Teemun S204
Teemun S204
Aloitan uuden aiheen, kun lupasin toisaalla kertoa tämänkertaisesta autonostoreissusta.
Ennen joulua vaimolle sattui pikku vahinko S203:n kanssa 12-tien Kangasalan Prisman rampilla ja ajoi liukkaalla edessä olleen Suzukin maasturin perään. Mersusta meni oikea etukulma sisään eli puskuri, etuvalo, konepelti ja lokasuoja sekä sitten mitä niiden takana on. Runkoaisa oli kuitenkin ok. Auto olisi korjattukin, mutta vaadin Vehon korjausta niin siinä tapauksessa autosta sai vielä 5-numeroisen summan rahaa.
Perheelle oli jo aiemmin varattu viiden päivän uudenvuodenloma Bremenissä niin samaan tapahtumaan sopi myös auton osto. Etenkin kun vaimolla ei tällä kertaa ollut aihetta motkottaa tästä asiasta.
Bremenissä olisi ollut kiinnostava 250 CDI, mutta se ei ollut facelift. Varsin varteenotettava kuitenkin, kun varusteita oli vähintäänkin tarpeeksi.
Laitoin kyselyä muutamista sopivalla etäisyydellä olevista autoista ja osa vastasi. Oston kohteen myyjä vastasi torstaina pelipaikalle saavuttua ja se täytti vaatimukset xenoneista, automaatista ja navigaattorista. Sitä pitikin sitten lähteä heti seuraavana aamuna Bremenistä Seevetaliin katsomaan junalla perheen kera. Menimme junalla Hampurin Harburgin asemalle ja siitä vaihdolle Meckelfeldiin (43e).
Auto oli autoliikkeen pihassa ja vaikutti olevan ok. Kyseessä on entinen Villeroy & Bochin auto ja se oli ollut rekisteröitynä päätoimipaikan osoitteeseen Mettlachiin. Huollot oli tehty ja auto oli päältä siisti. No kiire oli, kun oli perjantai ja rekisteröinnit piti tehdä ennen kahtatoista. Ja auto oli katsastamatta. Kauppa kiinni ja myyjän kanssa äkkiä katsastuskonttorille Hampurin puolelle, leima paperiin ja rekisteröimään. Pari minuuttia ennen kahtatoista oltiin Harburgissa rekisteröimässä autoa ja saatiin kuin saatiinkin se Hampurin kilpiin, ettei tarvinnut toisena päivänä tulla. Rahat kouraan myyjille toimistolla ja Euromasterille vaihdattamaan mukana seuranneet talvipyörät alle (17,52e). Siitä Hampurin kautta Bremeniin takaisin. Auto oli alla ja omissa nimissä.
Lomailtiin sitten loma loppuun ja kun muut menivät lentokoneella Pirkkalaan, ajoin itse tähti nokalla Hampuriin. Olin yötä taas Holiday Inn Expressissä Lubecker Strassella (69e). Lähdin aamusta seitsemän maissa kohti Puttgardenia. Tankkasin Lyypekissä Citti Tankilla täyteen (1,129l) ja pääsin ajamaan suoraan Prinsesse Benedikteen (72e). Tanskan läpi pysähtymättä Lomman Mäkille, jossa söin pari juustohampurilaista ja kahvin. Siitä olikin sitten hyvä ajaa suoraan Vikingin Terminaaliin tukholmaan
Kyseessä on tällä kertaa perusmallin 200 CDI. Nyt piti katsella hinnaston alkupään malleja ja tällaiseen rahat riittivät tällä kertaa. Ajettu oli ostohetkellä 154000 km. Nyt jo vähän enemmän kun tulin kotiin. Toistaiseksi on toiminut ja kyllä sillä Autobahnilla sataaviittäkymppiä ainakin pääsi.
