300D (ex-Karvanaama, ex-dealer)
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Löytyi 4 kpl samanlaisia. Yhdessä näkyy numerokin KF 319403, josta kääntyy 1243212204 ja edelleen tämä:
http://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa/ ... w/75491/-1
http://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa/ ... w/28216/-1
30 euroa olisi parin hinta, jos näitten tietojen mukaan kiinnostaa ?
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Ja vieterit eteen on vaihdettukin ja kulmat on suunnattu ihan virallisella dikitaalisekstantilla.
Ajettavuus parani luonnollisesti, mutta ei vieläkään ole ihan sitä mitä pitäisi olla, mutta ihan kelpaa päästellä kohti auringonlaskua.
Vahasinkin rotiskon, vaikka ei sitä välttämättä huomaa
Puskuria yritin mustalla vahalla värittää, mutta vaatii kyllä maalauksen.
Ajettavuus parani luonnollisesti, mutta ei vieläkään ole ihan sitä mitä pitäisi olla, mutta ihan kelpaa päästellä kohti auringonlaskua.
Vahasinkin rotiskon, vaikka ei sitä välttämättä huomaa
Puskuria yritin mustalla vahalla värittää, mutta vaatii kyllä maalauksen.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Plastidip. Tai oikiastaan plastidipin korvaava halpatuote, rubbercomp Kärkkäiseltä tai vastaava, Oulaisten Halpa-Hallissakin näky olevan.
Sillä tulee siis tosi siisti pinta heleposti joka on yllättävän kulutuksenkestävää eikä tuo halapatuote oo kallistakaan. Yks kaveri pyhkäs yhen auton kojelaudan ja hyvältä näyttää.
Sillä tulee siis tosi siisti pinta heleposti joka on yllättävän kulutuksenkestävää eikä tuo halapatuote oo kallistakaan. Yks kaveri pyhkäs yhen auton kojelaudan ja hyvältä näyttää.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Jassoo! Tuotapa pitää kokeilla, kiitos vinkistä!
Jäi mainihtemata, ylempänä mainituista tdt- jousista laikkasin kierroksen poies ja näkyi olevan nelosen kumit. Ehkä voisi olla matalemmilla kumeilla paremman näkönen, mutta nyt ei enää raavi lokasuojiin ja se riittää mulle.
Tuli hankittua käytetty pilteman jousipuristinsarja, nyt voi noita vietereitä vaihdella milloin sattuu huvittamaan.
Harmi vaan että nuo loksut on nyt pilattu.
Jäi mainihtemata, ylempänä mainituista tdt- jousista laikkasin kierroksen poies ja näkyi olevan nelosen kumit. Ehkä voisi olla matalemmilla kumeilla paremman näkönen, mutta nyt ei enää raavi lokasuojiin ja se riittää mulle.
Tuli hankittua käytetty pilteman jousipuristinsarja, nyt voi noita vietereitä vaihdella milloin sattuu huvittamaan.
Harmi vaan että nuo loksut on nyt pilattu.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tässä vielä julkinen kiitos mekasta löytyneelle lämmityslaitteen irrotusohjeen tekijälle!!
Taisi olla veppe!
Ei tarvinut turhaa taikinoida kuumalla pihalla.
Lämppärin hiilet ovat muuten 8*8mm, pituudesta en tiedä. Omat oli vaan tarttuneet, tosin jo ehtoopuolella.
Kuukauden odottelun jälkeen jouset on kait oleentuneet alemmaksi ehkä sentin verran, nyt olisi vielä riittävä korkeus keulassa.
Ohjauskulmien säätö taisi vaikuttaa melko paljon kulutuslukemiin.
Edellinen tankillinen meni 7,3l. sadalla, sekalaista työ- ja kaupassäkäyntiä.
Viimeisinkin oli 7,95l. sadalla, sisältäen 200km kärryn vetoa, josta 100 tyhjänä ja 100 kuollut moottoripyörä kyydissä.
Hämmästyttävän vähällä menee automaatti kolmisatkukin!
Taisi olla veppe!
Ei tarvinut turhaa taikinoida kuumalla pihalla.
Lämppärin hiilet ovat muuten 8*8mm, pituudesta en tiedä. Omat oli vaan tarttuneet, tosin jo ehtoopuolella.
Kuukauden odottelun jälkeen jouset on kait oleentuneet alemmaksi ehkä sentin verran, nyt olisi vielä riittävä korkeus keulassa.
Ohjauskulmien säätö taisi vaikuttaa melko paljon kulutuslukemiin.
Edellinen tankillinen meni 7,3l. sadalla, sekalaista työ- ja kaupassäkäyntiä.
Viimeisinkin oli 7,95l. sadalla, sisältäen 200km kärryn vetoa, josta 100 tyhjänä ja 100 kuollut moottoripyörä kyydissä.
Hämmästyttävän vähällä menee automaatti kolmisatkukin!
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Alkoi ahistamaan (lue: emäntää ahisti) toimimaton vaihteenvalitsimen valo.
Itte kyllä tietää mihin sen nytkäyttää, mutta kuikelon tarvii nähdä ja pimeällä tarvii taskulampun.
Tempaisin joutessani selkävoiton valoista.
Ihan marmoritiskiltä kävin hakemassa uuden sulakkeen (+1vara).
Sielläkin se oli muuten tilaustavaraa!!!!?
Eihä se sillä muuttunu, kuten odottaa sopikin. Johtonippua heiluttelemallakaan ei valo edes vilahtanut, vaikka joskus ajaessa niin onkin käynyt.
Porolootan valosta tekaisin hyppylangan vaihteenvalitsimen lampulle ja katso: valkeus tuli!
Koska en katkaissut mitään johtoa, sain tietysti samalla konsolinappien ja ulkolämpömittarin valotkin toimimaan.
VIka lienee mittaritaulun sisällä tuon pikkusulakkeen jälkeen.
Ehkäpä seuraavaksi keskuslukitusta, tai sitten patolevyjen kaivuuta sokkeliin, äh.. kuumakin olis..
Itte kyllä tietää mihin sen nytkäyttää, mutta kuikelon tarvii nähdä ja pimeällä tarvii taskulampun.
Tempaisin joutessani selkävoiton valoista.
Ihan marmoritiskiltä kävin hakemassa uuden sulakkeen (+1vara).
Sielläkin se oli muuten tilaustavaraa!!!!?
Eihä se sillä muuttunu, kuten odottaa sopikin. Johtonippua heiluttelemallakaan ei valo edes vilahtanut, vaikka joskus ajaessa niin onkin käynyt.
Porolootan valosta tekaisin hyppylangan vaihteenvalitsimen lampulle ja katso: valkeus tuli!
Koska en katkaissut mitään johtoa, sain tietysti samalla konsolinappien ja ulkolämpömittarin valotkin toimimaan.
VIka lienee mittaritaulun sisällä tuon pikkusulakkeen jälkeen.
Ehkäpä seuraavaksi keskuslukitusta, tai sitten patolevyjen kaivuuta sokkeliin, äh.. kuumakin olis..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Se on kyllä jännä, mitenkä ne ajalliset ja rahalliset investoinnit jossain välissä alkaa aina luisumaan autojen suuntaan, jos ei välillä tule uudelleenohjaavaa interventiota korjaamaan kurssia kohti kotitalouden keskeisen toiminnan kannalta keskeisten toimintojen ylläpitoa ja kohennusta.
t. nimim. "osaan taas ulkoa lähialueiden nettiautotarjonnan vaikka kylpyhuonekin pitäisi rempata"
t. nimim. "osaan taas ulkoa lähialueiden nettiautotarjonnan vaikka kylpyhuonekin pitäisi rempata"
Ja mulla ei mee alle 9,5l ko ottaa mittarivirheenki matkaan laskuihin. Nyt uuet suutinkäret paikallaan ni saa nähä minne laskee. Optimistina aattelin jos litran ees pois sais kulutuksesta ko vikaavikaavikaakin tuntu olevan noissa 560tkm ajetuissa.Karvanaama kirjoitti: Ohjauskulmien säätö taisi vaikuttaa melko paljon kulutuslukemiin.
Edellinen tankillinen meni 7,3l. sadalla, sekalaista työ- ja kaupassäkäyntiä.
