Vahinko ja seuraukset
Vahinko ja seuraukset
Näin kävi tällä viikolla. Peruutin lyhtypylvääseen, kuvassa näkyvät naarmut seurauksena. Mutta eilen pisti silmääni autoa pestessä kuskinpuolen takapyörän outo asento. Vanteen reuna oli myös osunut lyhtypylvään betonijalkaan. Kuskin puolen takapyörä on 20mm edempänä lokasuojan kaaresta mitattuna kuin matkustajan puolen pyörä . Meneekö tämä pelkällä pyörienkulmien säädöllä vai onko siellä jotain voinut hajota?
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Varmasti tuntee ajaessa jos siellä ois mitään vääntynyt. Noita pikku naarmujakaan kannata rueta penslaamaan, antavat vaan vähän karakteeria ja erottaa omansa paremmin parkkipaikalla.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Siellä on ohuesta pellistä prässätyt tukivarret jotka ei tarvi kummosta tökkäystä että taipuvat.
Takana ainoa renkaan asentoon vaikuttava säätö on auraus. Eli pituusssuuntaista säätöä ei ole.
Jos rengas on 20mm siirtynyt niin sen huomaa kyllä tukivarsista todella helposti.
Ja ei, takarenkaat ei ole erikohdilla tehtaalta lähtiessä. Eturenkaat ovat, jolla on saatu puoltaminen pois kaltevilla teillä.
Takana ainoa renkaan asentoon vaikuttava säätö on auraus. Eli pituusssuuntaista säätöä ei ole.
Jos rengas on 20mm siirtynyt niin sen huomaa kyllä tukivarsista todella helposti.
Ja ei, takarenkaat ei ole erikohdilla tehtaalta lähtiessä. Eturenkaat ovat, jolla on saatu puoltaminen pois kaltevilla teillä.
Asia ymmärretty! Kiitos valistuksesta. Ulkomaan sivuilla on tuosta asiasta juttua; jota hain googlesta hakusanalla ---->different wheel base side to side. Ei vaan jaksanut kaikkia kahlata läpi.Mika.T kirjoitti:Ja ei, takarenkaat ei ole erikohdilla tehtaalta lähtiessä. Eturenkaat ovat, jolla on saatu puoltaminen pois kaltevilla teillä.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Tästä päätellen turha viedä mihkään pyöränsuuntaukseen ennen kun alusta tarkastettu vaurioista.Mika.T kirjoitti:Siellä on ohuesta pellistä prässätyt tukivarret jotka ei tarvi kummosta tökkäystä että taipuvat.
Takana ainoa renkaan asentoon vaikuttava säätö on auraus. Eli pituusssuuntaista säätöä ei ole.
Jos rengas on 20mm siirtynyt niin sen huomaa kyllä tukivarsista todella helposti.
Ja ei, takarenkaat ei ole erikohdilla tehtaalta lähtiessä. Eturenkaat ovat, jolla on saatu puoltaminen pois kaltevilla teillä.
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna