Kallistuksenvakaajan panta

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret
Vastaa Viestiin
taro
Viestit: 25
Liittynyt: 14.12.2011 21:00

Kallistuksenvakaajan panta

Viesti Kirjoittaja taro »

Kallistuksenvakaajan vasemmanpuoleinen panta, siis siellä sulakerasian alla. Ruostumisaste lienee tavanomainen (vm. 89). Todettakoon, että kasvillisuus on poistettu ennen kuvan ottoa.

Kuva

Tuli vielä mieleen, että mitenkähän tuo sulakerasia pitäisi oikeasti irrottaa ? Nyt tuli käytettyä leikkaa-menetelmää...

Kuva
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

no minä olen irrottanut vaan koneen päästä kaikki rasialle tulevat johot ja nostanut sitten rasian paikaltaan pystyyn, silleen se on kokonaan pois edestä vakaajan kunnostusta varten, mutta saahan sen ehjänä irti purkamalla sulake pitimet eri lohkoihin mikä näkyy myös jo sun kuvissa :wink:
tuo vakaajakin on ohentunut aikalailla sankaraudan vierestä että kannattas varmaan pelin tässä vaiheessa vaihtaa sinne parempi vakaaja, ennen kun se paikallaan oleva katkee :wink:
taro
Viestit: 25
Liittynyt: 14.12.2011 21:00

Viesti Kirjoittaja taro »

Vakaajan vaihto olisi työlistalla. Operaatio vain on todella työläs.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

juu, onhan se hiton työläs ja purkaa joutuu paljon, mutta ensin kannattaa kyllä hankkia kaikki uudet kumit, sisimmäiset ja ylätukivarren puoleiseen päähän ja tietty molemminpuolin, kumeja vartoillessa putsaat huolellisesti vanhasta sankarauasta ruosteet pois ja maalaat sen tukevasti :wink:
sitten kun on purettu riittävästi niin kääntelet ja vääntelet vakaajaa joka suuntaan niin eiköhän se sieltä lopuksi suostu tulemaan :lol:
ps. älä laita kasatessa missään nimessä enää vanhoja kumeja :!:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 alusta”