280se ketjunkiristin

Vastaa Viestiin
Äshä
Viestit: 9
Liittynyt: 30.9.2015 18:54

280se ketjunkiristin

Viesti Kirjoittaja Äshä »

Eli vaihoin viikonloppuna nokka-akselin ja joudui tietenkin käyttää ketjupyörää irti. Ketjun takaisin laittamiseen piti käyttää kiristintä irti joka piti purkaa ja asettaa alku asentoon. Nyt kun tännään tarkistin venttiilin välykset (kun jouduin säätämään ensin koneen ollessa kylmä) kun pyöräytin konetta tuli jako ketjuun löysiä. N.5-10mm. laitoin venttiili kopan ja käytin käynnissä oli ketju taas kireällä. Eli kuuluuko tuon öljynpaineella toimivan kiristimen tehdä nuin?
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

olikos siinä sellanen kuusiokolo tulppa mistä pääsi kiristimeen käsiksi kun en enää muista :roll: siinä ei tainnut olla hammastuksella varustettua kiristintä, elikkä öljynpaine säätää vaan sen kireyden :wink:
ps. mulla olis 280 osia jonkunverran mm:ssa kahet uuvet nokka-akselit ym.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 moottori”