Baumuster 204201
Sales name C 200 CDI
Order number 0 1 244 01133
Delivery date 2011-10-11
PAINT1 792U
Interior color 021A
Engine 651913 30 822842
Variant
A 651 010 66 07
Front axle 2 ME5150B922A326
Gearbox 722996 03 678174
Class 1
Infotable on engine A01007651 66
Audio serial number ME5150B922A326
General data for model code 204201
204201 C-class S204 C200CDI Т BlueEFFICIENCY
651.913
722.694
722.996
5
204201 C-class S204 C200CDI Т BlueEFFICIENCY
651.913
711.653
716.656
5
SA codes
Code Value
000A FABRIC
021A FABRIC - BLACK/ANTHRACITE
1U2 SNOW GRID
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
229L GERMANY
230 PARKING GUIDANCE
240 LED DAYTIME RUNNING LIGHTS
255B MB MOBILO WITH DSB AND GGD
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
294 KNEE AIRBAG
2U1 RADIATOR SHUTTER
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN
345 RAIN SENSOR
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
409 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT AND RIGHT
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
442 MULTIFUNCTION STEERING WHEEL (12 BUTTONS)
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
513 TRAFFIC SIGN RECOGNITION
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
580 AIR CONDITIONER
584 ELECTRIC WINDOW REGULATOR
58U ROOF INTERIOR TRIM GRAY FABRIC
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
608 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC)
622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
677 AVANTGARDE/STANDARD SUSPENSION
792U PALLADIUM SILVER METALLIC PAINT
802
813 LINGUATRONIC-GERMAN (VOICE OPERATION)
81P COMAND WITH NAVIGATION UPDATE
840 DARK TINTED GLASS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
909 ALTERNATOR MANAGEMENT
916 FUEL TANK WITH INCREASED CONTENT
928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
953 CLASSIC/STANDARD EQUIPMENT
967 COC PAPER EURO 5 TECH. W. REGISTRAT .CERT. PART 2
A20 DIRECT START
A62 FE TORQUE CONVERTER HOUSING 19
A66 FE CONVERTER 19 MM
A86 T VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
A89 REDUCED-FRICTION
B03 DIRECT START / ECO START/STOP FUNCTION
B09 REFRIGERANT COMPRESSOR WITH MAGNETIC COUPLING
F204 MODEL SERIES 204
FS COMBI - VEHICLE
G996 TRANSMISSION CODE VERSION 96
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
H80 PLASTIC TRIM PARTS
HA REAR AXLE
J82 FULL-LOAD VENTILATION OM668
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
M651 R4-DIESEL ENGINE M651
NB6 CONTROL CODE BREMEN PLANT
P47 AUTOMATIC PACKAGE
P70 INFOTAINMENT PACKAGE
R01 SUMMER TIRES
R75 16" LIGHT ALLOY WHEEL 7-SPOKE DESIGN W/ WIDE TIRES
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U41 FUEL - WATER SEPARATOR AND LUBRICATION PACKAGE
U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
V22 SPEED- + LOADINDEX 91V
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Hampurin kilvistä olin niin tyytyväinen, että otin kuukauden kilvet kahden viikon sijasta. Vähääkään asiasta jotain tietävä tajuaa, että nyt ei olla mistään böndeltä tulossa
Tämä oli suhteellisen edullinen ostos. Saatan laittaa sen jopa myyntiin sitten kun on Suomen kilvissä.
Ennen joulua vaimolle sattui pikku vahinko S203:n kanssa 12-tien Kangasalan Prisman rampilla ja ajoi liukkaalla edessä olleen Suzukin maasturin perään. Mersusta meni oikea etukulma sisään eli puskuri, etuvalo, konepelti ja lokasuoja sekä sitten mitä niiden takana on. Runkoaisa oli kuitenkin ok. Auto olisi korjattukin, mutta vaadin Vehon korjausta niin siinä tapauksessa autosta sai vielä 5-numeroisen summan rahaa.
Perheelle oli jo aiemmin varattu viiden päivän uudenvuodenloma Bremenissä niin samaan tapahtumaan sopi myös auton osto. Etenkin kun vaimolla ei tällä kertaa ollut aihetta motkottaa tästä asiasta.
Bremenissä olisi ollut kiinnostava 250 CDI, mutta se ei ollut facelift. Varsin varteenotettava kuitenkin, kun varusteita oli vähintäänkin tarpeeksi.
Laitoin kyselyä muutamista sopivalla etäisyydellä olevista autoista ja osa vastasi. Oston kohteen myyjä vastasi torstaina pelipaikalle saavuttua ja se täytti vaatimukset xenoneista, automaatista ja navigaattorista. Sitä pitikin sitten lähteä heti seuraavana aamuna Bremenistä Seevetaliin katsomaan junalla perheen kera. Menimme junalla Hampurin Harburgin asemalle ja siitä vaihdolle Meckelfeldiin (43e).
Auto oli autoliikkeen pihassa ja vaikutti olevan ok. Kyseessä on entinen Villeroy & Bochin auto ja se oli ollut rekisteröitynä päätoimipaikan osoitteeseen Mettlachiin. Huollot oli tehty ja auto oli päältä siisti. No kiire oli, kun oli perjantai ja rekisteröinnit piti tehdä ennen kahtatoista. Ja auto oli katsastamatta. Kauppa kiinni ja myyjän kanssa äkkiä katsastuskonttorille Hampurin puolelle, leima paperiin ja rekisteröimään. Pari minuuttia ennen kahtatoista oltiin Harburgissa rekisteröimässä autoa ja saatiin kuin saatiinkin se Hampurin kilpiin, ettei tarvinnut toisena päivänä tulla. Rahat kouraan myyjille toimistolla ja Euromasterille vaihdattamaan mukana seuranneet talvipyörät alle (17,52e). Siitä Hampurin kautta Bremeniin takaisin. Auto oli alla ja omissa nimissä.
Lomailtiin sitten loma loppuun ja kun muut menivät lentokoneella Pirkkalaan, ajoin itse tähti nokalla Hampuriin. Olin yötä taas Holiday Inn Expressissä Lubecker Strassella (69e). Lähdin aamusta seitsemän maissa kohti Puttgardenia. Tankkasin Lyypekissä Citti Tankilla täyteen (1,129l) ja pääsin ajamaan suoraan Prinsesse Benedikteen (72e). Tanskan läpi pysähtymättä Lomman Mäkille, jossa söin pari juustohampurilaista ja kahvin. Siitä olikin sitten hyvä ajaa suoraan Vikingin Terminaaliin tukholmaan
Kyseessä on tällä kertaa perusmallin 200 CDI. Nyt piti katsella hinnaston alkupään malleja ja tällaiseen rahat riittivät tällä kertaa. Ajettu oli ostohetkellä 154000 km. Nyt jo vähän enemmän kun tulin kotiin. Toistaiseksi on toiminut ja kyllä sillä Autobahnilla sataaviittäkymppiä ainakin pääsi.
Baumuster 204201
Sales name C 200 CDI
Order number 0 1 244 01133
Delivery date 2011-10-11
PAINT1 792U
Interior color 021A
Engine 651913 30 822842
Variant
A 651 010 66 07
Front axle 2 ME5150B922A326
Gearbox 722996 03 678174
Class 1
Infotable on engine A01007651 66
Audio serial number ME5150B922A326
General data for model code 204201
204201 C-class S204 C200CDI Т BlueEFFICIENCY
651.913
722.694
722.996
5
204201 C-class S204 C200CDI Т BlueEFFICIENCY
651.913
711.653
716.656
5
SA codes
Code Value
000A FABRIC
021A FABRIC - BLACK/ANTHRACITE
1U2 SNOW GRID
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
229L GERMANY
230 PARKING GUIDANCE
240 LED DAYTIME RUNNING LIGHTS
255B MB MOBILO WITH DSB AND GGD
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
294 KNEE AIRBAG
2U1 RADIATOR SHUTTER
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN
332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN
345 RAIN SENSOR
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
409 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT AND RIGHT
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
442 MULTIFUNCTION STEERING WHEEL (12 BUTTONS)
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
513 TRAFFIC SIGN RECOGNITION
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
580 AIR CONDITIONER
584 ELECTRIC WINDOW REGULATOR
58U ROOF INTERIOR TRIM GRAY FABRIC
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
608 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC)
622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
677 AVANTGARDE/STANDARD SUSPENSION
792U PALLADIUM SILVER METALLIC PAINT
802
813 LINGUATRONIC-GERMAN (VOICE OPERATION)
81P COMAND WITH NAVIGATION UPDATE
840 DARK TINTED GLASS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
909 ALTERNATOR MANAGEMENT
916 FUEL TANK WITH INCREASED CONTENT
928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
953 CLASSIC/STANDARD EQUIPMENT
967 COC PAPER EURO 5 TECH. W. REGISTRAT .CERT. PART 2
A20 DIRECT START
A62 FE TORQUE CONVERTER HOUSING 19
A66 FE CONVERTER 19 MM
A86 T VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
A89 REDUCED-FRICTION
B03 DIRECT START / ECO START/STOP FUNCTION
B09 REFRIGERANT COMPRESSOR WITH MAGNETIC COUPLING
F204 MODEL SERIES 204
FS COMBI - VEHICLE
G996 TRANSMISSION CODE VERSION 96
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
H80 PLASTIC TRIM PARTS
HA REAR AXLE
J82 FULL-LOAD VENTILATION OM668
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
M651 R4-DIESEL ENGINE M651
NB6 CONTROL CODE BREMEN PLANT
P47 AUTOMATIC PACKAGE
P70 INFOTAINMENT PACKAGE
R01 SUMMER TIRES
R75 16" LIGHT ALLOY WHEEL 7-SPOKE DESIGN W/ WIDE TIRES
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U41 FUEL - WATER SEPARATOR AND LUBRICATION PACKAGE
U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
V22 SPEED- + LOADINDEX 91V
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Hampurin kilvistä olin niin tyytyväinen, että otin kuukauden kilvet kahden viikon sijasta. Vähääkään asiasta jotain tietävä tajuaa, että nyt ei olla mistään böndeltä tulossa
Tämä oli suhteellisen edullinen ostos. Saatan laittaa sen jopa myyntiin sitten kun on Suomen kilvissä.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Kiitos raportista, näitä on aina mukava lueskella! Sulta näitä raportteja tuleekin vähän väliä (ehkä taas pian, jos laitat auton myyntiin) . Taitaa hoitua noi autonhakemiset ja siihen liittyvät kiemurat jo rutiinilla kun on niin monta keikkaa takana.
