Pistin talvilevon jälkeen ässää tulille tänään ja kuinka ollakaan, taas roiskuu persiistä bensaa. Vuosi sitten ajelin veholle ja siellä vaihtoivat jonkin tiivisteen ja mutterin bensapumpun nurkilta.
Ajattelin säästää vanhusta vehon iloittelulta ja pohtia tuon asian kuntoon itse. Sanokaapa tietäjät, millainen homma on tuon polttoainepumppuhässäkän irti ottaminen ja mistä suurimmat murheet löytyvät ?
Bensaa tippuu isona norona ja jo heti kun pumppu hörähtää käyntiin ja paineet on saavutettu. Löytyykö jostain kuvaa tuosta asetelmasta ?
Ajokki on v. -91 420 SEL (w126)
Bensaa roiskuu takapäästä
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
vuotaa todennäkösesti pumppu rytingin yhdys putki mikä ajan mittaan ruostuu puhki
tässä putken toinen pää mikä on paineen varaaja,senkin olen nähnyt vuotavan kun on hinkannut koriin,paineen varaaja on ruostumattomasta tehty
sitten tuo sankarauta millä tuo rytinki on niputettu,sitä en minä ainakaan ole onnistunut uutta saamaan,on vaan ilmotettu ettei niitä enää ole,onneksi niitä on tullut noissa varaosa autoissa
tässä putken toinen pää mikä on paineen varaaja,senkin olen nähnyt vuotavan kun on hinkannut koriin,paineen varaaja on ruostumattomasta tehty
sitten tuo sankarauta millä tuo rytinki on niputettu,sitä en minä ainakaan ole onnistunut uutta saamaan,on vaan ilmotettu ettei niitä enää ole,onneksi niitä on tullut noissa varaosa autoissa
Sillon kun minä vaihoin sitäpuhki mennyttä suodatinta, meni meleko monta metriä lijaa uusiks kun oli niin murakkata että kun vähän heilautti, niin putki poikki. Kiinnikkeiden kohalta ihan korppua, muuten massan alta paljastu virheetön vihreäksi maalattu putki.
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -