pakosarjojen kunnostus nyt etuakselisto
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
pakosarjojen kunnostus nyt etuakselisto
W126 420:sen pakosarjan justeerauksen lopputulos
[/img]
[/img]
olisin uusinut nuo putken mutteritkin mutta en löytäny mistään (mutteri M20x1,5mm ja 15mm helmellä)
[/img]
[/img]
olisin uusinut nuo putken mutteritkin mutta en löytäny mistään (mutteri M20x1,5mm ja 15mm helmellä)
Viimeksi muokannut touhottaja, 02.7.2016 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2561
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Kävit varmaan hydrauliikka kaupassakin, mutta kerronpa silti: Metrisessä 12S (S=raskassarja) mutterissa lienee tuo M20 x 1,5 kierre, joutuu vaan tietty reijän isontaa 15mm putkelle.
Kevyestä L sarjasta löytynee sitte taas 15mm helmi, jonka sopivuutta just tohon käyttöön ei pysty näkemättä sanomaan.
Touhottajan touhuista voi kyllä sanoo että asiat voi tehdä kahdella tavalla: joko hyvin, ninku Touhottaja, tai monta kertaa, ninku minä...
Edit, jos 12S ei sovi, kokeile 14S...
Kevyestä L sarjasta löytynee sitte taas 15mm helmi, jonka sopivuutta just tohon käyttöön ei pysty näkemättä sanomaan.
Touhottajan touhuista voi kyllä sanoo että asiat voi tehdä kahdella tavalla: joko hyvin, ninku Touhottaja, tai monta kertaa, ninku minä...
Edit, jos 12S ei sovi, kokeile 14S...
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
JepMika.T kirjoitti:
Touhottajan ässän ja nuo kunnostetut varaosat jos joskus sais ostettua niin...
HVM perujahan tuo muistaakseen on niin arvoisessa kunnossa Touhottaja pitaa k.o autoo
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Tuommoisissa puolivälistä jaetuissa pakosarjoissa ei taida olla vääntyminen kovinkaan paha ongelma? Pikku epätasaisuuden saapi kahden röörin väliltä helposti sipaistua pois.
t.
Nimim. parit pakosarjat oikaissut M102, M104, M113 -koneista.
PS:
t.
Nimim. parit pakosarjat oikaissut M102, M104, M113 -koneista.
PS:
Tuommoisesta ei äkkiä napatakaan hihnaa pois, jos haluaa testata ääntääkö joku apulaite.touhottaja kirjoitti:ja tulihan sitä laitettua kaikki uudet hihnatkin continentalina
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
stetoskoopilla Risto stetoskoopillaRoisto kirjoitti:Tuommoisissa puolivälistä jaetuissa pakosarjoissa ei taida olla vääntyminen kovinkaan paha ongelma? Pikku epätasaisuuden saapi kahden röörin väliltä helposti sipaistua pois.
t.
Nimim. parit pakosarjat oikaissut M102, M104, M113 -koneista.
PS:Tuommoisesta ei äkkiä napatakaan hihnaa pois, jos haluaa testata ääntääkö joku apulaite.touhottaja kirjoitti:ja tulihan sitä laitettua kaikki uudet hihnatkin continentalina
Mitäs noin alemmat toimilaitteet on? Ilmastoinninkompura muttä mikä toi toinen on? Ilmapumppu?touhottaja kirjoitti:
M113 valusarjatko? Mitä ihmettä? Miten ne on voineet kieroon mennä?Roisto kirjoitti:t.
Nimim. parit pakosarjat oikaissut M102, M104, M113 -koneista.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Peltisarjat. Vähän oli vuotoa vänkärin puolella.Mou kirjoitti:M113 valusarjatko? Mitä ihmettä? Miten ne on voineet kieroon mennä?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
jaha, se olis sitten etupyörän navat vuorossa, hinkkasin navoista kaiken ruosteen ja maalin pois ihan kirkkaalle metalli pinnalle sitten siihen mastonin pohjamaali muutama kerros ja päälle hetken päästä myös mastonin pintamaali
sitten tulikin vuoroon olka-akselit ja alapallot, aloin valamistella nivelen asennusta, pistin nivelen pakkaseen
ja hetken päästä
sitten aloin passailee olka-akselia prässin väliin
enää oli sitten uunin lämpötilan passaaminen sopivaksi
[/img]
aattelin käyttää 190 asteen lämpötilaa nivelen asennukseen, saa sitten nähä miten nivel asettuu paikalleen
jatkuu...
sitten tulikin vuoroon olka-akselit ja alapallot, aloin valamistella nivelen asennusta, pistin nivelen pakkaseen
ja hetken päästä
sitten aloin passailee olka-akselia prässin väliin
enää oli sitten uunin lämpötilan passaaminen sopivaksi
[/img]
aattelin käyttää 190 asteen lämpötilaa nivelen asennukseen, saa sitten nähä miten nivel asettuu paikalleen
jatkuu...