Zipin 300D -91

Vastaa Viestiin
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Tuohan on tehokas sitte. :shock: 13,1 sain itse kellottamalla. Eli konit on ainakin suurinpiirtein tallessa. 8)
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Pumppua ruuvailtu kun menee noinkin hyvin. Hyvä niin.
oulaistenliikenne.fi
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

On ruuvattu, ihan miehissä ihmeteltiin rassausmiitissä kun ei savua meinannut alkaa tulemaan.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Kesävanne pohdintaa on harrastettu, leveät pitää olla, koottavia ei per*e kestä hankkia.

Rs replicoita on huonosti tarjolla käytettyinä, niin rupesin funtsimaan brockin b1 tai b12.
Ei maksais uutenakaan hirveitä.

16" taitaa näyttää lankussa pieneltä ilman järkyttävää madallusta, ja 18" on omasta mielestä vähän jo liian iso.
Siispä 17" vanteet haluaisin. :shock:
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

17" tosiaan passaavat hillitysti madallettuun lankkuun parhaiten :wink:

B2 ja B1 saa uutena 400-600e sarjan riippuen koosta esim. Automobil Kuhnilta. nettivaraosassa taitaa löytyä tuotteita Skölvina Racing nimellä.
Viimeksi muokannut Shatter, 10.10.2014 10:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

17" vanteille sitten tarpeeksi kapeat renkaat ettei ota kaariin jos on madallettu, 225/45 tahtoo raapia....
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

dealer kirjoitti:17" vanteille sitten tarpeeksi kapeat renkaat ettei ota kaariin jos on madallettu, 225/45 tahtoo raapia....
Kyllä. Pikkumersussa otti juuri se aivoon että sai kunnella sitä ainaista raapimista. :?
Tätä jos madalletaan niin sitä ei tehdä rälläkällä, jo senkin takia ettei tarvitse etsiä uusia alkuperäis jousia kun korkeus ei miellytäkkään. :oops:

Noilla rs replicoilla oli muistaakseni 265/40/17 ei raapinut kun ei ollut madallettu, mutta kulutuspinta oli pari senttia kaaresta ulkona.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Pikku mersun koneen hajottua tämä otettiin liikenteeseen.
Rassausmiitissä korjailtiin katsastusmiehen löytämiä ropleemia ja jotain muuta pientä.

Vikalista:
vasen raidepää, vaihdettu
oik. umpion lasi halki
sivuvilkku puuttuu oikealla
kässäri ei pidä ja polkimen liikerata yli 3/4. nusnus, kiristetty.
valot suunnattu liian ylös. suunnattu oikein.
yks rengas sakolla.

Vähän turhan tarkkaa mun mielestä.

Sisälle vaihtelin kourallisen polttimoita, toinen ajovalo ja toinen sumuvalo polttimo.

Talveksi tulee kolme lisäpitkää keulille. ksenoneilla tai ilman.

Laatikkoonkin saatiin vähä lisää painetta.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Katsastettu huomautuksetta. Radionki laitoin kuntoon.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Automaatin öljyt ja suodatin pitää vaihtaa. Kannattaako tuonne laittaa se jousisysteemi uusiksi samalla?
Motonetin sivu tarjosi ainakin kolmea erilaista suodatinta tuonne, mikähän lienee oikea, jos joku viihtisi valistaa.
:oops:
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

mikä loota sulla o tiiviste on erillainen mulla noit on hyllys ja jousiakin ja ollaan tallilla koko viikonloppu lootaan öljyks mopilaatti atf 220 6,2l
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

722.4.
Saako tulla vaihteleen? :wink:
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
Dixon
aktiivimeseläinen
Viestit: 1136
Liittynyt: 18.12.2011 13:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Dixon »

Motonetin tuotenumerostakin näki jo mikä kuuluu 722.4 lootaan. Jos neo sen korjannu.
E46 330D & E46 328i
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

94zip kirjoitti:722.4.
Saako tulla vaihteleen? :wink:
Tuu joudut vaa lattialle ja tuomaan öljyt mut muuten on tilaa
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Hotarin pajalta haettu osasia laatikkoo. Jos kerkeis ne öljyt vaihtaa.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Eipä oo vielä vaihtamaan kerenny. Lisävaloille vois piuhat vetää huomenna.
löpömittari takkuaa edelleen. Ei tipu pohjaan asti vaikka valo syttyy, anturin vaihoin joku viikko takaperin, ei vaikutusta. Liekkö mittariston päässä vikaa. :roll:
250D -92
190D 2.2turbo
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

94zip kirjoitti:Eipä oo vielä vaihtamaan kerenny. Lisävaloille vois piuhat vetää huomenna.
löpömittari takkuaa edelleen. Ei tipu pohjaan asti vaikka valo syttyy, anturin vaihoin joku viikko takaperin, ei vaikutusta. Liekkö mittariston päässä vikaa. :roll:
yleensä vika on mittariston päässä.
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Pitää koittaa tuon varaosa raadon mittarilla. Siinä näyttäis tippuva alas asti.
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

jolle kirjoitti:
94zip kirjoitti:Eipä oo vielä vaihtamaan kerenny. Lisävaloille vois piuhat vetää huomenna.
löpömittari takkuaa edelleen. Ei tipu pohjaan asti vaikka valo syttyy, anturin vaihoin joku viikko takaperin, ei vaikutusta. Liekkö mittariston päässä vikaa. :roll:
yleensä vika on mittariston päässä.
Omassa on täsmälleen sama oire, onko mittarissa joku tietty osa joka aina aiheuttaa tämän vai monia eri vaihtoehtoja?
Meinasn vaan kun työpaikalla löytyisi monenlaista komponenttia tilalle.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Vaidelaatikon jäähdytin putket, (ne jotka menee syylärille) on aika heikossa hapessa. voiko korvata letkulla vai ostattaako uudet? vähä näyttää että hikoais jo läpi asti.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Ölpät, suodatin ja jouset vaihettu. Painetta laitoin vähä lisää samalla. Parani huomattavasti.
Ei mieti vaihteen kytkemistä enää.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Talvirenkaat vaihdoin alle, hiljeni huomattavasti.
Ja tuli luntakin vetelä suomeen niin ei kun :kuski:
250D -92
190D 2.2turbo
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Karvanaama kirjoitti:
jolle kirjoitti:
94zip kirjoitti:Eipä oo vielä vaihtamaan kerenny. Lisävaloille vois piuhat vetää huomenna.
löpömittari takkuaa edelleen. Ei tipu pohjaan asti vaikka valo syttyy, anturin vaihoin joku viikko takaperin, ei vaikutusta. Liekkö mittariston päässä vikaa. :roll:
yleensä vika on mittariston päässä.
Omassa on täsmälleen sama oire, onko mittarissa joku tietty osa joka aina aiheuttaa tämän vai monia eri vaihtoehtoja?
Meinasn vaan kun työpaikalla löytyisi monenlaista komponenttia tilalle.
Yleensä vika on siinä polttoainemittarin takana olevassa potikassa jolla kalibroidaan mittari. Mittaa siitä ohmit ja ruiskauttaa jotain contact cleaneria ja vääntelee säätöä edestakaisin ja sitten säätää takaisin sinne missä olikin.
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Tulkoon valo.
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Lohkolämppäriin vaihdoin vastuksen, ehjän käytetyn luonnollisesti. :niinpaniin: :hihihi:
Ulkolämpötila mittarissa ei pala kuin pelkkä taustavalo, mistä kannattaisi ruetä vikaa etsimään?
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
Dixon
aktiivimeseläinen
Viestit: 1136
Liittynyt: 18.12.2011 13:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Dixon »

Itte kattelisin sitä itte mittaria ja koittaisin toista.
E46 330D & E46 328i
Avatar
Hannu.H
Viestit: 795
Liittynyt: 03.7.2007 16:19
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Hannu.H »

Rikkinäinen anturikin pimentää mittarin. Välillä vilahti -38 tjsp, muuten paloi pelkkä taustavalo. Anturin vaihdolla korjaantui.
MB S124 300 -92 Farkkupakutiisselilintta
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Tuli lunta etelään.
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Iso vikainen vehje. Toisen takavalo polttimon joutui vaihtamaan.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Tuli kylmät kelit niin rupesin miettii että onko miten hankala homma webaston asennus? Pitääkö olla mallikohtainen laite vai käykö esim väyrysen tms, weba.
Jovi asensi kaappiin ilmeisesti Transitista peräisin olevan laitteen. Niin periaatteessa pitäisi sopia mistä tahansa peräisin oleva?
250D -92
190D 2.2turbo
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”