Tulee öljynvaihtosavotta ylihuomenna vastaan ja hovijönglöörillä ei tällä haavaa ole hyllyssä kuin M-filterin suodattimia. Itsellä taas ei ole saumaa kirmata hakemaan kaupasta aiheimmin autossa käytettyä Manne-suodatinta tai Hengstiä.
M-filttereistä en ole kuullut pariin vuoteen mitään kommenttia, sitä ennen eivät kehut olleet ylitsevuotavia. Kuinka on tänäpänä, arvaako tuollaisen laittaa yhdeksi vaihtoväliksi - ei kai ne suodatinta kummempia ole kuitenkaan. Vai onko siellä vessapaperirulla sisällä
M-filter vs. Mann ja Hengst, tohtiiko laittaa...
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
M-filter vs. Mann ja Hengst, tohtiiko laittaa...
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Kaippa sen M filtterin uskaltaa sinne laittaa,tosin w123 dieselille tarkoitettu suodatin näytti kotona omassa tallissa tehdyltä.MANN filtteri se varmaan olis paras vaihtoehto noista koska alkuperäiset filtteritkin ovat sitä merkkiä.Työkaverilla oli FRAMM merkkinen suodatin w202 bensassa ja se oli aivan rutussa koko suodatin kun vaihtoväli oli täynnä,mutta se nyt ei kuulunut tähän keskusteluun.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
Kyllä varmasti uskaltaa. Ainoa suodatinmerkki joka meillä on mennyt kahtia W124:sessa itsestään on merkkiä MANN. Eikä sekään ole mun luottamusta vienyt MANN-valmisteeseen. Hengst on mun hierarkiassa se kuningas-merkki, mutta kaikki edellämainitut hoitaa asiansa. FRAMM-suotimia en ole käyttänyt, olisiko ranskalaisia ja jotenkin halvanoloisia. Meillä oli noiden merkkien lisäksi BMW-dieselissä MAHLE-merkkisiä suotimia, jotka näyttivät erittäin laadukkailta.