Moottorin irroitus?
Moottorin irroitus?
Nytkö sattu tulemaan ostaja vastaan tuolle 200D:n koneelle, niin mistäs kaikkialta tuo onkaan kiinni? aikaisempaa kokemusta koneen irroituksesta eiole...
Korihan on menossa paaliin kunhan kaikki myytävä on myyty, joten korin korvakkeet lähtee vaikka rälläkällä irti, jotta tämä saisi nopeasti irti, mutta miten sitten tuon vaihelaatikon kiinnitys ja perän kiinnitys? Kartaania en viitsi alkaa pilkkomaan
Nopealla googletuksellakaan ei meinannu löytyä mitään ohjeita tuohon operaatioon
Korihan on menossa paaliin kunhan kaikki myytävä on myyty, joten korin korvakkeet lähtee vaikka rälläkällä irti, jotta tämä saisi nopeasti irti, mutta miten sitten tuon vaihelaatikon kiinnitys ja perän kiinnitys? Kartaania en viitsi alkaa pilkkomaan
Nopealla googletuksellakaan ei meinannu löytyä mitään ohjeita tuohon operaatioon
Puolen tunnin homma koneen ja lootan irrotus, se on testattu. Vai mitä Karvanaama?
Kytkimen letku irti, nopeusmittarin vaijeri irti, lootan takakannakkeeseen 17mm ja 13mm hylsyt, vaihetankojen sokat irti, koneen ja rungon välinen maadotus irti, polttoaineletkut irti, jähytinnesteletkut irti, hehkun liitin hehkureleen päästä, koneen kiinnikepultit ihan vaan niillä 17mm kannallisilla, jäähdytin irti, ohjaustehostimen pumppu ensin 13mm hihnapyörän pultit auki ja kahella pultilla ot-pumppu irti (ei tartte letkuja irrottaa ja läträtä öljyllä), alipaineputki irti, laturin liitinki irti, pakoputki irti/poikki, startin johtosarja suhteellisen nopea irrottaa akun + kenkä, 10mm pultin kannan alta yks johto ja kuskin puolelta liitinki irti ristipäällä jaaa jotain pientä.
Aika pitkä lause tuli.
E: Kartaaniahan ei tartte irrottaa, kone kun on nousemassa ylöspäin niin kiskase konetta eteenpäin niin kartaani tulee boorilta pois ja lähtee koneen ja lootan mukana.
Kytkimen letku irti, nopeusmittarin vaijeri irti, lootan takakannakkeeseen 17mm ja 13mm hylsyt, vaihetankojen sokat irti, koneen ja rungon välinen maadotus irti, polttoaineletkut irti, jähytinnesteletkut irti, hehkun liitin hehkureleen päästä, koneen kiinnikepultit ihan vaan niillä 17mm kannallisilla, jäähdytin irti, ohjaustehostimen pumppu ensin 13mm hihnapyörän pultit auki ja kahella pultilla ot-pumppu irti (ei tartte letkuja irrottaa ja läträtä öljyllä), alipaineputki irti, laturin liitinki irti, pakoputki irti/poikki, startin johtosarja suhteellisen nopea irrottaa akun + kenkä, 10mm pultin kannan alta yks johto ja kuskin puolelta liitinki irti ristipäällä jaaa jotain pientä.
Aika pitkä lause tuli.
E: Kartaaniahan ei tartte irrottaa, kone kun on nousemassa ylöspäin niin kiskase konetta eteenpäin niin kartaani tulee boorilta pois ja lähtee koneen ja lootan mukana.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
Ei se mistään murikalta pomppaa vaan etu ja takaosa irtoaa boorituksen kohdalta toisistaan!
Jiiteen ohjeilla onnistuu ja tosiaan jos purkuauto niin leikkaa suosiolla lukkopelti pois niin helpottaa hommaa entisestään...
Jiiteen ohjeilla onnistuu ja tosiaan jos purkuauto niin leikkaa suosiolla lukkopelti pois niin helpottaa hommaa entisestään...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- Karvanaama
- Viestit: 848
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Jepjepp! Vahvistan tämän. Kerittiin emännän kanssa kierrellä vaan hetki Kärkkäisellä kun JiiTee_ ilmoitti että sopii tulla noutamaan.JiiTee_ kirjoitti:Puolen tunnin homma koneen ja lootan irrotus, se on testattu. Vai mitä Karvanaama? .
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan