Tuulilasitukusta sain tänään puhelun, että ässään tuulilasi olisi 280 eksun hintaan saapunut suomeen keskiviikoksi. Siinähän on siis tummennuksia ja lämmitetyt alareunat.
Olin vaan juuri sopinut vaihdon, niin meni halvin vaihtoehto sivu suun.
Tämä tuulilasitukkuhan on siis virolainen kaveri, joka trokaa tuulilaseja suomaan virosta. Yhteystiedot sain tyyliin, järvenpäästä Amrifiin viereisen firman vessan seinältä
Tuulilasin vaihto itse.
nyt on käyty tuulilasiasentajan juttusilla ja hän tilaa tuulilasin ja joskus viikon parin päästä voi viedä auton vaihtoa varten.
juha väre porista siis tekee homman. hintaa pyysi 290e tummennetulla yläreunalla olevalle lasille töineen.
en viittinyt edes miettiä itse vaihtamista tuohon hintaan.. enkä olettanut saavani halvemmallakaan täältä ketään. kätevän lähelläkin tuo paikka vielä itseä.
juha väre porista siis tekee homman. hintaa pyysi 290e tummennetulla yläreunalla olevalle lasille töineen.
en viittinyt edes miettiä itse vaihtamista tuohon hintaan.. enkä olettanut saavani halvemmallakaan täältä ketään. kätevän lähelläkin tuo paikka vielä itseä.
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
..making sense, is NOT my priority..
Isovelin ja isäukon w202 vaihdoin viikonloppuna lasit ja tarpeet maksoi yhteensä 225 euroa. Eli kaksi lasia, kolme tuubia liimaa ja pari pulloa primeriä. http://www.launeenautolasi.com
Tuolta tilattiin torstaina ja perjantaina sai hakea tarpeet paikanpäältä.
Oli vielä senverran kauppamies että avasi ihan tilin jos vaikka sattuu joku haaveri diy asennuksessa niin saadaan nopeasti varaosia.
Tuolta tilattiin torstaina ja perjantaina sai hakea tarpeet paikanpäältä.
Oli vielä senverran kauppamies että avasi ihan tilin jos vaikka sattuu joku haaveri diy asennuksessa niin saadaan nopeasti varaosia.
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.