Kirjoittaja ram »

http://bioadapter.com

Onkos kukaan laittanut tällaista purkkia mersuun??
Tänään näin moisen kapineen ensimmäistä kertaa ja ihmetykseni oli suuri. Ford mondeon konepellin alla oli moinen laite ja omistaja väitti kivenkovaan auton kuluttavan 7 litraa sadalla sitä E85 polttoainetta???

Toimintaperiaate on erittäin simppeli, sillä laite mittaa ecun ohjauspulssin pituuden ja laittaa sen perään oman lisäpulssinsa lisätäkseen polttoaineen määrän riittäväksi. On siinä tietty kaikenlaisia muitakin ominaisuuksia, mutta noin pääpiirteittäin.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
JKor75
Viestit: 105
Liittynyt: 20.10.2010 12:23

Viesti Kirjoittaja JKor75 »

Tämä kiinnostaa itseäkin, jos vaikka seuraava auto olisikin bensiiniversio.

Aika edulliselta vaikuttaa tuo linkin muunnoslaite, verrattuna vaikkapa

http://www.halpatek.fi/ tai

http://www.flexfuel-company.fi/Etanoli-muutossarjat.php
NonSenCe
murreanalyytikko
Viestit: 1435
Liittynyt: 13.4.2011 20:49
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja NonSenCe »

joo. toi e85sen hinta on erittäin oikealta kuulostava nykyisin kun vertaa noihin muihin polttoaineisiin.. ja siksi koska tohon muutaman kilometrin päähän on näemmä vielä tullut tankkauspistekin niin kiinnostaa yhä enemmän.

eli kokeilkaa ihmeessä ja kertokaa mihin asentelette ja miten se toimii. sekin auttaisi jos saisi auton kulkemaan vaikka 70% e85 aineella lopun ollessa normi 95e pelkästään tollasen lisävarusteen kanssa.

sen verta oon käsittänyt että koska tota menee yleensä 30% enemmän kuin bensaa niin se vaatisi sitten samanverran polttoaineen lisäystä.. isommat osat kaasariin ja ruiskupeleissä isommat suuttimet ja tai paineen nostoa että ruikkii enemmän sitä nestettä samalla vaivalla.

ja sen oon kuullut että osa bensapumpuista ja letkuista ja tiivisteistä eivät kestä tota alkoholin lisäystä. (monissa autoissahan tää uusi 95ekin on nykysin "ei sopiva" aine kun on liikaa etanolia eli yli 5%)
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Entäs tämmönen humbuque?

http://www.greenfuelh2o.com/
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

:lol:

Nyt heti joku kokeilemaan ja kertomaan, kuinka mahdottomasti säästää :rollin:
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Avatar
pumba
Rauma-giäloppi
Viestit: 1338
Liittynyt: 18.10.2010 22:38
Paikkakunta: West side Finland

Viesti Kirjoittaja pumba »

Mulla saabissa moinen päivitys ollu jo jonkun aikaa,hyvin toimii :wink:
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Siis kumpi :D tai mikä :?:
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Saapeissa ei tarvita edes boksia, pelkkä softan vaihdos riittää ainakin T7-koneisissa, ja pelaa ihan flexifuelina. Tuohon ex-Aeroon jäi kuitenkin tekemättä tankkausasemien puuttuessa täältä päin Suomea...
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
pumba
Rauma-giäloppi
Viestit: 1338
Liittynyt: 18.10.2010 22:38
Paikkakunta: West side Finland

Viesti Kirjoittaja pumba »

luokyio kirjoitti:Saapeissa ei tarvita edes boksia, pelkkä softan vaihdos riittää ainakin T7-koneisissa, ja pelaa ihan flexifuelina. Tuohon ex-Aeroon jäi kuitenkin tekemättä tankkausasemien puuttuessa täältä päin Suomea...
Juuri näin,jäipä sanomatta :wink: auto läppärin nokkaan ja sillä selvä,toki tein pikkasen muutakin kuten kuumemat tulpat ja pari muuta juttua....mutta hyvin yksinkertaista helppoa ja ennen kaikkea halpaa ajoa :wink:
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5953
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

JKor75 kirjoitti:Tämä kiinnostaa itseäkin, jos vaikka seuraava auto olisikin bensiiniversio.

