KAIKKI jotka tietää kyseisestä moottorista jotain niin ottaisin ilo mielin tietoja vastaan ja jos jollain on nurkissa pyörimässä tämmöinen niin olisin kiinnostunut ostamaan semmoisen näitä ollut vaikka missä laiteessa mutta mersun mallt W120 ja W121 niin ainakin on ollut.
-onko kaikki 636 samanlaisia kytkimen päästä
-miten niistä on otettu tehoja kun jotkut on 30hv ja toiset yli 60hv?
-miten voisi virittää
nytten aivonystyrät esiin
636 180d
jep niin on mutta kun mulla on semmoinen wanha moggi ja siinä on tommoinen kone ja nytten etiskelen siihen hiukan tehokaampaa
tarkoitus ei ole saada mitään kiihdytys autoa kunhan kulkisi edes tiellä jotain mukavasti 60kmh. enkä viittisi ruveta mihinkään uusien välilaippojen tekoon kyllähän tehokkaita koneita maailmassa on.
olen koko netin selannu yltä ja päältäja altakin enkä mistään löydä mtn..
jos ois joku wanha korjaaja joka tietäis vanhojen koneiden päälle
mutta kun EI , taitaa olla jo nekin heebot olla mullattu..
tonnekin linkkiin olen lähettänyt postia, ei oo vastausta vielä näkyny
mutta ootellaan..
mutta on siinä koneessa hiano ÄÄNI
tarkoitus ei ole saada mitään kiihdytys autoa kunhan kulkisi edes tiellä jotain mukavasti 60kmh. enkä viittisi ruveta mihinkään uusien välilaippojen tekoon kyllähän tehokkaita koneita maailmassa on.
olen koko netin selannu yltä ja päältäja altakin enkä mistään löydä mtn..
jos ois joku wanha korjaaja joka tietäis vanhojen koneiden päälle
mutta kun EI , taitaa olla jo nekin heebot olla mullattu..
tonnekin linkkiin olen lähettänyt postia, ei oo vastausta vielä näkyny
mutta ootellaan..
mutta on siinä koneessa hiano ÄÄNI
OM636
Moros. Noita koneita on asennettu henkilöautoihin, kuormureihin, traktoreihin, veneisiin, ym. Eli melkoisen moniin.
Malleija on useita joten tehojakin. Kyllä internetistä llöytyy jos oiken kaivaa tietoa.
Jos olet kiinnostunut niin minulla on muutama ylimääräinen ja hieman irto-osaa.
Anjalankoski
Malleija on useita joten tehojakin. Kyllä internetistä llöytyy jos oiken kaivaa tietoa.
Jos olet kiinnostunut niin minulla on muutama ylimääräinen ja hieman irto-osaa.
Anjalankoski