Vito 116cdi, tuhkamäärä liian suuri, muoks, määränsäätö onge
Vito 116cdi, tuhkamäärä liian suuri, muoks, määränsäätö onge
Moro!
Starilla vaikka kuinka pakkopolttaa dpf pönttöä niin tuhkamäärä jää liian suureksi vaikka pönttö muuten tyhjenee. Mikä neuvoksi? Vikavaloa pukkaa kun voimaa vaatii hieman enemmän koneelta.
Pönttö irti ja painepesurilla pesu?
Auto on tuikutettu, egr on siis pois pelistä mutta tuon dpf poisto kokonaan vaatisi uuden ohjelmoinnin..
Starilla vaikka kuinka pakkopolttaa dpf pönttöä niin tuhkamäärä jää liian suureksi vaikka pönttö muuten tyhjenee. Mikä neuvoksi? Vikavaloa pukkaa kun voimaa vaatii hieman enemmän koneelta.
Pönttö irti ja painepesurilla pesu?
Auto on tuikutettu, egr on siis pois pelistä mutta tuon dpf poisto kokonaan vaatisi uuden ohjelmoinnin..
Viimeksi muokannut Hemmo85, 04.6.2017 18:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.hiukkassuodatinkauppa.com/co ... ZF036.html
455eur näkyy olevan onko kokemuksia firmasta?
455eur näkyy olevan onko kokemuksia firmasta?
Joo, se kuuluu tehdä kun vaihdetaan uusi pönttö.Hemmo85 kirjoitti:2011, pitää kokeilla noita perusasetuksia palauttaa. Eli se huijaa pönttöä luulemaan että tuhkaa on vähemmän?
Mutta joskus voi olla toimiva konsti jos jäänyt polttoja väliin ja luulee tuhkamäärää liian isoksi eikä lähde omatoimisesti polttamaan.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Tuhkamäärän kanssa ei nyt ongelmia, perusasetin uudelleen.
Todellinen ongelma taitaa vikakoodiin olla se, ettei määränsäädin pysy mukana kun kuormitetaan. Alhaisen paineen takia syttyy vikavalo. Kun kaasuttelee ja seuraa starista livenä, määränsäätö ei pysy mukana.. Mistä se löytyy, tietäisi rassata liittimiä kautta tilata uuden? Ei kellään sattuisi olemaan varaosanumeroa?
Todellinen ongelma taitaa vikakoodiin olla se, ettei määränsäädin pysy mukana kun kuormitetaan. Alhaisen paineen takia syttyy vikavalo. Kun kaasuttelee ja seuraa starista livenä, määränsäätö ei pysy mukana.. Mistä se löytyy, tietäisi rassata liittimiä kautta tilata uuden? Ei kellään sattuisi olemaan varaosanumeroa?
Määränsäätäjä vaihdettu, sehän oli savotta.
Vika säilyi ennallaan, reippaammin kun käsketään niin vika valo syttyy ja startti herjaa liian matalaa polttoainepainetta.
Mittausjakson ja ohjauksia kun tekee starilla, järjestelmässä ei vuotoja ja painelaskut ja nousut ok.
Testeri ilmoittaa että korkeapainepumppu viallinen. Oudolta tuntuu sekin, käynnistyy hyvin kaikissa olosuhteissa.
Voiko Rail paineen tunnistin olla rikki vaikka pelaakin tyhjäkäynnillä oikein? 61 prosenttia oli se paine-ongelmia testissä.
Näitä ongelmia edeltää episodi kun amatöörit merkkiliikkeessä vaihtoi pari suuttimen tiivistettä, eivät tunteneet Delhin sielunelämää ja nostelivat suuttimet (2kpl) pöydälle kuivumaan. Päivän ne oli yrittäny sitten pakko käynnistä onnistumatta. Konsultoin että uusilla suuttimilla käyntiin ja sitten yksitellen vanhat sisälle. Uusissa on siis diesel sisässä ja siksi käynnistyy. Vanhat otetaan oikeaoppisesti irti yksi kerrallaan ja upotetaan dieseliin.
Mitään vaivoja ennen noita tolskauksia ei ollut moottorissa.
Harmi vain, että kaikki pelasi ok 150km huollon jälkeen ja nyt reistaa.
Ideoita?
Vika säilyi ennallaan, reippaammin kun käsketään niin vika valo syttyy ja startti herjaa liian matalaa polttoainepainetta.
Mittausjakson ja ohjauksia kun tekee starilla, järjestelmässä ei vuotoja ja painelaskut ja nousut ok.
Testeri ilmoittaa että korkeapainepumppu viallinen. Oudolta tuntuu sekin, käynnistyy hyvin kaikissa olosuhteissa.
Voiko Rail paineen tunnistin olla rikki vaikka pelaakin tyhjäkäynnillä oikein? 61 prosenttia oli se paine-ongelmia testissä.
Näitä ongelmia edeltää episodi kun amatöörit merkkiliikkeessä vaihtoi pari suuttimen tiivistettä, eivät tunteneet Delhin sielunelämää ja nostelivat suuttimet (2kpl) pöydälle kuivumaan. Päivän ne oli yrittäny sitten pakko käynnistä onnistumatta. Konsultoin että uusilla suuttimilla käyntiin ja sitten yksitellen vanhat sisälle. Uusissa on siis diesel sisässä ja siksi käynnistyy. Vanhat otetaan oikeaoppisesti irti yksi kerrallaan ja upotetaan dieseliin.
Mitään vaivoja ennen noita tolskauksia ei ollut moottorissa.
Harmi vain, että kaikki pelasi ok 150km huollon jälkeen ja nyt reistaa.
Ideoita?
Onko milloin ohjelmoitu, ts.onko toiminut hyvin ohjelmoitunakin?
Tuo määränsäätö hassu, sehän näyttää tällaisessa tilanteessa -303.92 mA oli siellä uusi tai vanha anturi.
Mutta omassa verrokkitapauksessa joku paine on matala, vikakoodi polttoainepaine alhainen, railpaine mitattu 1490 bar., tavoite 1835.
Railpumpun vikaan en usko, miten siirtopumppu kun tulee rajoille?
Vissiin kai ei auta kuin vähemmän syöttöä..
Ootellaan jos joku tietäjä vastaa.
Tuo määränsäätö hassu, sehän näyttää tällaisessa tilanteessa -303.92 mA oli siellä uusi tai vanha anturi.
Mutta omassa verrokkitapauksessa joku paine on matala, vikakoodi polttoainepaine alhainen, railpaine mitattu 1490 bar., tavoite 1835.
Railpumpun vikaan en usko, miten siirtopumppu kun tulee rajoille?
Vissiin kai ei auta kuin vähemmän syöttöä..
Ootellaan jos joku tietäjä vastaa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----