Se on Onneks siirretty pois jo aikaa sitten
Zipin 190D 2.2turbo
Re: Zipin 190D 2.2turbo
Kaikki toimii ainakin toistaiseksi nii kuin kuuluu, tallintaakse ilmaantui kuitenkin sopivan (lue puoli-ilmainen) hintainen w202, joka on varustettu OM611moottorilla.
Katsotaan mitä näistä sävelletään kunhan kesäauton saa taas ajoon. Luonnollisesti komboon löytyy jo isompi ahdin ja kp. Pumppu.
Katsotaan mitä näistä sävelletään kunhan kesäauton saa taas ajoon. Luonnollisesti komboon löytyy jo isompi ahdin ja kp. Pumppu.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Re: Zipin 190D 2.2turbo
Maaginen 500000 kilometriä täyttyi jossain kohti kesää.
Ahtimen vaihdoin ehjään, vanhasta oli Kompurasiipi aika surullisen näköinen.
Öljyt ja filtterin vaihdoin hetki sitten.
Siinäpä mainittavat tapahtumat sitten viimekerran, aika tyypillistä diesel mersua siis.
Tekniikan luovuttajasta kaivettiin voimalinja ulos, reilu puoli vuotta näytti kuluneen sen hankinnasta, saa nähdä kuinka kauan kuluu aikaa että saa kaivettua sille vielä johtosarjan kaveriksi.
Vähän on touhua ennenkuin tuota pattia teinin keulaan sovitetaan, mm. Ahdin hitsattu pakosarjaan kiinni ja kolme hehkua pimentyneet.
Ahtimen vaihdoin ehjään, vanhasta oli Kompurasiipi aika surullisen näköinen.
Öljyt ja filtterin vaihdoin hetki sitten.
Siinäpä mainittavat tapahtumat sitten viimekerran, aika tyypillistä diesel mersua siis.
Tekniikan luovuttajasta kaivettiin voimalinja ulos, reilu puoli vuotta näytti kuluneen sen hankinnasta, saa nähdä kuinka kauan kuluu aikaa että saa kaivettua sille vielä johtosarjan kaveriksi.
Vähän on touhua ennenkuin tuota pattia teinin keulaan sovitetaan, mm. Ahdin hitsattu pakosarjaan kiinni ja kolme hehkua pimentyneet.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Re: Zipin 190D 2.2turbo
Ei mennyt ihan puolta vuotta eikä lähimainkaan. Jostain ilmestyi motivaatiopiikki ja purkailin johtosarjan helpommin käsiteltävään muotoon.
Kojelauta irralleen, virtalukko oli ainut paikka missä piti vähän päätä raapia. Konehuonekin muistutti etäisesti työmaata välillä. Rauhallisen ihmisen hommaa on kun ehjänä purkailee joka nippelin irti merkaten kaiken tarpeellisen. Lopputuotteena saatiin reilua siistimistä vaativa johto kasa, jokusen illan saa siihenkin kulumaan. Irti purkaminen otti parin illan tunnit.
Kojelauta irralleen, virtalukko oli ainut paikka missä piti vähän päätä raapia. Konehuonekin muistutti etäisesti työmaata välillä. Rauhallisen ihmisen hommaa on kun ehjänä purkailee joka nippelin irti merkaten kaiken tarpeellisen. Lopputuotteena saatiin reilua siistimistä vaativa johto kasa, jokusen illan saa siihenkin kulumaan. Irti purkaminen otti parin illan tunnit.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Re: Zipin 190D 2.2turbo
Kuinka laajalti meinasit risteyttää 202:n ja 201:n? Aika savotta jos takavaloja myöten vetää uudet piuhat
Re: Zipin 190D 2.2turbo
Ei tuu korin sähköjä luovuttajasta oikein mitään. Purkailin kaikki irti ehjänä ettei harmita sit jos siellä jotain tarpeellista olikin.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Re: Zipin 190D 2.2turbo
Katsastusmiehelle tarjosin tänään, vikalistan antoi vaikka mun mielestä se oli ihan ehjä.
Apusimpikka väljä ja noin vuosi sitten vaihdettu narinahela myös. Takarenkaissa ois ilmeisesti pitänyt myös olla yhtä paljon nastoja kuin edessä, uudet renkaat on postin kyydissä olleet jo hetken.
Nivelet ei näytä kestävän kummoisesti merkistä riippumatta ja lisärasvauksesta huolimatta, viime leimalle vaihdetun alapallon vaihtelin jo ennen katsastusta, samoin koko kierroksen iskareita.
Varmaan hermoja raastavin homma tän auton kanssa koskaan oli käsijarruvaijerin etupätkän vaihto, helpommalla olis varmaan päässyt irrottamalla kuskin penkki. Kaikki on ahdasta ja konsoli täyty edestä purkaa pois että onnistui edes vähän nätimmin.
Apusimpikka väljä ja noin vuosi sitten vaihdettu narinahela myös. Takarenkaissa ois ilmeisesti pitänyt myös olla yhtä paljon nastoja kuin edessä, uudet renkaat on postin kyydissä olleet jo hetken.
Nivelet ei näytä kestävän kummoisesti merkistä riippumatta ja lisärasvauksesta huolimatta, viime leimalle vaihdetun alapallon vaihtelin jo ennen katsastusta, samoin koko kierroksen iskareita.
Varmaan hermoja raastavin homma tän auton kanssa koskaan oli käsijarruvaijerin etupätkän vaihto, helpommalla olis varmaan päässyt irrottamalla kuskin penkki. Kaikki on ahdasta ja konsoli täyty edestä purkaa pois että onnistui edes vähän nätimmin.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Re: Zipin 190D 2.2turbo
Taas saa vuoden päästää tälläkin. Tuulilasista korjaus kehotus ties monennettako vuotta.
Uudenvuoden jälkeen piti mökiltä lähteä ja lohkolämmittimen haaroittimesta oli piuha karanut irti, pakkasta - 27. ongelmitta lähtee muutaman päivän seisseenäkin käyntiin, kuulosti aika rumalta.
Uudenvuoden jälkeen piti mökiltä lähteä ja lohkolämmittimen haaroittimesta oli piuha karanut irti, pakkasta - 27. ongelmitta lähtee muutaman päivän seisseenäkin käyntiin, kuulosti aika rumalta.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo