300TE -91 "bensarönttä" - myyty :(

Vastaa Viestiin
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

300TE -91 "bensarönttä" - myyty :(

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eilen sattui silmiin kaupan ilmoitustaululla lappu tyyliin "MYYTÄÄN MERSU", ja ensimmäiseksi siitä jonkinlainen kuva farkku 124:stä.
Siinäpä ei paljon jäänyt vaihtoehtoja, piti soittaa myyjälle. Tänään kävin katsomassa ja 30 metriä kerrostalon pihassa koeajamassa, ja kun bensakuutonen hyrisi tasaisesti, ASD toimi kuten pitää ja katsastuksen (syksyllä) jälkeen ei ollut ajettu juuri lainkaan, oli helppoa alkaa neuvotella hinnasta myyjän kanssa ja sopia kaupat.
Auto on siis metallimusta 300TE -91, tuotu Suomeen 2004 ja ollut myyjällä, vanhemmalla herrasmiehellä vuodesta 2007.
Hän on ajanut tällä vain kesäisin- ja vähän, kymmenen vuoden ajalta mitä Traficomilta tiedot saa kilometrejä on kertynyt keskimäärin 1500 vuodessa. Nyt mittarissa on 303000.
Mikään helmi auto ei sikäli ole, että ruostetta on, toinen etulokasuoja maalattu eri mustalla ja tuulilasista on myyjän muistin mukaan seitsemättä vuotta korjauskehotus.
Karo-sisusta (joo penkki rikki), ilmastointi (ei kuulemma toimi enää, ei ole koskaan täytetty kun ei ole koettu tarpeelliseksi, R134a), sähkölaseja ja kattoluukkua joista ei tietoa pelaako. Tai no laitetaan tähän listaa:

Model 300 TE
Engine 103983 12 259354
Transmission 722358 03 595570
Order Number 0 1 214 01243
Order Location DORTMUND BRANCH
Interior FABRIC "CHECK" - BLACK (371)
Paint 1 BLUE-BLACK - METALLIC PAINT (199U)
Approx. Build Date 1991-08

Code Description
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
281 STEERING WHEEL WITH SPORTS DESIGN (390 MM) AND GEARSHIFT LEVER IN LEATHER TRIM
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
531 AUTOMATIC ANTENNA
570 FOLDING ARMREST, FRONT
583 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT DOORS)
591 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (SINGLE-SHEET SAFETY GLASS)
600 HEADLAMP WIPER/WASHER
611 COURTESY LAMPS FOR FRONT AND REAR DOORS, WITH V124 ALSO FOR CENTRAL DOORS
620 VEHICLES WITH CATALYST TECHNIQUE
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
724 CARGO ANCHORAGE
731 WOOD TRIM, BURRED WALNUT ROOT
750 BECKER RADIO EUROPA 2000 VK
844 FOLDING SEAT BENCH IN LOADING COMPARTMENT, REVERSE TO DIRECTION OF TRAVEL
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)

Vanteet on tallessa, radio ei. Kuvia myöhemmin...
oulaistenliikenne.fi
Avatar
JanneW124
Viestit: 357
Liittynyt: 03.7.2016 8:06
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: S124 bensarönttä

Viesti Kirjoittaja JanneW124 »

Noniin :) onnittelut
Ihan hyvät varusteet.
Priimaa pukkaa vaikka keskinkertaista yrittää :)
W124 230E 1986
W124 320CE 1993
W124 E250 DT 1995
V251 R 320CDI
Avatar
Wikke
Becker-spesialisti
Viestit: 1589
Liittynyt: 30.9.2005 11:35

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja Wikke »

Oho, lampunpesimillä vielä :D Kohtuu harvinaista saksa-mallissa.
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja dealer »

Myyjä erikseen mainitsi että lampunpesimet toimivatkin, saa nähdä...
oulaistenliikenne.fi
Avatar
jaasu
Viestit: 913
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Kansa huutaa kuvia :rock: mistähä sitä itelle löytäs farkku yykaaneen edullisesti, ei varmaan mistään ellei peltoautoa halua :lol:
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja dealer »

Malttakaahan että saan pirssin haettua edes kotipihaan :lol: joo edulliset leimassa olevat farkku 124 on harvassa, varsinkin dieselit vaikka dieselpolttoaine on nyt kallista.
Tätäkin etsittiin kuukausitolkulla ennen kuin löytyi talvikäyttikseksi asiallisen oloinen järkevään hintaan.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Mou
Viestit: 1634
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja Mou »

No nyt vihdoin kuutos'bensa 124. Näistä lukee juttua ja katoisi kuviakin enempi.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kaupantekoa ja noutoreissu:

Saavuin paikalle sovittuun aikaan ja siellähän se 124 kerrostalon parkkipaikalle "odotteli". Katselin omalle satalankulle sopivaa sijoituskohtaa ettei se olisi autopaikalla, ja pian näinkin kun vanhempi mies käveli minua kohti. Kuten olettaa saattoi 300TE omistajahan se siinä.

Vaihdoimme muutaman sanan ja katselin autoa lähemmin.

Nopeasti selvisi, että kyseessä ei ole mikään helmi tai "löytö" siltä osin, että molemmin puolin ovissa oli lähes kämmenen kokoisia kohtia joista maali lähtenyt kokonaan. Omituista kyllä niissä kohtaa oli osin ei-niin-hirveän-ruosteista peltiä, aivan kuin olisi tehty jonkinlaista peltiremonttia joka olisi pohjatöiden osalta epäonnistunut.
Omistajan mukaan ainakaan hänen omistusaikanaan ei oltu autoa maalailtu, paitsi oikea etulokasuoja joka oli vaihdettu ja maalattu, kuulemma "mersun värillä". Jos väri on "mersun", niin se lienee 040 kun auto on 199.
Pakoputken ulostulo oli väärällä puolella, mutta ihan teiniviritys putki ei kuitenkaan ollut, vaan alkuperäisen vaimentimen paikalle oli asennettu pyöreä yhtä pitkä pönttö ja tietysti sitten ulostulo vaihtoi puolta, kun ei ollut vedetty putkella "päästä toiseen". Ääni oli maltillinen ja hyvä niin.

Auton hintapyynti oli hyvin kohtuullinen, joten olin ilman muuta ymmärtänyt että priimakuntoista autoa ei olla katsomaan lähdössä, vielä kun ilmoituskin oli ollut esillä syksystä saakka ja siitä monet puhelinnumerot otettu - ja puhelimessakin olin toki jo kuullut ruostevaurioista.

Kokeilin autoa käyntiin saatuani opastuksen minkä mallinen avain sopisi mihinkin lukkoon. Moottori käynnistyi heti, ja ensivaikutelma oli sanotaanko pelottava. Naputusta kopinaa ja pari sylinteriä pois pelistä. Ylimääräiset äänet lakkasivat kuitenkin erittäin nopeasti, ja jonkin aikaa käyteltyäni käyntikin tasaantui ollen sitten varsin kaunista.
Hyvin hämmästyneenä totesin että mittariston merkkivalot toimivat ja myös sammuivat kun auton käynnisti. Aika lailla on viime vuosina tottunut siihen, että jos lamppuja ei ole otettu mittariston takaa pois ainakin palaneen polttimon merkkivalo ja ASD (jos on, kuten tässä) jää palamaan kun vanhaa autoa menee kokeilemaan.

Autossa ei ollut talvirenkaita ja se oli poistettuna liikennekäytöstä, joten koeajo liukkaalla pihalla rajoittui yhteen varaston kiertoon, jolla koeajolla pystyi lähinnä toteamaan, että automaatin vaihteet kytkeytyivät hyvin ja ASD toimi napakasti.

Kuljettajan penkki oli tyypillisesti rikki, mutta hirveän hyvän tuntuinen istua, selvästi parempi kuin oman museo 250TD penkki. Onko niin, että Karo sisustus sisältää aina vahvistetut etuistuimet ?

Koeajon ja auton pikaisen tutkimisen aikana selvisi, että tokihan auto kannattaisi ostaa, ja niinpä aloin varoen keskustella myyjän kanssa kaupoista.
Kysyin, pahoittaisiko hän mielensä, jos tekisin pyyntihinnasta poikkeavan tarjouksen autosta ?

Hän lupasi ettei pahoittaisi, joten rohkenin tarjota parikymmentä prosenttia alla pyyntihinnan kertoen samalla, että kaupanteko etenisi niin, että jos päästään sopimukseen käyn heti hakemassa pikapankista käteistä rahaa, maksan sovitun summan ja teemme omistajanvaihdokseen liittyvät paperit.
Lyhyen keskustelun jälkeen pääsimme hinnasta sopuun - hieman jouduin tarjoustani nostamaan - ja ehdotin, että myyjä lähtisi mukaan kun noudan rahaa ja kävisimme samalla reissulla huoltoaseman kahviossa, tarjoaisin kahvit ja täytettäisiin paperit. Myyjä ei ollut varmenne-ihmisiä vaan omistusoikeuden vaihtuminen todistettaisiin rekisteriotteen ilmoitusosalla. Hän oli kertonut lyhyesti vanhuuden vaivoistaan joiden takia ei olisi mieluista kävellä hänen asuntoon saakka papereita tekemään vaan hoidettaisiin asia "vaikka autossa".
No, ehdotukseni kahvittelusta kelpasi ja niinpä rustasimme allekirjoitukset luovutuskirjaan ym. munkkikahvien ääressä.

Vein myyjän kotipihaan takaisin ja sovimme että auto saisi odotella tutulla paikallaan kunnes hakisin sen joku päivä seuraavalla viikolla.

Vanteissa oli narunpätkät, samaten vetokoukussa ja ajovalonpesimissä. Niillä oli ollut pressu kiinnitettynä auton päälle aina talvisin, ja ajattelenkin että ehkä sillä on ollut merkitystä siihen miten oviin on tullut noita vaurioita erikoisella tavalla.

Autoa tutkiessa ihmetystä herätti se, että siitä löytyi varusteena myös ilmastointi, jota ei varustelistassa ollut - mutta kuitenkin näytti että ohjauspaneeli olisi alkuperäisosa eikä tyypillinen jälkiasennus.

Muutaman päivän päästä sain juniorin kaveriksi hakemaan autoa naapurikaupungista, otettiin varastosta jonkinlainen talvirengassarja pultteineen mukaan, tunkki ja pulttikone, hylsy ja väännin.
Auton olin siirtänyt konttorilla omiin nimiini ja ottanut liikennekäyttöön.

Myyjälle olin luvannut laittaa viestiä kun tulemme hakemaan autoni, siltä varalta kun tiesin että iltahämärässä ruuvaamme talvirenkaita alle niin joku saattaa olla sitä mieltä ettei välttämättä olla oikealla asialla ja ilmoitella omistajalle - tietääpähän sanoa sitten että kaikki OK.
Kun saavuimme paikalle myyjä tulikin pihalle juttelemaan. Sanoi että polkupyöräteline joka on peräkontissa saa jäädä meille, jos sopii, kun hän ei enää pysty pyöräilemään, eikä avensiksessa :( ole vetokoukkuakaan.

Renkaita vaihtaessa pääsin toteamaan, että pahaa ruostevauriota pyöränkoteloiden kautta ei näy. Myyjä olikin kertonut, että pohja on siistissä kunnossa, kun ei auto ole tiesuolaa kokenut pitkään aikaan jos juuri koskaan. Autohan on tuotu Suomeen vuonna 2004 ja ollut sen minulle myyneellä henkilöllä vuodesta 2007.
Toki tuoreehko leimakin kertoi, ettei isoja reikiä liene alustassa, mutta eihän se sitä kerro kuitenkaan miten paljon hommaa siellä on ... no, joskus pitää käyttää nosturillakin jossain.

Kaadeltiin kymppilitra bensaa tankkiin - pääsisikö sillä 40 kilometriä kotiin vai joutuuko tankkaamaan välillä :happy: - ja lähdin ajamaan kotiin päin. Nyt käyntihäiriöitä ei ollut lainkaan eikä ylimääräisiä ääniäkään moottorista.
Jonkinasteista jännitystä tunsin, kun varsinainen koeajo pääsi viimeinkin alkamaan.

Taajama-alueelta poistuttua selvisi, että ajovalot osoittivat noin kolmeen metriin, kaukovalot viiteen metriin, eikä korkeussäätö toiminut. Tämä hieman ihmetytti siihen nähden, että katsastuksessa ei ollut edes huomautusta asiasta. Mahdollisesti katsastajan armeliaisuutta, koska neljäs korjauskehotus olisi aiheuttanut hylkäyksen ?
Tuulilasista on korjauskehotus (kuulemma 7. kertaa :D ) koska se on alalaidasta halki, samaten toisen takavalon toimimattomuudesta (oli korjattu) ja pyyhkijän sulasta.

Isommalle tielle pääsemisen jälkeen saatoin tehdä vain positiivisia havaintoja, ja kiva tietysti niin. Auton ajettavuus oli OK, ja jousituksen toiminta on mielestäni oikein miellyttävää. Sen olin tietysti jo ensinäkemällä kokeillut vetokoukun nupin varassa hyppien, että takajousituksen kaasupalloissa oli vielä pehmeys jäljellä.
Perä ei äännä lainkaan, joka ei ASD perän kyseessä ollen ole mitenkään normaali tilanne. Vaihdelaatikko vaihtaa venyttelemättä eikä ajossa oikeastaan ollut mitään moitittavaa.
Ulkolämpömittari näytti paria kolmea plusastetta ja rohkenin kokeilla kattoluukkua, josta myyjä ei ollut osannut sanoa oikein mitään. Se, ettei myyjä osaa sanoa jostain varusteesta toimiiko se, tarkoittaa yleensä sitä, että varuste ei varmuudella ainakaan toimi, kenties sen kokeileminen aiheuttaa vielä jos mitä lisämurhetta.
Tällä kertaa kuitenkin oli niin, että kattoluukku toimi molempien toimintojen osalta ja vieläpä pehmeästi ja klonksahtelematta. Mahdollisesti sitä on käytetty erittäin vähän, ottaen huomioon myyjän tietämättömyys sen kunnossa olemisesta / olemattomuudesta.

Takaluukun imutoiminto ei toimi, sen verran olen nyt myöhemmin katsonut että sulake on ehjä. Toki jos olisi muistanut olisi voinut jättää tarkistamatta, kun takasisävalot ym. on samalla sulakkeella ja ne toimivat.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja dealer »

1676104010808.jpg
1676104010808.jpg (264.18 KiB) Katsottu 4080 kertaa
1676104059613.jpg
1676104059613.jpg (269.93 KiB) Katsottu 4080 kertaa
oulaistenliikenne.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja dealer »

Aeromotorsilta tuli uusi ilmastoinnin kuivain, flektin ja kompuran painekytkimet, öljynsuodatin, ilmansuodatin ja takaluukun kaasujouset.
Noin 80 euroa rahteineen, enkä ottanut halvimpia vaihtoehtoja vaan Mahle, Lesjöfors ym. itse tuntemiani merkkejä.
Vaikea on ostaa kotimaasta, kun jo pelkästään kaasujouset maksaisi suunnilleen tuon verran. Toimituskin on Aeromotorsilla riittävän nopea.

You`S:ilta saapui muovihelmojen kiinnitysklipsuja. Jos osoittautuvat kelvollisiksi pitää tilata laatikollinen lisää, niin voi kesällä käyttää muoveja museorotteloistakin irti ja puhdistella / vahailla / tarvittaessa maalailla sieltä alta. Aina noita kiinnikkeitä varmaan menee joitain hajalle kun muovit irrottaa.

Ilmastoinnissa on hieman painetta vielä järjestelmässä, joten toivo elää että se on ainut "vika" että kylmäaine on vähissä. Em. kytkimet oli tosiaan niin halvat että samalla vaihtaa kun kuivain vaihtuu, eipähän ainakaan niistä jää kiinni toimiiko vai ei.

Tiedä sitten, jos ilmastointikin lähtee toimimaan, joutuuko maalauttamaan päältä ja korjauttamaan penkin + vaihdattamaan tuulilasin, jonka jälkeen ei museoleimalle olisikaan kuin pikku siistimiset ....
oulaistenliikenne.fi
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5944
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja AK47 »

dealer kirjoitti: 22.3.2023 17:36 Aeromotorsilta tuli uusi ilmastoinnin kuivain, flektin ja kompuran painekytkimet, öljynsuodatin, ilmansuodatin ja takaluukun kaasujouset.
Noin 80 euroa rahteineen, enkä ottanut halvimpia vaihtoehtoja vaan Mahle, Lesjöfors ym. itse tuntemiani merkkejä.
Vaikea on ostaa kotimaasta, kun jo pelkästään kaasujouset maksaisi suunnilleen tuon verran. Toimituskin on Aeromotorsilla riittävän nopea.

You`S:ilta saapui muovihelmojen kiinnitysklipsuja. Jos osoittautuvat kelvollisiksi pitää tilata laatikollinen lisää, niin voi kesällä käyttää muoveja museorotteloistakin irti ja puhdistella / vahailla / tarvittaessa maalailla sieltä alta. Aina noita kiinnikkeitä varmaan menee joitain hajalle kun muovit irrottaa.

