Olisi kiikarissa tuollainen käyttöautoksi
 
 Ajettuhan sillä olis paljon, mittarissa ois 470 tuhatta

 
 
Järkevyys on verrannollinen autoon varattuun summaan ja ruosteen määrään sekä tekniikan kuntoonmesemies83 kirjoitti:hei, onko järkevää hommata käyttöautoksi w201 mallin 190 2.3 bensa koneella ja automaatilla varustettu -87 vuoden mese?
Olisi kiikarissa tuollainen käyttöautoksi
Ajettuhan sillä olis paljon, mittarissa ois 470 tuhatta


 itellä dieselit käyttöautona ja bensavehje olkoon lähinnä kaupparassina/hupiajelukohteena. näin niinkun vanhemmista autoista kun puhutaan.
 itellä dieselit käyttöautona ja bensavehje olkoon lähinnä kaupparassina/hupiajelukohteena. näin niinkun vanhemmista autoista kun puhutaan. Nämähän ne on semmottia laitteita, ettei paremmasta väliä ja viimosen päälle käyttöautoja nimenomaan. Millään saa menovettä palamaan sen rahan edestä mikä tuoreemmissa menee hankintaan, remontin korjuuseen, veroihin, vakuutuksiin ja ties mihin. Tarpeelliset mukavuudet löytyy, mutta ei niitä kaikkein ilimanaikasimpia joutavuuksia, kuten väylätekniikkaa sun muuta skeidaa. Jakkarat kun on tuoreempaa mallia, niin kehtaa istuskellakin. Eikä muuten timmi yksilö ajolleen häpeä nykykatiskan rinnalla lainkaan, pikemminkin päinvastoin. Kyllä se kannattaa panostaa aitoon ja alkuperäiseen C-sarjalaiseen, eikä halpaan kopioon.
 Nämähän ne on semmottia laitteita, ettei paremmasta väliä ja viimosen päälle käyttöautoja nimenomaan. Millään saa menovettä palamaan sen rahan edestä mikä tuoreemmissa menee hankintaan, remontin korjuuseen, veroihin, vakuutuksiin ja ties mihin. Tarpeelliset mukavuudet löytyy, mutta ei niitä kaikkein ilimanaikasimpia joutavuuksia, kuten väylätekniikkaa sun muuta skeidaa. Jakkarat kun on tuoreempaa mallia, niin kehtaa istuskellakin. Eikä muuten timmi yksilö ajolleen häpeä nykykatiskan rinnalla lainkaan, pikemminkin päinvastoin. Kyllä se kannattaa panostaa aitoon ja alkuperäiseen C-sarjalaiseen, eikä halpaan kopioon.  