Aika edulliselta vaikuttaa tuo linkin muunnoslaite, verrattuna vaikkapa

http://www.halpatek.fi/ tai

http://www.flexfuel-company.fi/Etanoli-muutossarjat.php
Flexfuelcomppany vastasi että tenavaan ei pelaa. Ohjeisti kuitenkin että lisää paluupuolelle bensanpainesäädin ja nosta paineita. Kyseessähän siis M102.962

Toinen vaihtoehto ois kaasuttaminen eli maakaasulle. Se ois halvempaa kuin re85 ajelu, mutta muutos maksaa kaiketi noin 2500eur joka vaatii jo reippaasti kilometrejä jotta maksaa itsensä järkiajassa.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

AK47 kirjoitti:
JKor75 kirjoitti:Tämä kiinnostaa itseäkin, jos vaikka seuraava auto olisikin bensiiniversio.

Aika edulliselta vaikuttaa tuo linkin muunnoslaite, verrattuna vaikkapa

http://www.halpatek.fi/ tai

http://www.flexfuel-company.fi/Etanoli-muutossarjat.php
Flexfuelcomppany vastasi että tenavaan ei pelaa. Ohjeisti kuitenkin että lisää paluupuolelle bensanpainesäädin ja nosta paineita. Kyseessähän siis M102.962

Toinen vaihtoehto ois kaasuttaminen eli maakaasulle. Se ois halvempaa kuin re85 ajelu, mutta muutos maksaa kaiketi noin 2500eur joka vaatii jo reippaasti kilometrejä jotta maksaa itsensä järkiajassa.
Sergey ainaki sano et ei tenavaan tarvi ku kaks rikkaa lisätä paineensäätimen sisälle nii avot... 85:sta tankkiin... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5953
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

RoopeK kirjoitti:
AK47 kirjoitti:
JKor75 kirjoitti:Tämä kiinnostaa itseäkin, jos vaikka seuraava auto olisikin bensiiniversio.

Aika edulliselta vaikuttaa tuo linkin muunnoslaite, verrattuna vaikkapa

http://www.halpatek.fi/ tai

http://www.flexfuel-company.fi/Etanoli-muutossarjat.php
Flexfuelcomppany vastasi että tenavaan ei pelaa. Ohjeisti kuitenkin että lisää paluupuolelle bensanpainesäädin ja nosta paineita. Kyseessähän siis M102.962

Toinen vaihtoehto ois kaasuttaminen eli maakaasulle. Se ois halvempaa kuin re85 ajelu, mutta muutos maksaa kaiketi noin 2500eur joka vaatii jo reippaasti kilometrejä jotta maksaa itsensä järkiajassa.
Sergey ainaki sano et ei tenavaan tarvi ku kaks rikkaa lisätä paineensäätimen sisälle nii avot... 85:sta tankkiin... :roll:
Niin. totta se pelaa varmaan kummallakin tavalla mutta ois kiva saada ohjaus jolla sais säädön niin että vois ajaa myös sekoituksella jonka etanolimäärä on mitä on.
NonSenCe
murreanalyytikko
Viestit: 1435
Liittynyt: 13.4.2011 20:49
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja NonSenCe »

olikos tää täällä jo? http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=20309.0

tollahan saisi kai siis ohjattua auton flexifueliksi eli kaikki bensat kelpaisi.

ei oo mikään halpa sadan euron juttu (vaan yli 500+ asennus) mutta luulen että monille kelpaisi se mahdollisuus että saa ajella millä seoksella tahansa.

jossain suomalaisella e85 sivulla ja keskustelussa kuulin että joku ukrainassa/englannissa toimiva etanoli muutospalojen myyjä on muuttunut epäluotettavaksi ja hitaaksi viime kuukausien aikana.

vanhemmissa saabeissa eli esim 9000 saappaissa kuulemma saa valittua joko tai boxin ohjauksesta.. eli joko bensalla tai e85sella.. ei molemmilla tai niiden sekoituksilla.. tää tieto ei yhtään helpota mun sisäistä kieroutumaa haluta 9000 turbosaabbi.

