d-jetronic ei pelitä, onko jossain ohjeita
d-jetronic ei pelitä, onko jossain ohjeita
Potilas on 250 ce ja d-jetronicilla , nyt kaipaisin jotain vinkkiä miten löhdetään etsimään vikaa, kun ei jää käymään . Koitin haulla löytää , mutta ei onnistunut
Siis lähtee käyntiin mutta sammuu vai onko täysin mykkä? Tarkista polttoaineen saanti ja paine, alipainevuodot ja tietysti kipinäpuoli pitää olla kunnossa.
Tässä parit linkit D-jet ohjeisiin:
https://oldtimer.tips/en/d-jetronic
http://w107.pbworks.com/f/DJetronic.pdf
https://members.rennlist.com/pbanders/
Tässä parit linkit D-jet ohjeisiin:
https://oldtimer.tips/en/d-jetronic
http://w107.pbworks.com/f/DJetronic.pdf
https://members.rennlist.com/pbanders/
Re: d-jetronic ei pelitä, onko jossain ohjeita
Kiitos, tutkitaan. Lähtee käyntiin mutta käy Kait rikkaalla ja sammuu noin 10min päästä. Paine on 2bar ja alipainemöykyn mittasit, ei viisari tipu yhtään ja ohmit oikeassa ns haarukassa. Lisäilmaluisti käytetty kattilassa ja toimii. Suuttimia en ole vielä laittanut ultrapesuriin
Re: d-jetronic ei pelitä, onko jossain ohjeita
Viittaisi ilmanputsarin lämpötila-anturin toimimattomuuteen tai huonoon sähkökontaktiin.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Autobianchi Panorama -65, Monark Monarped -61