zipin virityksiä, uutta aihioo.

Vastaa Viestiin
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Tenava leimattu. Alapallon ja vasemman narinan vaihdatutti.

Turbolintasta halkesi syyläri pikku poletuksen seurauksena,
Onneks on varaosia. :roll:
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Tenava jatkoi matkaansa alkuviikosta kohti järvenpäätä.
Turbolintta on ollut nyg hetken liikenteessä, öljyvuodon sain loppumaan,
Pakoputki pitäis vielä väkästellä.
300deen kanssa kiihtyy aika lailla samaa tahtia.

Turbodee viton pumpu ois hakusessa, miksei halpa seiska tappinenkin, sais syöttöö vähä reilummin.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Varaosa taxista nousi kone pois.
takakelkka hhuomenna vielä talteen ja sit paaliin.
jos joku tuosta jonku osan tarvii niin äkkiä hakemaan.

Kuva
Kuva
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Broidin farkkuun varalaatikon irrotusta.
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Koitetaas Vähä toisenlaista pakosarjaa.
ahdinkin tuli uus, mitsubishi TD04.
6mm pumppu rantautuu porvooseen ens viikolla.
Kuva
Kuva

Ei oo kaunis mutta ei oo tekijätkään.
Pääasiallinen tarkoitus oli saada ahdin pakosarjan alapuolelle huollettavuuden parantamiseksi.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Pumppu kotitui.
Huomenna 14:30 lomille mars.
Kerkekerkeisköhän tuon asemoida reikäänsä.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Pumppu ja ahti asemoitu paikalleen.
kompura pesää joutuu kääntämään,
Ampuu lähtö suoraan runkoaisaan.
savua tulee ihan prrkuleesti.
Vielä ei levinny 8)
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
jaasu
Viestit: 906
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Mutta leviääkö kohta :D

Mukavan näköstä homemade paja rakennusta!
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Eiköhän :lol:
Kuva
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Huomenna aamutuimaan ois tarkotus kääntää kompura pesää ja tehdä ahtoputki loppuu.
Sitten näkee mikä antautuu.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Pesä käännetty.
Ahtoputkesta tuli hirveä.
tehään parempi kun kerkiää.
Vetoja on ja kaikki palaa savuttomasti, max ahto1,1bar, mä tykkään että vois olla vähä enemmänkin.
Kytkin jo vähän ilmoitteli olemassa llostaan.

Kuva

Kuva

On Tuohon runko aisaan oikeasti viitisen senttiä. :lol:

Kuva

Hiukkasen annoin runtua, meni öljy ilmeisesti vähä liruks. :oops:
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Vähäniinkun tuli ostettua om602.
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Viisasta! 601:n käyttötunnit alkoivat rullata pikakelauksella kohti grande finalea..
Ei sillä että konerikkoa toivoisin, vaan on järkevää varautua.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Wiqqo
Viestit: 609
Liittynyt: 27.8.2013 1:16
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Wiqqo »

Onhan se vitoskone muutenkin miehekkäämpi kuin nelonen :roll:
S203 200Cdi -02
E30 316i -89
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

On mulla yks nelonenkin vielä "varastossa".
Tuli niin halvalla :lol: vitonen vastaan että ostin.
Pytty kerrallaan, joku päivä mulla o ahdettu kutonen.
Tosin korikin saattaa vielä vaihtua välissä. :roll:
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
Wiqqo
Viestit: 609
Liittynyt: 27.8.2013 1:16
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Wiqqo »

Pytty kerrallaan todellakin :lol: Itselläkin kävi ensin kaksi nelosta - tosin bensakoneelle - ,joista edettiin sitte vitoseen ja nyt ollaanki jo kutosessa 8)

Tosin ne ahtimet puuttuu vielä :ää:
S203 200Cdi -02
E30 316i -89
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Hajosi, tosin ei kone. Perä antautui tai vetari porvoonnjäähallin pihalle.
0-100 sujuu ajassa 11sek.
Hätyyttelee rs octaviaa.
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Jännä miten syö noita takapyöriä :lol:
kolmas pari tänä kesänä.
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Perä vaihdettu, pakoputki turailtiin tänään.
Taxi mersun perä oli kuoriltaan järeämpi kuin tavallinen, laipat oli kuitenkin samat kardaanin laippa vähän isompi.
Savua tulee ennen ahtoja aika miehekkäästi.
Kuva

Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

"Uus"perä antautui juuri hirveän kolinan saattelemana,
Öljyt tuli huohottimesta pihalle ja murikka oli niin kuuma ettei käsillä voinu koskea.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Perä on taas vaihdettu. :lol:
Nyt ei oo enää "hyllyssä" uusia.
takajouset vaihtu pidempiin ja pakoputkeakin parsittiin kasaan kun se jäi tallin kynnykseen kiinni.

Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Tämäkin vielä porskuttaa.

Turbon laippa vuotaa jonkunverran, pitää koittaa tiivistellä kunhan ehtii.

Pakoputki tipahti jokuviikko takaperin, tänään kerkesin räpeltämään takasin paikalleen,
huomenna jos laittais vielä vaimentimen.

Pidemmät etujouset vaihdettiin myös.

Uus värikin pitäis telata pintaan mutta se aika.

Mitään radikaalia ei ole hajonnut viimeisimmän perä episodin jälkeen.
Jatkojalostus ideoita riittää, aikaa ja rahaa ei. :?


Kuva :roll:
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Hormi on taisteltu takas tontillensa.

Jos koittas illalla selviytyä takaisin vekaranjärvelle tällä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Kolmas perä antutui kolinan säestämänä.
Liikkuu vielä hirveän jytinän kanssa.
250D -92
190D 2.2turbo
Sakari

Viesti Kirjoittaja Sakari »

Kannattaisiko sinne rakentaa jostain muusta autosta joku kestävämpi perä, jos nyt meni jo kolmas rikki :D
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Pikkuperiä on olleet kaikki hajonneet.
Ihmetyttää vaan kun ei oo kiertokankia tullut ulos vaikka on kenkää annettu.
Entisestä pikkumersusta meni kanki poikki vähemmällä teholla kuin tässä.

Kytkinkään ei oo vielä alkanut luistamaan, ja viimeisimpänä hajonnut perä oli kohtuu sievällä käytöllä, tarkotuksella ei poltettu kumia tms.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Parempi koppa ois tulollaan.
Nähtäväks jää mitä sille keksii.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Juuh elikkäs.
Uus laitos haettiin laanille, purkaa se piti mutta en taia raaskia.
sen verran on asiallinen kori ja jokunen varustekkin.

S124 vuosimallia -93.
2.2 bensa eli m111, viisvaihteinen manuaali.
Ilmastointi, vakkari, Etusähkölasit, kattoluukku, irrotettava vetokoukku.

Pensa pumpulle ei tullut virtaa, nyppäsin releen irti ja hyppylanka väliin.
käymään lähti, röpöttää aika pahasti tyhjäkäynnillä, kierroksilla vähemmän.

Ainakaan paikallaan ei kierra kuin 4500rpm.

Uudet puolat, tulpanjohdot, ja tulpat oli laitettu.'

Radion takana oli pahin koskaa näkemäni piuhaviidaakko.
:roll:


Kuva

Näkee tuosta ainakin värin.
:oops:
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

200 deehen tuli uus perä 2.87 onkohan tuo nyt välimallin perä,
isompi kuitenkin kun edelliset.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Perä ei sopinu paikalleen syystä että vetarin laipat oli liian isot, pikkuperän tumpit ei sopinu ja kardaanin laippa oli liian iso, pikkuperän laippa oli liian pieni, ja 90 mm laipalla oleva kardaanin takapätkä oli mystisesti kadonnut.

Farmari saatiin käymään semi hyvin, raksutti pihalla pari tuntia tyhjäkäyntiä,
joku pytty ontui.
Koeajo lenkin jälkeen alkoi käydä nätisti, alkoi hetken päästä taas röpöttämään.
Auto kävi pihalla itsekseen kunnes alkoi taas käymään siivosti.

Tästä vois päätellä ettei kovin iso oo vika muttei kukaan tunnu noista tärpäteistä tietävän.

Puolat, tulpat ja niille johdot on edellinen vaihtanu.
joku jälkiasennettu ajonesto on joka pitää kuitata "puikolla" silmään tökkäämällä, vois olla ihan siinäki jo vika muttakuneitiedä.

vastustaa.
250D -92
190D 2.2turbo
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”