En tiedä kuuluuko tää tänne, mut varmaan modet sit korjaa.
Eli nyt on käytännon kokemuksia paljon, ja w123 sedanin iskarit sopii molempien korimallien farmariin niin pituudeltaan kuin muutenkin. Iskarin alapäätä joutuu hieman rälläköidä, mutta sehän on helppoa. W123 malliin joutuu laittamaan ainakin ykkösen ja kolmosen kummin jos haluaa vakio korkeuteen.
Nyt vaan vaihtamaan vuotavat tasonsäädöt normaaleiksi.
Farmarin takaiskarit W123 ja W124 malleissa
Re: Farmarin takaiskarit W123 ja W124 malleissa
Höpö höpö, ei muuta kuin korjaamaan tasonsäätö kuntoonHolomes kirjoitti:Nyt vaan vaihtamaan vuotavat tasonsäädöt normaaleiksi.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Re: Farmarin takaiskarit W123 ja W124 malleissa
[quote="Holomes"]
W123 malliin joutuu laittamaan ainakin ykkösen ja kolmosen kummin jos haluaa vakio korkeuteen.
[/quote
Jouset pitää vaihtaa jäykemmiks.
W123 malliin joutuu laittamaan ainakin ykkösen ja kolmosen kummin jos haluaa vakio korkeuteen.
[/quote
Jouset pitää vaihtaa jäykemmiks.
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
Re: Farmarin takaiskarit W123 ja W124 malleissa
Eikä tahdo niin jäykkää löytää, että olis hyvä. Sedanin kuormajousikin jää pehmeäksi. Ääni tasonsäädölle.terde kirjoitti:Holomes kirjoitti: W123 malliin joutuu laittamaan ainakin ykkösen ja kolmosen kummin jos haluaa vakio korkeuteen.
[/quote
Jouset pitää vaihtaa jäykemmiks.
Sedanin iskarit ovat lisäksi liian pitkät jolloin ulosjoustoissa jarruletkut ja vetonivelet huutaa hoosiannaa. Toinen ääni tasonsäädölle.