Vanjan vekotin - 250D * Vaihtumassa...*

Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!! PORKKANAVILKUT :kuningasajatus: :kuningasajatus: :kuningasajatus:

Kuva

Kuva
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
RoopeK
aktiivimeseläinen

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Niinpäniin... :roll: Viel pittää vaihtaa loksujen vilkut ja etuvilkut.... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Vanja-eno
Viesti:

RoopeK kirjoitti:Niinpäniin... :roll: Viel pittää vaihtaa loksujen vilkut ja etuvilkut.... :wink:
Sivuvilkut ovat "tilauksessa" ja etuvilkut täytynee ostaa/vaihtaa? Anyone??? Haluakko kirkkaat etuvilkut? Jos autossasi on alkuperäiset Hellan porkkanat, vaihdan ne päittäin kirkkaisiin etuvilkkuihin. Tarjouksia tänne julgeesti tai yv:llä
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Pappi
<b>Moderaattori</b>

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Seuraavaksi nuo kylkimuovit irti. Kurkkoo mitä siellä on alla ja siistit ruosteet pois poikkee... Tiedä vaikka vaikuttaisi mahdolliseen myyntiin :D
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Vanja-eno
Viesti:

Nyt on sitten takajarrut rempattu. Käsijarrun linkut oli aika ruosteessa, toiselta puolelta umpijumissa. No, huolellisen puhdistuksen ja kuparitahnalla voitelun jälkeen taas pelittää. Tosin käsijarru on vielä lopullisesti säätämättä. Antaa kenkien asettua kunnolla paikoilleen ja parin päivän opäästä lopullinen säätö. Sitten savumittaus Hotarilla ja leimalle.
® Mesen Porkkana-klubi
Vanja-eno
Viesti:

Tänään käväsin Hotarilla "savupenkissä" ja tuntuu että vekottimessa on puhtaammata pakokaasut kuin mun pieruissa :lol: Eli hyvät savuarvot tuli... huomenna leimalle.
® Mesen Porkkana-klubi
hotari
Rassauspäällikkö

Viesti Kirjoittaja hotari »

Vanja-eno kirjoitti:Tänään käväsin Hotarilla "savupenkissä" ja tuntuu että vekottimessa on puhtaammata pakokaasut kuin mun pieruissa :lol: Eli hyvät savuarvot tuli... huomenna leimalle.
Arvo oli 0,98 :shock:
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Vanja-eno
Viesti:

hotari kirjoitti:
Vanja-eno kirjoitti:Tänään käväsin Hotarilla "savupenkissä" ja tuntuu että vekottimessa on puhtaammata pakokaasut kuin mun pieruissa :lol: Eli hyvät savuarvot tuli... huomenna leimalle.
Arvo oli 0,98 :shock:
Oliskohan täytyny mainita että hyvät arvot 633 tkm ajetuksi :roll: :D
® Mesen Porkkana-klubi
dealer
Itämaan tietäjä

Viesti Kirjoittaja dealer »

Nokeahan tuossa mitataan, noista arvoista voi sanoa että pumppua ruuvaamalla saisi mukavasti vetoja lisää :wink:
Vanja-eno
Viesti:

Epäilemättä, mutta se ei ole ilmaista. Kun tuo ei nyt ehkä mulle jää, niin se jää uuden omistajan mahdolliseksi projektiksi.

In any case, meni tänään heittämällä leimasta läpi, joten nyt saa ajaa sitten minä/uusi omistaja 31.12.2012 asti
® Mesen Porkkana-klubi
Vanja-eno
Viesti:

dealer kirjoitti:Nokeahan tuossa mitataan, noista arvoista voi sanoa että pumppua ruuvaamalla saisi mukavasti vetoja lisää :wink:
No, osta pois :toks: Ei tartte rueta hitsaamaan ihan ekana... :wink:
® Mesen Porkkana-klubi
dealer
Itämaan tietäjä

Emmää tarvi toista 124:ää ... ois kyllä 250 valmis pumppu varastossa :D
pupetti
saranapuolen kulkija