Niin, ja tuo ekasta kuva lienee otettu Reeberbahnilla ja tottakai olit nimenomaan Mäkkärillä käymässä
Niin, ja tuo ekasta kuva lienee otettu Reeberbahnilla ja tottakai olit nimenomaan Mäkkärillä käymässä
- Brabus Mercedes
- Viestit: 21
- Liittynyt: 29.3.2013 13:23
Kiitos. Varusteina tosiaan piti olla navigaattori, xenonit ja automaatti. Näistä kuitenkin olin jopa jostain vähän valmis tinkimään, mutta onneksi ei tarvinnut. Jälkeenpäin olisi varmaan harmittanut. Mitään ylimääräistä ekstraa ei sitten oikein olekaan. Mutta kyllä tälläkin on ajo maittanut. Tykkään automaattivaloista ja tulee sen verran ajettua, että navigaattori on plussa näkökentässä, vaikka tutuilla seuduilla pääasiassa ajankin. Vaimo saa tämän sitten ajoon, kun on Suomen rekisterissä.
Käytin auton huollossa toissapäivänä ja mitään ylimääräistä ei onneksi löytynyt kuten ei Hampurissa tehdyssä katsastuksessakaan. Nyt pääsee toivottavasti seuraavat 25000 km ilman toimenpiteitä. Lohkolämmittimen voisin asentaa, kun nyt tiedän miten se tehdään.
Käytin auton huollossa toissapäivänä ja mitään ylimääräistä ei onneksi löytynyt kuten ei Hampurissa tehdyssä katsastuksessakaan. Nyt pääsee toivottavasti seuraavat 25000 km ilman toimenpiteitä. Lohkolämmittimen voisin asentaa, kun nyt tiedän miten se tehdään.
- Brabus Mercedes
- Viestit: 21
- Liittynyt: 29.3.2013 13:23
Noita C-farkkuja on nyt paljon tarjolla kun iältään alkavat olemaan "valmiita" palvelemaan jo toista asiakasta kun ensimmäiset omistajat vaihtavat jo uudempiin.tn62634 kirjoitti:Kiitos. Varusteina tosiaan piti olla navigaattori, xenonit ja automaatti. Näistä kuitenkin olin jopa jostain vähän valmis tinkimään, mutta onneksi ei tarvinnut. Jälkeenpäin olisi varmaan harmittanut. Mitään ylimääräistä ekstraa ei sitten oikein olekaan. Mutta kyllä tälläkin on ajo maittanut. Tykkään automaattivaloista ja tulee sen verran ajettua, että navigaattori on plussa näkökentässä, vaikka tutuilla seuduilla pääasiassa ajankin. Vaimo saa tämän sitten ajoon, kun on Suomen rekisterissä.
Käytin auton huollossa toissapäivänä ja mitään ylimääräistä ei onneksi löytynyt kuten ei Hampurissa tehdyssä katsastuksessakaan. Nyt pääsee toivottavasti seuraavat 25000 km ilman toimenpiteitä. Lohkolämmittimen voisin asentaa, kun nyt tiedän miten se tehdään.
Saako tuohon uuteen moottorityyppiin vielä sen lohkolämmittimen vai meneekö letkulämmittimen puolelle?
