Moikka kaikille.
Niinhän siinä kävi että menin ja ostin itselleni työmatkapeliksi mesen. 190, vm89 2.0 kaasarilla, ajettuna 250 ja rapiat. Muutoinhan tuntuu ihan hyvältä peliltä, mutta tänään se ruoja tempun teki... Alkoi meinaan ruikkia bensoja ulos korkin välistä. Eilen sen tankkasin täyteen ja ei ollut mitään ongelmia ja tänään sit kun töistä ajelin kotiin niin silloin huomasin että haisee bensa. Mistähän moinen mahtaa johtua? Onko joku ilmaputki tai vastaava mennyt tukkoon/jäätynyt??? Ja onko ainut vaihtoehto ettei tankkaa ihan täyteen tankkia.. Kertokaa nyt hyvä ihmiset
Toinen kymysys viel. Mistä johtunee kun tasakaasulla ajaa niin välillä nykii eli ei kulje tasaisesti.. Ihan pini se nykiminen on mutta kuitenkin..
Ja viel sen verran et kun kylmänä käynnistää, niin ihan hetken kuulu rallatus jostain.. Eli onko nokkaketju jotenkin öljynpaineella kiristyvä, vai tuleeko se ääni jostain muualta???
Paljon kiitoksia etukäteen kaikille jotka viitsii vastata asiallisesti
Apua kaipailen..
Kone rallatta hetken kun öljyn paineet nousee nostimet ja kiristin paineistuu
Ootko tarkistana virtavehkeet hapettumien varalta tae ovat kuluneet
Ota kontista selkänojan luona oleva rätti pois ja kato onko tankki rutussa
Nyt tul heiteltyä vasta kysymyksiä
Ootko tarkistana virtavehkeet hapettumien varalta tae ovat kuluneet
Ota kontista selkänojan luona oleva rätti pois ja kato onko tankki rutussa
Nyt tul heiteltyä vasta kysymyksiä
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Tutkiskelua..
Noniin. Kävin kattelemassa konttiin ja huomasin ettei tankki ole rutussa eikä vastaavaa.. Lienee vaan niin että korkin tiiviste ei ole enää kovin kummoinen tai sit itse korkki tarpeeksi tiivis. Meinaan vaan että mutkassa heittää täydestä tankista yli. Helppo korjata kun käy uuden korkin ostamassa... Tai tankkaa vaihtoehtoisesti hiukan vähemmän...
Täytyy tutkia virtapuoli kunhan on valoisampaa...
Sit viel sellainen kysymys, että jos ei takapenkin alta mistään löydy keskuslukituksen kompuraa niin ilmeisesti autossani ei ole keskuslukitusta? Eli onkohan se ollut joku lisävaruste noissa vai kuinka?
Täytyy tutkia virtapuoli kunhan on valoisampaa...
Sit viel sellainen kysymys, että jos ei takapenkin alta mistään löydy keskuslukituksen kompuraa niin ilmeisesti autossani ei ole keskuslukitusta? Eli onkohan se ollut joku lisävaruste noissa vai kuinka?
Keskus lukon yksikkö läytyy takapenkin alla vänkärin puolella musta vaahto laatikko sen sisässä
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Onkohan kaasutinmallissakin evap venttiilisysteemi? Eli tankista haihtuvat huurut syötetään moottorille eikä suoraan ilmakehään. vasemman etulikasuojan takayläosassa on sen aktiivihiilisäiliö, ja konetilassa solenoidiventtiili jos sellainen systeemi autosta löytyy. Taitaavat tukkiutua röörit aika usein, ainakin meidän talouden molemmissa mersuissa sihahtaa tankin korkki aukaistessa. Kuulostaa kylläkin siltä että tankissa olisi alipaine.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.