Ilmastoinnissa on hieman painetta vielä järjestelmässä, joten toivo elää että se on ainut "vika" että kylmäaine on vähissä. Em. kytkimet oli tosiaan niin halvat että samalla vaihtaa kun kuivain vaihtuu, eipähän ainakaan niistä jää kiinni toimiiko vai ei.

Tiedä sitten, jos ilmastointikin lähtee toimimaan, joutuuko maalauttamaan päältä ja korjauttamaan penkin + vaihdattamaan tuulilasin, jonka jälkeen ei museoleimalle olisikaan kuin pikku siistimiset ....
Tosta museoautoon sopivat vaimentajat. Hintaa kyllä on...

https://www.ebay.com/itm/295184746980?e ... SwxN1jCRzP

Tolla myyjällä on 126 osaa mm abs antureita joita ei kuulema mistään saa...
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja dealer »

Siinäpä ois ... jotain merkkiä tarvikepönttöä myytiin jo, siis takapönttöä, noin 40 eurolla. Laatu varmaan sen mukainen :happy: mutta ei ainakaan ole hinnan kiroissa. Ja tosiaan joo pakoputkiston takapää olisi museoleimalle myös listalla. Muuten nykyinen putkisto on käyttöautoon hyvä, äänikin hiljainen murina.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja dealer »

Njaah, tällä ajettiin yksi vajaan tuhannen kilometrin reissu ja eipä voi sen paremmin auto toimia.
Tulin laittaneeksi facebookiin kyselyä josko löytyisi kohtuuhintaan siistejä ovia ja konepeltiä 199 värissä, ja yllätys yllätys niitähän tarjottiin nopeasti.
Pelti vaihtui em. reissulla hyväkuntoiseen ja ovia tuli sieltä + Oulun suunnasta takaovet itse noutaen.

Enää olisi vaihtamisen "ilo" niin saisi nuo ruosteet pois pahimmilta osin.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja dealer »

Vänkärin puolen ovet vaihdettu, ja kuskin ovi johon vielä pitää asentaa lasinnostinta ym. paikalleen.
On nämä kyllä tehty tuoltakin osin korjattaviksi, ja tehty hyvin. Saranat saa pulteista irti ja niissä on tarpeeksi kattavat säädöt, eikä mitään ylimääräistä tarvitse purkaa saatikka hajottaa / porailla tms. missään vaiheessa.

Hoksasin tuossa oviremontin keskellä että tässähän oli sellainenkin hyvä juttu että saan yli jäävistä osista vaihtaa paremman kuljettajan puolen sivulasin 250TD:iin, se kun on siinä jonkin verran naarmuilla.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja dealer »

Vielä odotellaan keulaan ilmastoinnin kennoa niin saa senkin toimimaan.
Niin paljon on autoja että tämä pitänee laittaa myyntiin. Helppo museoajoneuvoprojekti ainakin minun mielestäni, kun ei tarvitse osia juurikaan metsästellä enää, sikäli mielekäskin että varusteet on hyvät. Tai sitten ihan ajoautoksi, on kiva kesäksi kattoluukun ja ilmastoinnin ansiosta - ja talveksi mm. lukkoperän vuoksi 8)
300te.jpg
300te.jpg (827.89 KiB) Katsottu 3145 kertaa
sisustaa.jpg
sisustaa.jpg (129.95 KiB) Katsottu 3145 kertaa
oulaistenliikenne.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja dealer »

Käytin leimalla tuosta noin vaan, saipahan mekkeri liikuntaa kun seissyt pihassa kesän.
Hyväksytty :contract: toinen takavalo taisi olla pimeänä.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jonkinmoisen pohtimisen jälkeen laitoin koslan myyntiin, ja hintakin pitäisi olla asiallinen ottaen huomioon alhaiset kilometrit, hyvät varusteet ja tuoreen leiman.
Ellei ostajaa löydy, ajellaan talvisäilöön.
Voisi tosin pitää hetken liikennekäytössä muutenkin, tankillisen pari ajella. Tulisi vaan lumikelit, lukkoperällisenä niin kiva niissä säissä.
1696675133103.jpg
1696675133103.jpg (324.71 KiB) Katsottu 2320 kertaa
oulaistenliikenne.fi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: 300TE -91 "bensarönttä"

Viesti Kirjoittaja dealer »

Niinpä se sitten TE lähti uuteen kotiin. Vähän haikein mielin luovuin, kuitenkin...
oulaistenliikenne.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”