Viimeisinkin oli 7,95l. sadalla, sisältäen 200km kärryn vetoa, josta 100 tyhjänä ja 100 kuollut moottoripyörä kyydissä.
Hämmästyttävän vähällä menee automaatti kolmisatkukin!
E46 330D & E46 328i
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Patolevyä on eilispäivä haudattu ja oli sitte HIKI!!!!
Keskuslukko räpelöittin ja epäilempä syyn olevan kuskinoven lukkolaitteessa, ovi menee avaimella lukkoon ja auki, mutta ei vaikuta muihin lukkoihin.
Kaikki nupit kyllä laskevat kartturin ovesta avainta kääntäessä, mutta kuskin ovi ei silti mene lukkoon.
Jenkkiparkit on poistettu toiminnasta, vilkuissa oli vaan ylimääräiset polttimot, joiden johdot on nyt irti. Ja hyvä niin.
Eikös tuo NIpen auto ollut vapari?
Olen aina kuvitellut ettei vaparissa seiskapumpusta olisi iloa, mutta taisin olla väärässä.
Vai onko ehkä ahtoa tiedossa?
Keskuslukko räpelöittin ja epäilempä syyn olevan kuskinoven lukkolaitteessa, ovi menee avaimella lukkoon ja auki, mutta ei vaikuta muihin lukkoihin.
Kaikki nupit kyllä laskevat kartturin ovesta avainta kääntäessä, mutta kuskin ovi ei silti mene lukkoon.
Jenkkiparkit on poistettu toiminnasta, vilkuissa oli vaan ylimääräiset polttimot, joiden johdot on nyt irti. Ja hyvä niin.
Eikös tuo NIpen auto ollut vapari?
Olen aina kuvitellut ettei vaparissa seiskapumpusta olisi iloa, mutta taisin olla väärässä.
Vai onko ehkä ahtoa tiedossa?
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Viitsisikö joku vahvistaa jos olen hankkimassa oikeita osia?
Katsastuksessa mainittua:
Heilahduksenvaimentimen kiinnitys etu oikea (Iskarin yläpäässä moottoritilan puolella kumilimppu)
Motonet: 18-1186
Jousijalan ylätukikumi MB W124
Sopivuudet:
- W124 etuylätuki (ei Sport-alusta/4-matic)
Kardaanin nivel takana (rättinivel)
Auton mukana tuli tällainen uusi osa: Lemförder 11031 01
Numeron mukaan W201?
Taka-alatukivarren ulompi hela (narinahela)
Motonet: 18-1190
Takatukiv ul hela MB W201/124
Päästömittaukseen valmistautuessa hämmästytti kun kone kiersi n.5900 oman mittarin mukaan!!
Katsastajakin ihmetteli kierrosherkkyyttä, mutta k-arvo oli kuitenkin 1,23.
Arveltiin sitten jospa pumpulla olisi jo käyty..
Katsastuksessa mainittua:
Heilahduksenvaimentimen kiinnitys etu oikea (Iskarin yläpäässä moottoritilan puolella kumilimppu)
Motonet: 18-1186
Jousijalan ylätukikumi MB W124
Sopivuudet:
- W124 etuylätuki (ei Sport-alusta/4-matic)
Kardaanin nivel takana (rättinivel)
Auton mukana tuli tällainen uusi osa: Lemförder 11031 01
Numeron mukaan W201?
Taka-alatukivarren ulompi hela (narinahela)
Motonet: 18-1190
Takatukiv ul hela MB W201/124
Päästömittaukseen valmistautuessa hämmästytti kun kone kiersi n.5900 oman mittarin mukaan!!
Katsastajakin ihmetteli kierrosherkkyyttä, mutta k-arvo oli kuitenkin 1,23.
Arveltiin sitten jospa pumpulla olisi jo käyty..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Ja komiat kiitokset!
Motonetistä nyt sitten tilasin.
Lueskeilin, että jollain oli halpisnarinahela ollut valmiiksi väljä, mutta näillä mennään nyt.
Kokeilen tuota kotona olevaa rättiniveltä, saahan semmosen myöhemminkin hankittua.
