500sec -82 käy rikkaalla

Vastaa Viestiin
Avatar
Antti M.
W123-Spesialisti
Viestit: 131
Liittynyt: 17.7.2006 13:52
Paikkakunta: Pietarsaari

500sec -82 käy rikkaalla

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Tuntus käyvän kupee rikkaalla ku tahtoo tulla tulppiin piikkejä ja bensa kelepaa, rikastussuuttimen johon ku nykäsee irti niin ei tapahdu korvin kuultavasti mitään eroa käynnissä. Mitähän tuolle vois tehä, meneekö se rikastussuutin sähköllä kiinni vai auki, sitähän vois koittaa piestä jos on jumahtanu auki asentoon? Ilimanputsari ei oo tukkonen.

Entäs tuo pakokaasun kierrätys, ei varmaan haittaa ruiskun toimintaa jos sen ohittaa?
Chevy C10 Pick Up 6.2d
Chevy K1500 Pick Up 6.2d
W126 500SEC
W115 300blowerturbodiesel-projekti
Kuva
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

UrpoDee kiinni niin ei tarvi murehtia tommosista. :amis_selittaa:


Anteeksi asiaan liittymätön kommentti. 8)
Tähdellisen parantola
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Itse putsaisin osat ja tarkastaisin kaikki liittimet kontaktien takia. Onhan tulpat ja tulpanjohdot ok?
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Pyöräytä seosruuvista laihemmalle?

Tosin en tähän hätään osaa sanoa missä sellainen seosruuvi sijaitsee mutta eiköhän joku tunne K-jetin sielunelämää sen verran.
I drive an Opel. What's your excuse?
Avatar
Antti M.
W123-Spesialisti
Viestit: 131
Liittynyt: 17.7.2006 13:52
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Tulpat ja tulpanjohot on suht tuoreet paitsi rikkaasta seoksesta johtuen tulpat ei hääviltä näytä. Sen seosruuvin sijainnin jos joku tietäis...pitää tosiaan tutkia noita liitoksia ym.

Ja urpo dee saattaa josain vaiheesa tulla niinku alunperin suunnittelin, mutta varmaan ens tulee muutaman vuoden sisällä kokeiltua onko tuosta kasista mihinkään :) . Tällä hetkellä toimii vain vara-autona.
Chevy C10 Pick Up 6.2d
Chevy K1500 Pick Up 6.2d
W126 500SEC
W115 300blowerturbodiesel-projekti
Kuva
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

seos ruuvi on k-jetissä jakajan ja ilmanotto aukon völissä :roll:
kuusiokolo avaimella säädetään :idea:
Avatar
Antti M.
W123-Spesialisti
Viestit: 131
Liittynyt: 17.7.2006 13:52
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

touhottaja kirjoitti:seos ruuvi on k-jetissä jakajan ja ilmanotto aukon völissä :roll:
kuusiokolo avaimella säädetään :idea:
Tattista,pitääpä kuikuilla sinne,jos ei selkeää vikaa löydy. :)
Chevy C10 Pick Up 6.2d
Chevy K1500 Pick Up 6.2d
W126 500SEC
W115 300blowerturbodiesel-projekti
Kuva
Avatar
Punisher
Viestit: 56
Liittynyt: 13.5.2008 19:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Punisher »

touhottaja kirjoitti:seos ruuvi on k-jetissä jakajan ja ilmanotto aukon völissä :roll:
kuusiokolo avaimella säädetään :idea:
Säätääkö tuo seosruuvi k-jetissä muuta kuin tyhjäkäynnin seoksia? Vai säätääkö ihan oikeasti koko kierrosalueen seoksia?
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

en oikein ole varma ,mutta itellä sellanen käsitys että vaikuttaa vain tyhjäkäynnin kierroksiin ja seokseen :roll:
Avatar
Punisher
Viestit: 56
Liittynyt: 13.5.2008 19:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Punisher »

touhottaja kirjoitti:en oikein ole varma ,mutta itellä sellanen käsitys että vaikuttaa vain tyhjäkäynnin kierroksiin ja seokseen :roll:
Niin iteki veikkaisin, siksipä kysyinkin.. Olishan se hieno homma jos vaikuttas koko kierrosalueelle... :twisted:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 moottori”