noissa uudemmissa saappaissa eli v 2000 jälkeen tehdyissä (t7 koneissa)kai saa tehtyä pienellä vaivalla ton flexifuel asetuksen että autossa kelpaa mikä tahansa bensa litku seos.

mikähän mahtaa olla ns. halvin ostohinnaltaan oleva auto johon ton flexifuel muutoksen saa tehtyä helpoimmalla. tai sellainen auto jossa saa tehtyä helposti ja halvalla pelkän e85 muutoksen ohjausboxiin. ja auto ei siitä olisi moksiskaan.

tosin.. en tiedä kuinka monta vuotta suomen valtio on lupautunut tukemaan tota etanolibensaa tukiaisten muodossa.. onko tässä taas kehittymässä pienimuotoinen dieselhuijaus mikä tapahtui tässä männä vuosina.. kansa opetettiin haluamaan pieniä dieseleitä ekologisin syin ja kun kaikki niitä osti ja halusi niin polttoaineen yms hintoja nostettiinkin törkeesti.

nyt tämä "vihreäksi mainostettu" e85 on koevedos vaiheessa ..tienraivaajat opettelee niksit.. kun isompi osa kansasta alkaa haluamaan ostamaan flexifuel autoja niin tuetaan hintaa vielä pari vuotta, kunnes tarpeeksi iso prosentti uusista ja uudehkoista autoista on niitä ja sitten jossain valtion joukoissa "huomataankin" yhtäkkiä yllättävästi sopiva verotus ja rankaisurako niiden omistajille. isketäänkin sillekin lisäpolttoaine vero tms.. ekologisista syistä tietenkin. ei sen takia että valtion pitää verottaa ja rokottaa pihiä kansaa.
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
Avatar
pumba
Rauma-giäloppi
Viestit: 1338
Liittynyt: 18.10.2010 22:38
Paikkakunta: West side Finland

Viesti Kirjoittaja pumba »

NonSenCe kirjoitti:olikos tää täällä jo? http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=20309.0

tollahan saisi kai siis ohjattua auton flexifueliksi eli kaikki bensat kelpaisi.

ei oo mikään halpa sadan euron juttu (vaan yli 500+ asennus) mutta luulen että monille kelpaisi se mahdollisuus että saa ajella millä seoksella tahansa.

jossain suomalaisella e85 sivulla ja keskustelussa kuulin että joku ukrainassa/englannissa toimiva etanoli muutospalojen myyjä on muuttunut epäluotettavaksi ja hitaaksi viime kuukausien aikana.

vanhemmissa saabeissa eli esim 9000 saappaissa kuulemma saa valittua joko tai boxin ohjauksesta.. eli joko bensalla tai e85sella.. ei molemmilla tai niiden sekoituksilla.. tää tieto ei yhtään helpota mun sisäistä kieroutumaa haluta 9000 turbosaabbi.

noissa uudemmissa saappaissa eli v 2000 jälkeen tehdyissä (t7 koneissa)kai saa tehtyä pienellä vaivalla ton flexifuel asetuksen että autossa kelpaa mikä tahansa bensa litku seos.

mikähän mahtaa olla ns. halvin ostohinnaltaan oleva auto johon ton flexifuel muutoksen saa tehtyä helpoimmalla. tai sellainen auto jossa saa tehtyä helposti ja halvalla pelkän e85 muutoksen ohjausboxiin. ja auto ei siitä olisi moksiskaan.

tosin.. en tiedä kuinka monta vuotta suomen valtio on lupautunut tukemaan tota etanolibensaa tukiaisten muodossa.. onko tässä taas kehittymässä pienimuotoinen dieselhuijaus mikä tapahtui tässä männä vuosina.. kansa opetettiin haluamaan pieniä dieseleitä ekologisin syin ja kun kaikki niitä osti ja halusi niin polttoaineen yms hintoja nostettiinkin törkeesti.