Motonetistä nyt sitten tilasin.
Lueskeilin, että jollain oli halpisnarinahela ollut valmiiksi väljä, mutta näillä mennään nyt.
Kokeilen tuota kotona olevaa rättiniveltä, saahan semmosen myöhemminkin hankittua.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Mulla motonetin heloista alle 6kk suojakumit rikki. En suosittele. Viellä ne siellä toki on paikallaan ja saa olla kunnes kolisee tai narisee.Karvanaama kirjoitti:Ja komiat kiitokset!
Motonetistä nyt sitten tilasin.
Lueskeilin, että jollain oli halpisnarinahela ollut valmiiksi väljä, mutta näillä mennään nyt.
Kokeilen tuota kotona olevaa rättiniveltä, saahan semmosen myöhemminkin hankittua.
E46 330D & E46 328i
Sekin riippuu aina ihan täysin minkä merkkistä sieltä sattuu tulemaan Mätänetin tiskiltä.
Mapcoon en koske pitkällä tikullakaan, Topran ihan kohtalainen, hyvällä tuurilla sieltä saa nahkahousujen tehtaalta suoraan Schäefer-Bartholdsia täysin merkittömässä paffilaatikossa jolloin se on samaa kamaa kuin MB-original, ainoastaan mersun merkit vingutettu santapaperilla tasaiseksi. Toisinaan osuu kohdille myös Lemförderiä ja Moogia ja TRW:tä jotka on kaikki hyväksyttyjä A-luokan tai OE-laadun valmistajia.
Tiskillä jos käy ostamassa voi kiltisti pyytää tuoda näytille mitä merkkejä löytyy tai jos joutuu tilaamaan niin pyytää josko sais esimerkiksi Kahalta tilattuna, silloin tulee yleensä Lemförderiä. Se riippuu sitten ihan myyjästä suostuuko se kumpaankaan
Mapcoon en koske pitkällä tikullakaan, Topran ihan kohtalainen, hyvällä tuurilla sieltä saa nahkahousujen tehtaalta suoraan Schäefer-Bartholdsia täysin merkittömässä paffilaatikossa jolloin se on samaa kamaa kuin MB-original, ainoastaan mersun merkit vingutettu santapaperilla tasaiseksi. Toisinaan osuu kohdille myös Lemförderiä ja Moogia ja TRW:tä jotka on kaikki hyväksyttyjä A-luokan tai OE-laadun valmistajia.
Tiskillä jos käy ostamassa voi kiltisti pyytää tuoda näytille mitä merkkejä löytyy tai jos joutuu tilaamaan niin pyytää josko sais esimerkiksi Kahalta tilattuna, silloin tulee yleensä Lemförderiä. Se riippuu sitten ihan myyjästä suostuuko se kumpaankaan
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Topraneissa kannattaa tarkistaa että on muistettu laittaa rasvaa suojakumin alle. Vaihdoin omaan linttaan molemmille puolille topranit ja vuoden jälkeen vaihdon lemförderit. Toinen puoli ihan umpiruosteessa, väljä ja toinen ihan kuin uusi koska sinne oli muistettu laittaa vaseliinia.
Sidem merkkisiä laitoin 4-5 autoon eikä yhtään ole vielä tullut uudestaan nivelen vaihtoon eli ne taisi olla vähän parempia
Kannattaako motonetista ostaa kun siellä maksaa nykyään melkein saman verran kun kl-varaosissa?
Sidem merkkisiä laitoin 4-5 autoon eikä yhtään ole vielä tullut uudestaan nivelen vaihtoon eli ne taisi olla vähän parempia
Kannattaako motonetista ostaa kun siellä maksaa nykyään melkein saman verran kun kl-varaosissa?
