E320 m104 ei käynnisty
E320 m104 ei käynnisty
Hain tuossa eilettäin tuommosen vm94 olevan 320 farmarin. Koeajo tilanteessa pelasi aivan ok sun muuta mutta parin sadan kilometrin jälestä pysähyin grillille tilaamaan makkaraherkkua niin eiköhän tuo alakanu humpailemaan tyhjäkäynnillä.
Tyhjäkäynti humpaa P tai N asennossa noin 400-1300rpm alueella. Ja vaihde päällä noin 500-1000rpm.
Vedot tallessa oikeinki hyvin.
Käyntiin lähtee välittömästi.
Jos jollaki jotain tietoa asiasta niin voisi valaista koska itellä ei kokemusta bensamersuista ollenkaan.
Ja toinen kysymys koskee perää. Autossa paikallaan toimiva joskin kovin äänekäs ASD-perä. Rokulissa olisi pari perää, toinen w211 320cdiistä ja toinen w210 220cdiistä. Onko näissä uudemmissa ja vanhemmissa eroja vai käypikö ristiin nämä perät.
Tyhjäkäynti humpaa P tai N asennossa noin 400-1300rpm alueella. Ja vaihde päällä noin 500-1000rpm.
Vedot tallessa oikeinki hyvin.
Käyntiin lähtee välittömästi.
Jos jollaki jotain tietoa asiasta niin voisi valaista koska itellä ei kokemusta bensamersuista ollenkaan.
Ja toinen kysymys koskee perää. Autossa paikallaan toimiva joskin kovin äänekäs ASD-perä. Rokulissa olisi pari perää, toinen w211 320cdiistä ja toinen w210 220cdiistä. Onko näissä uudemmissa ja vanhemmissa eroja vai käypikö ristiin nämä perät.
Viimeksi muokannut Magge--, 07.11.2014 9:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Auto seisoi kolme viikkoa. Nyt ei lähde enään käyntiin. Ehjä kaasuläppäkotelokin on nyt kiinni.
Kun starttaa niin välillä hökii ja kun jonku aikaa konetta pyöritelly niin alkaa kierroslukumittari nousemaan 1000rpm tienoille ja hökiminen muuttuu ihan erilaiseksi, kuin olisi käynnissä..
Tulupat oli aika märät kun käytin net pois.
Kun starttaa niin välillä hökii ja kun jonku aikaa konetta pyöritelly niin alkaa kierroslukumittari nousemaan 1000rpm tienoille ja hökiminen muuttuu ihan erilaiseksi, kuin olisi käynnissä..
Tulupat oli aika märät kun käytin net pois.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
vikakoodeja näytti pinnin 14 kautta seuraavia:
2 EA/CC/ISC control module (N4/1) or Safety contact switch (M16/1s1) or Stop lamp
switch or Cruise control switch or Actual value potentiometer or Starter lock-out/back-up
lamp switch or engine speed signal or vehicle speed signal or closed throttle position
switch or safety relay in EA/CC/ISC control module
3 Right EA/CC/ISC actuator (left cylinder bank) (M16/1)
5 Stop lamp switch (S9/1)
11 Closed throttle recognition signal to engine control module (HFM-SFI or Left LH-SFI)
Fuel safety shut-off to engine control module (HFM-SFI or left or right LH-SFI)
Pinnin 8 kautta ei antanut mitään.
2 EA/CC/ISC control module (N4/1) or Safety contact switch (M16/1s1) or Stop lamp
switch or Cruise control switch or Actual value potentiometer or Starter lock-out/back-up
lamp switch or engine speed signal or vehicle speed signal or closed throttle position
switch or safety relay in EA/CC/ISC control module
3 Right EA/CC/ISC actuator (left cylinder bank) (M16/1)
5 Stop lamp switch (S9/1)
11 Closed throttle recognition signal to engine control module (HFM-SFI or Left LH-SFI)
Fuel safety shut-off to engine control module (HFM-SFI or left or right LH-SFI)
Pinnin 8 kautta ei antanut mitään.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Joo kaasuläpästähän tämä savotta alkoi.. nyt on ehjä kaasuläppä, tilasin jenkeistä edukkaasti kun suomenmaalta ei tuntunu löytyvän.
Äskettäin nyin sitten kaikki tulpat mäelle, kokeilin jokapaikassa niitä ja tulin siihen tulokseen että 5/6 tulpasta pimeänä. Tästä käpykylästä ei löytynyt oikeanlaisia tulppia niin ei pysty kokeilemaan oliko se sitte siinä vika..
Äskettäin nyin sitten kaikki tulpat mäelle, kokeilin jokapaikassa niitä ja tulin siihen tulokseen että 5/6 tulpasta pimeänä. Tästä käpykylästä ei löytynyt oikeanlaisia tulppia niin ei pysty kokeilemaan oliko se sitte siinä vika..
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Auto toimii täydellisesti kun kävin penkomassa kylän korjaamojen varastot. Löytyi jopa 5 oikeanlaista tulppaa. Täytyy vaihtaa vielä se yksi kunhan pääsee paremmin varusteltuihin varaosaliikkeisiin asioimaan.
Jenkeistä tilattu kaasuläppä poisti tympeän humpaamisen ja herkempikin tuntuisi olevan.
Aki p onko se asd-perä?
Jenkeistä tilattu kaasuläppä poisti tympeän humpaamisen ja herkempikin tuntuisi olevan.
Aki p onko se asd-perä?
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14