S124 320 aut. vm-94 nykii

Vastaa Viestiin
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Vikakoodit kannattaisi lukea. Näissähän on ollut ongelmia kaasuläpän toiminnassa, yleensä vika ollut kaasuläpän johdoissa. Miten tarkistit johdot?

"Pöriseekö" kaasuläppä, kun pistää virrat päälle? Pitäisi pöristä/surista. ASR-mallin läpästä ilmeisesti voipi tarkistaa myös potentiometrin liukupinnat suht helposti. Ootko katsonut tämän sivun? Potentiometri pitäisi olla toisessa päässä akselia.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Ei pitäisi tarvita irrottaa, jos vaan saa sen verran kädet väliin, että saa ne alipaineletkut irti. Sen resonanssiläpän todennäköisesti joutuu käyttämään pois.

Läpän alla on paperitiiviste, joka saattaapi mennä irrottaessa p*skaksi (104 141 07 80).

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Niijjoo. Ennenkuin purkaisin kaasuläpän pois, niin tosiaan lukisin vikakoodit. Jos ei ole Staria kellään lähistöllä, niin jonkunlaista osviittaa saa jo itse tehdyllä lukijalla.

Joitain vikakoodeja.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

mulla auttoi tuohon nykimiseen Ilmamassamittarin vaihto. Tähä kutoskoneeseen se ei ollu ennen ainakaa kallis, vajaa 90e motonetissä ja merkkiä BOSCH.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”