Viesti Kirjoittaja pupetti »

dealer kirjoitti:Emmää tarvi toista 124:ää ... ois kyllä 250 valmis pumppu varastossa :D
:shock: Kuis paljon pitää köyhtyä siitä pumpusta...vaihtoineen :?: :?:
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
dealer
Itämaan tietäjä

Pumpun saa 240 eurolla kun antaa vanhan vaihdossa, mulla ei ole mahdollisuutta tehdä vaihtotyötä kun ei ole työkaluja / tallitilaa kotosalla.
hotari
Rassauspäällikkö

Viesti Kirjoittaja hotari »

pupetti kirjoitti:
dealer kirjoitti:Emmää tarvi toista 124:ää ... ois kyllä 250 valmis pumppu varastossa :D
:shock: Kuis paljon pitää köyhtyä siitä pumpusta...vaihtoineen :?: :?:
Mulla on työhalut :wink:
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Vanja-eno
Viesti:

Eikö tää olis ny selvää pässinlihaa. Pupetti ostaa ton Vekottimen multa ja pumpun Tiileriltä. Tiileri lähettää pumpun Hotarille, minä vien auton sinne. Pumpun vaihdon jälkeen Pupetti hyppää junaan ja tulee Hotarille, ja ajaa pois vanha pumppu takaluukussa :D :lol:
® Mesen Porkkana-klubi
pupetti
saranapuolen kulkija

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Vanja-eno kirjoitti:Eikö tää olis ny selvää pässinlihaa. Pupetti ostaa ton Vekottimen multa ja pumpun Tiileriltä. Tiileri lähettää pumpun Hotarille, minä vien auton sinne. Pumpun vaihdon jälkeen Pupetti hyppää junaan ja tulee Hotarille, ja ajaa pois vanha pumppu takaluukussa :D :lol:
:shock: Voisin sen ostaakkin...muttako on 1 leimassa oleva 124:ne pihassa...ja siihe aattelin sitä pumppua...se kuka sen vaihtaa ni on mulle sama asia...ku en sitä ite osaa tehä ni joudun siitä jotakin köyhtymään siis työnkin osalta.

Ja sillee ajattelin tehä että hommaan jostaki pumpun, vaihdatan sen ja korjautan sen mikä on nytte kiinni...siinä ku vuotaa joku osa ja tipauttelee pikkisen siihe sivulle...ei paljoa mutta sen verran että viikon sisällä on öljypohjassa läikkä ja 2 viikon siällä on maassa tumma tippa, suurinpiiretin tiiä millä kohden se vuoto on...mutta kyllä sen saa joku toinen paremmin kattoa...sitte ku siihe on toinen pumppu vaihtaa...ja mulla varallisuutta sellaseen.

Tuo tiilerin pumppu ois kyllä sopuhintainen...ja hotari sen varmaan osais äkkiä vaihtaa...pitää varmaan soitella joku ilta tiilerille :wink:
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
kardaani
tolokun taksari

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Onko pumpun yläosa märkä? Eli vuotaako siinä vain nuo O-renkaat päältä. Jos vuotaa, niin ei siinä tarvitsisi edes pumppua irroittaa, kun ne saisi vaihdettua.
Vanja-eno
Viesti:

kardaani kirjoitti:Onko pumpun yläosa märkä? Eli vuotaako siinä vain nuo O-renkaat päältä. Jos vuotaa, niin ei siinä tarvitsisi edes pumppua irroittaa, kun ne saisi vaihdettua.
Täsmennettäköön että mun pumpussa ei ole muuta vikaa kuin se, että on yhä tehtaan jäljiltä (=laaaaiskahko) eikä pp D:n :lol:

Pupetti vastatkoon omasta pumpustaan :D :wink:
® Mesen Porkkana-klubi
Vanja-eno
Viesti:

Tälle tais löytyä nyt sitten ottaja... torstaina taitaa olla sitten uudella omistajalla. Siihen asti pysyköön vielä myynti-ilmoitukset netissä...
® Mesen Porkkana-klubi
Vanja-eno
Viesti:

No niin. Tää vaihtu sitten Kuplaan. Siitä lisää osastossa Keskustelua Muista Merkeistä
® Mesen Porkkana-klubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”