Tuo asennusvaihe kiinnostaisi kovasti kuinka isotöinen se oikeasti sitten on.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Mistä noi kameratolpat saa ladattua ja miten?tn62634 kirjoitti:
Perusteellinen ulkopesu oli tänään vuorossa. Motonetin vaahtopesua esipesuna, sitten normaali pesu jä päälle Colliniten kovavahaa. Vanteet suihkin Autoglymin aineella ja harjasin ne.
Hyvin on Mersu pelannut jo 28000 kilometrin verran.
Latasin Comandiin kameratolpatkin.
Täällä on juttua kameratolpista: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 3&t=140318
Eli muistikortille kansio PersonalPOI ja sinne tallentaa tolppatiedoston. Sitten Comandin valikosta valitsee Personal POI ja ne latautuvat. Muistikortti tarvii olla laitteessa käytön aikana.
Eli muistikortille kansio PersonalPOI ja sinne tallentaa tolppatiedoston. Sitten Comandin valikosta valitsee Personal POI ja ne latautuvat. Muistikortti tarvii olla laitteessa käytön aikana.
Tulin tänään kotiin tällä kesälomareissusta. Reittinä oli koti-Turku-Tukholma-Kööpenhamina-Flensburg-Hampuri-Münster-Düsseldorf-Köln-Bielefeld-Hannover-Lyypekki-Flensburg-Kööpenhamina-Tukholma-Turku-koti.
Varsinainen matkakohde oli Köln, jossa tuli oltua kolme yötä. Muuten mennessä yöpuminen Södertäljessä ja Hampurissa sekä tullessa Lyypekissä ja sitten laivalla. Uusia paikkoja itselle olivat Köln, Münster, Düsseldorf ja Hannover.
Pienellä menee tällainen C200 CDI. Kölnistä Lyypekkiin kulutus oli muistaakseni 4,9 litraa ja ajettua tuli Bielefeldin ja Hannoverin keskustojen kautta niissä poiketen. Lyypekistä Tukholmaan 4,5 litraa keskinopeudella 108 km/h. Mennessäkin kulutus ei mielestäni yli viittä litraa ollut autobahnilla. Turun satamasta kotiin 4,2 litraa.
Hyvin pelasi Mersu. Parhaimmillaan vähän ennen Hannoveria oli auton mittarissa 36,5 astetta lämmintä. Sai ekan kerran tänä kesänä shortsitkin jalkaan.
Diesel maksoi 1,08 euroa litra. Kyllä tuolla Saksassa on kiva käydä. Onhan sinne pitkä matka, mutta sama matka se Leville on kuin vaikka Lyypekkiin.
Varsinainen matkakohde oli Köln, jossa tuli oltua kolme yötä. Muuten mennessä yöpuminen Södertäljessä ja Hampurissa sekä tullessa Lyypekissä ja sitten laivalla. Uusia paikkoja itselle olivat Köln, Münster, Düsseldorf ja Hannover.
Pienellä menee tällainen C200 CDI. Kölnistä Lyypekkiin kulutus oli muistaakseni 4,9 litraa ja ajettua tuli Bielefeldin ja Hannoverin keskustojen kautta niissä poiketen. Lyypekistä Tukholmaan 4,5 litraa keskinopeudella 108 km/h. Mennessäkin kulutus ei mielestäni yli viittä litraa ollut autobahnilla. Turun satamasta kotiin 4,2 litraa.
Hyvin pelasi Mersu. Parhaimmillaan vähän ennen Hannoveria oli auton mittarissa 36,5 astetta lämmintä. Sai ekan kerran tänä kesänä shortsitkin jalkaan.
Diesel maksoi 1,08 euroa litra. Kyllä tuolla Saksassa on kiva käydä. Onhan sinne pitkä matka, mutta sama matka se Leville on kuin vaikka Lyypekkiin.
Pienellä menee, verrattuna 646:een....paljonko ajotietokone kaunistelee kulutusta? mulla näyttää 0,5l liian vähän ,vaikee päästä todellista edes 6:lla alkaviin lukemiin , tietenkin ajoni pääasiassa lähes kaupunkiajoon verrattavaa, keskinopeus 57km/h.
E50 amg
EXät -s204 220cdia amg 10/-08 om646, w202 -97 , w123 250 b-79
EXät -s204 220cdia amg 10/-08 om646, w202 -97 , w123 250 b-79
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Mitä tilalle? St. Pauli ja Reeeeeeeeeeberbahn sinne veri vetää uuuuuuuudestaan....Reeeeeeberbahn.....tn62634 kirjoitti:Tää olis sitten myyty 45000 ongelmattoman kilometrin jälkeen.
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms