Langi-ässä manuaalillaSivonen kirjoitti:Vaihdekepillä.XUX63 kirjoitti:Nythän näissä mersuhommissa semmoinen ropleema että laatikon vaihtohetkien säätämistä erikseen eri vaihteille ei ole mahdollista tehdä ainakaan ihan kotikonstein -liekö jyrsimällä oma venttilikoneisto jne... en tiedä
ps. kerkisit Dealer pilkkoa topikin juuri kun minä olin tekemässä samaa juttua, luulin että meni koko inter net rikki kun viestejä ei löytynytkään
Bensalla vai dieselilä ?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
						MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Dieselillä mennään toistaiseksi, vain ja ainoastaan kulutuksen takia. 
			
			
									
									X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
						entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Diisselillä mennään koska siinä saa yhdistettyä harraste- ja käyttöauton ja myös kohtuullisen suorituskyvyn yhdistettynä vakio autoon verrattuna pienentyneeseen kulutukseen  
 
ja sivonen : on keppi joo, mutta sehän on niinkuin shifterillä ajelisi jos sitä pitää käsin vatuloida
			
			
									
									ja sivonen : on keppi joo, mutta sehän on niinkuin shifterillä ajelisi jos sitä pitää käsin vatuloida
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
						MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
No nii,juu ,jos verrataan -90 luvun alun huipputuotteita,takavetoisina.XUX63 kirjoitti:Diisselillä mennään koska siinä saa yhdistettyä harraste- ja käyttöauton ja myös kohtuullisen suorituskyvyn yhdistettynä vakio autoon verrattuna pienentyneeseen kulutukseen![]()
Ford 2,8
M-B 2,5,no okei,tää jälkimmäinen mynä-pumpulla,mutta tässä pointti:
En ole vielä penkittäny mersua,mutta mielestäni liikkuu rivakammin kuin em.Ford.
Ja siinä on parin litran ero:Mitä saan menemään tällä nokilekalla/miten pieneen lukemaan pääsen bensa-autolla:
Seiskalla alkaa rivakammassakin menossa mersun kulutus,voortilla pääsee hätätapauksessa alta kympin,joskus menee jopa 40/100km.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
						-----Näin on,jos siltä näyttää-----