nyt tämä "vihreäksi mainostettu" e85 on koevedos vaiheessa ..tienraivaajat opettelee niksit.. kun isompi osa kansasta alkaa haluamaan ostamaan flexifuel autoja niin tuetaan hintaa vielä pari vuotta, kunnes tarpeeksi iso prosentti uusista ja uudehkoista autoista on niitä ja sitten jossain valtion joukoissa "huomataankin" yhtäkkiä yllättävästi sopiva verotus ja rankaisurako niiden omistajille. isketäänkin sillekin lisäpolttoaine vero tms.. ekologisista syistä tietenkin. ei sen takia että valtion pitää verottaa ja rokottaa pihiä kansaa.
Tässä sulle halpaa(suomen halvin 04vm farkku saappi)Flexfuel saappia! www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=494353#494353
NonSenCe
murreanalyytikko
Viestit: 1435
Liittynyt: 13.4.2011 20:49
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja NonSenCe »

hah. juu, ehkä tuollaiseksi on ok hinta, mutta "halpa" auto se ei ole.

halvan auton yläraja minusta menee sellaisessa summassa jonka joku duunari voi tienata parissa kuukaudessa.. eli sellainen jonka voi ostaa käteisellä muutaman kuun säästämisellä ilman että joutuu miettimään lainoja. eli käytännössä se menee jossain 300-2000e välillä. mitä halvempi sitä parempi tietenkin.

ps. minkäs rotune toi musta hurtta on, groenendal?
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
Avatar
pumba
Rauma-giäloppi
Viestit: 1338
Liittynyt: 18.10.2010 22:38
Paikkakunta: West side Finland

Viesti Kirjoittaja pumba »

Hurtta on Tyttö nimeltä Paavo,ja on sheferin ja lapinkoiran sekoitus eli serobi :wink: niin ja toinen musta siinä kuvassahan on saab :lol: :lol:
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

NonSenCe kirjoitti:mikähän mahtaa olla ns. halvin ostohinnaltaan oleva auto johon ton flexifuel muutoksen saa tehtyä helpoimmalla. tai sellainen auto jossa saa tehtyä helposti ja halvalla pelkän e85 muutoksen ohjausboxiin. ja auto ei siitä olisi moksiskaan.
-94 tai uudempi tonnari muutamalla satasella mutta sitten mennään kokoajan etanolilla. Satkujen vuosimalleja en muista kun siellä on jopa motornikkejä välissä.
Hitsausvehkeet pitää olla... mersussakin kestävemmät pellit...
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

et kirjoitti:
NonSenCe kirjoitti:mikähän mahtaa olla ns. halvin ostohinnaltaan oleva auto johon ton flexifuel muutoksen saa tehtyä helpoimmalla. tai sellainen auto jossa saa tehtyä helposti ja halvalla pelkän e85 muutoksen ohjausboxiin. ja auto ei siitä olisi moksiskaan.
-94 tai uudempi tonnari muutamalla satasella mutta sitten mennään kokoajan etanolilla. Satkujen vuosimalleja en muista kun siellä on jopa motornikkejä välissä.
Hitsausvehkeet pitää olla... mersussakin kestävemmät pellit...
Tai flexifuelina tosiaan nuo T7-koneiset. Eli esim. 9-3 turbo vuosituhannen vaihteesta, hinnat taitaa lähteä parista tonnista. Oman Aeroni luovutin eteenpäin vajaalla neljällä tonnilla, normiturboja pitäisi saada huomattavasti halvemmallakin.

T7:n erottaa vanhemmasta koneesta siitä, että tuo sytkäkasetti on musta eikä punainen:

Kuva Tässä on T5

Kuva Ja tässä T7.

Tosin tuosta T5:stakin saa flexifuelin, mutta muistaakseni ei ihan pelkällä softalla.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Nyhhän mä hokasin, että mulla on pösö, johon tämmöisiä kokeiluja voipi tehdä. Tilaan halvimman muunnosboxin ja testaan.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Mää värkkäilin ajankuluks säädettävän bensapaineensäätimen 320:iin, jolla saa semmosen 0,5bar enemmän painetta linjaan. Onko se bolt on, paineet tappiin ja 85 tankkiin? :D
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Jari Nysten
Viestit: 386
Liittynyt: 27.10.2010 16:19
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Jari Nysten »

Mä laitoin toissapäivänä 400SE: hen 2x bioadapterin.
En ole ollut ajokunnossa käydäkseni hakemassa RE85:sta tankkiin.
E500 4Matic S211 -04 RE85 (eFlexFuel)
400SE W140 -93 RE85 (eFlexFuel)
® Mesen V8 Klubi
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

No laita ihmeessä kokemuksia selvittyäsi tänne :lol:
sekava lause....
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Avatar
Jari Nysten
Viestit: 386
Liittynyt: 27.10.2010 16:19
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Jari Nysten »

**TÄÄLLÄ** paljon asiaa aiheesta.
Laittelen kokemuksia juu myöhemmin.
E500 4Matic S211 -04 RE85 (eFlexFuel)
400SE W140 -93 RE85 (eFlexFuel)
® Mesen V8 Klubi
Avatar
mdc666
Viestit: 188
Liittynyt: 10.5.2008 14:08
Paikkakunta: KarkkilaRockCity

Tenava

Viesti Kirjoittaja mdc666 »

Mitäs kaikkea tenavaan pitäis laittaa että ois toimiva setti? Voisin kurmoottaa etanolilla tuota mun linttautuvaa kaxnollaykköstä.
S210 220cdi avantgarde -00
W208 200 sport-98
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

nykku kattelin juttuja netistä, niin näyttäs siltä, että ekan kokeen teen siten, että alan vaan tankkaamaan E85tosta pösön tankkiin ja katon mitä tapahtuu....
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Avatar
J-P K
Viestit: 220
Liittynyt: 01.10.2005 11:18
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja J-P K »

Jari Nysten kirjoitti:Mä laitoin toissapäivänä 400SE: hen 2x bioadapterin.
En ole ollut ajokunnossa käydäkseni hakemassa RE85:sta tankkiin.
Joko oot koppeutunu ajokuntoon? :lol: Mites tämä kokeilu on sujunut?
Kyllä se sitä on.

® Mesen V8 Klubi
® Mesen 199-klubi
Avatar
K-lax
Viestit: 236
Liittynyt: 13.1.2007 12:09
Paikkakunta: e-p

Viesti Kirjoittaja K-lax »

Tosin tuosta T5:stakin saa flexifuelin, mutta muistaakseni ei ihan pelkällä softalla.
Olikos tästä jotaki speksejä olemas, nimim. T5 tonnari pihassa...
C126
Avatar
K-lax
Viestit: 236
Liittynyt: 13.1.2007 12:09
Paikkakunta: e-p

Viesti Kirjoittaja K-lax »

Tosin tuosta T5:stakin saa flexifuelin, mutta muistaakseni ei ihan pelkällä softalla.
Olikos tästä jotaki speksejä olemas, nimim. T5 tonnari pihassa...
C126
Avatar
Jari Nysten
Viestit: 386
Liittynyt: 27.10.2010 16:19
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja Jari Nysten »

J-P K kirjoitti:
Jari Nysten kirjoitti:Mä laitoin toissapäivänä 400SE: hen 2x bioadapterin.
En ole ollut ajokunnossa käydäkseni hakemassa RE85:sta tankkiin.
Joko oot koppeutunu ajokuntoon? :lol: Mites tämä kokeilu on sujunut?
Hyvin on sujunut, kulutus puoli on laskematta.
Mutta hyvin on toiminut ihan raakaa RE85 käyttäen.
Hieman kylmänä lähtiessä vedonpuutetta joka tosin menee ohi 30 sekunnissa.
Ei lohkolämmitintä, ei käytetty edes coldstarttia.
Nyt taas noin puolet tankissa bensaa, syystä että valkeakoskelta ei saa RE85.
E500 4Matic S211 -04 RE85 (eFlexFuel)
400SE W140 -93 RE85 (eFlexFuel)
® Mesen V8 Klubi
galaxie347
Viestit: 2
Liittynyt: 11.11.2012 15:34

Viesti Kirjoittaja galaxie347 »

Sen verran voin kommentoida että mulla oli vm 2000 mondeossa tuollainen ukrainalainen bioadapter boxi kiinni noin 9kk ajan elikkäs reilu 40 tuhatta kilsaa ja hyvin pelasi. Ei ollu mitään ihmeitä ongelmia sen kanssa, kylmällä kelillä starttaus oli pidempi kuin bensalla. Halpaa ajoahan tuo ainakin oli, kulutuksessa en juuri muutosta huomannut mutta eipä sitä kyllä tullut mittailtuakaan :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”