Ylipäätään kaikki nivelet missä on suojakumi kannattaa avata ja laittaa kunnolla rasvaa. Kurkatkaapa seuraavan kerran kun ostatte vaikkapa MB originaalin KL:stä tai marmoritiskiltä, ei niissäkään ole kuin herneen kokoinen nökäre rasvaa sisällä Se on ihan se ja sama onko se lemppaa vai toprania vai trw:tä vai MB original teileä. Sama vika jokaisella, ei ne robotit osaa sitä rasvaa sinne laittaa. Parashan se toki olisi rasvanipalla jonka jälkeen se on enää käyttäjästä kiinni kuinka kauan nivel kestää
Niin ja muuten, likimain kaikilla osilla on vuoden takuu vähintäänkin. Sen jälkeen vielä virhevastuu. Jos se pallonivel tai narina ei kestä vuotta niin senkus hakee uudet samaan hintaan. Hyvinkin monessa motonetissä voi jopa hakea uudet osat ensin ja tuoda 30pv sisällä rikkinäiset takaisin, ei tartte seisottaa autoa purettuna.
Se on kyllä huomattu että monet valmistajat eivät osaa enää kumia käyttää suojana. On noita nähty semmosiakin joissa suoja"kumit" on halkeamilla heti paketista otettuna... Se on se valitettava nykyajan trendi.
Jos KL on samanhintainen kuin motonet niin osta toki sieltä. Tasalaatuisempaa veikkaisi niillä olevan, motonetin kirjo on paljon laajempi.
Niin ja muuten, likimain kaikilla osilla on vuoden takuu vähintäänkin. Sen jälkeen vielä virhevastuu. Jos se pallonivel tai narina ei kestä vuotta niin senkus hakee uudet samaan hintaan. Hyvinkin monessa motonetissä voi jopa hakea uudet osat ensin ja tuoda 30pv sisällä rikkinäiset takaisin, ei tartte seisottaa autoa purettuna.
Se on kyllä huomattu että monet valmistajat eivät osaa enää kumia käyttää suojana. On noita nähty semmosiakin joissa suoja"kumit" on halkeamilla heti paketista otettuna... Se on se valitettava nykyajan trendi.
Jos KL on samanhintainen kuin motonet niin osta toki sieltä. Tasalaatuisempaa veikkaisi niillä olevan, motonetin kirjo on paljon laajempi.
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Joop! Nyt on kartaanin rätti vaihdettu ja ihan itte.
Onneksi siskolikalla on iso talli, jossa vieläpä monttukin.
Pääsee temmeltämään ihan kivasti.
Seuraavana sitten tuo mainittu iskarin yläpään kumi, kunhan osat saapuvat.
Tämä kait on ohje siihen:
viewtopic.php?t=4044&highlight=etuiskarin+kumi
Narinan vaihdon ainakin taidan ulkoistaa.
Motonetistähän ne osat nyt sitten tulevat, otin samalla kakkosen kumit etujousille, jos keula vähän laskisi sillä.
Onneksi siskolikalla on iso talli, jossa vieläpä monttukin.
Pääsee temmeltämään ihan kivasti.
Seuraavana sitten tuo mainittu iskarin yläpään kumi, kunhan osat saapuvat.
Tämä kait on ohje siihen:
viewtopic.php?t=4044&highlight=etuiskarin+kumi
Narinan vaihdon ainakin taidan ulkoistaa.
Motonetistähän ne osat nyt sitten tulevat, otin samalla kakkosen kumit etujousille, jos keula vähän laskisi sillä.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
- Karvanaama
- Viestit: 851
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Tämän päivän ohjelmassa oli iskarin yläpään kumi, joka vaihtui helposti mekasta löytynyttä hyvää ohjetta noudattaen.
Samalla lämmöllä vaihdoin 4-->2 kumit eteen, ei tosin juurikaan laskenut.
Olkoon nyt noin sitten.
Narina tuli tuo kehuttu moog.. Katotaan kuinka käy.
Samalla lämmöllä vaihdoin 4-->2 kumit eteen, ei tosin juurikaan laskenut.
Olkoon nyt noin sitten.
Narina tuli tuo kehuttu moog.. Katotaan kuinka käy.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Itekki vaihoin narinat ja Moogia olivat... Katellaanpas kuinka kauan kestää... Olisin muuten tilannu Lemföterit motonetin kautta, mut oli hinta pompsahtanu nii paljon lemillä et ei pystyny tappiolla ostamaan... Tietenki jos olis tilannu ohimyyntinä ja maksanu sen hinnan mitä pitääki...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91