Vanjan MB C 220T CDI -98 * vaihtui väyryseen

94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

rattilukkoa vasten on tullut nuo väännnettyä auki.
Ainakaan vanhemmat ei tuosta ota itseensä,
tässä kun on kuitnkin "älyä" rattilukossakin niin en oo varma.
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2269
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Minoon antanut itelleni kertoa, jotta tuollaista imatran voimaa sisältävää ajoneuvon haltuunottoliittymää vasten ei toinna väännellä.
Saattaa aiheuttaa akuuttia takataskun ohenemista :shock:
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Pulttipyssyllä avasin ainakin 124:n keskipultin.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Kun käänsin kytkimestä pyyhkijöitä päälle, niin takalasin pyhin lähti P:llä wörkkimään ja jotain pientä hurinaa kuului rintapellin kantturoilla, aloin epäillä monitoimikviiksen sippaamista, joskin vikka siinä silti saatta olla. Pikainen soitto Hotarille paljasti että joku mutteri siellä voisi olla löysällä, joten miitissä laitetaan homma jiiriin... ja vaihdetaan se viiksi varuiksi.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Niin sieltä oli vivuston akseliin paikalleen kiinnittävä mutteri lähtenyt jonnekkin, tiedä sitten mine mutta paikallaan ei ollut ja vivusto siis irti. Eipä ihme ettei pyyhkimet toimi :lol: No rassuumiitissä seiskanelivitosen avustuksella uusi mutteri paikalleen ja jopa toimi taas.

Monitoimiviiksi vaihdettiin myös ja nyt kunnon välineillä ratti siis kyllä saatiin irti. Vaan eipä vika *) korjaantunut viiksen vaihdolla...

Naapuritallin mies epäili jotain SAM boksissa vai missä lienee olevan johdinliuskan hapettumaa tms. Niin, ja pyyhkijän moottori tuossa on uusi, sen asentaneet olivat varmaan jättäneet mutterin liian löysälle...


*) = pyyhkijät jäävät päälle vielä toviksi vaikka ne kytketään pois päältä
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
juu-zo
Viestit: 371
Liittynyt: 25.12.2013 11:42
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Siellähän oli siis sama vika pyyhkijässä mikä itsellä on ollut pari kertaa. Tuntuu tuo mutteri melko helposti löystyvän. Viimeksi laitoin lukitteen ja kunnon momentin kanssa ja toistaiseksi on pysynyt.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

juu-zo kirjoitti:Siellähän oli siis sama vika pyyhkijässä mikä itsellä on ollut pari kertaa. Tuntuu tuo mutteri melko helposti löystyvän. Viimeksi laitoin lukitteen ja kunnon momentin kanssa ja toistaiseksi on pysynyt.
Laitoimma sinne nylocin raikkaan rannemomentin voimalla
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Semmosta murhetta, ettei Webasto käynnisty enää. Ajastin toimii ja liekistä painamalla lähtee kiertovesipumppu pyörimään, muttei kamina ala pöhisemään.


Ehdotuksia?
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1265
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Onko starilla katsottu sth? Hehkuhan on yhdessä palopesän kanssa. Harmiksi. Jos se on häiriölukittu muistaakseni tekee noin. Sulake tavaratilan boksista irroittamaan niin voi jotain tapahtua. En muista mikä sulake.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

markoala kirjoitti:Onko starilla katsottu sth? Hehkuhan on yhdessä palopesän kanssa. Harmiksi. Jos se on häiriölukittu olisikos se täysin mykkä.. ?
Ei ole vielä. Katsoin ensi hätään netistä jossa neuvottiin ihan ekaksi:

-Tsekkaa kaukokäynnistimen patterit
-> No, lopussahan ne olivat, ostin uudet ja vaihdoin, ja nyt kaukokäynnistin pelittää niinkuin pitää, mutta ei käynnisty edelleenkään muuta kuin kiertovesipumppu.

- Onko tarpeeksi polttoainetta? -> Aattelin ettei nyt polttoaine ainakaan lopussa ole, kun näyttää vielä neljännestakkia, mutta sitten tsekkasin trippiä, yli 700 km ajettu tällä tankillisella. No, näissä vanhoissa autoissa voi mittari näyttää mitä näyttää, niin seuraavaksi käyn tankkaamassa ja jollei sittenkään käynnisty, niin ruvetaan sitä vikaa etsimään.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Kaukokäynnistimen patterit ei vaikuta mitenkään itse webaston toimintaan jos se lähtee kellon nappulasta päälle ( tai pitäisi lähteä)

Tuo polttoaineen vähyys on vähän vastaava tapaus, jos webasto ei yritäkään päälle niin se on jo lukittautunut häiriön takia ( tai jos tankki on ollut niin tyhjä ettei webasto ole enää lähtenyt päälle).

1/4 tankkia riittää minusta mainiosti, paina webasto kellosta päälle ja irrota kuskinpuolimmaisessa konehuoneen sähkölaatikossa oleva webaston sulake ja laita muutaman sekunnin päästä takaisin --> Webaston pitäisi nollata lukitus ja yrittää päälle.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Vanja-eno kirjoitti:Koska minun on topic, voima ja kunnia iänkaikkisesti aamen, niin totean että "Akuankkoja" saa vapaasti esitellä tässä topicissa..
No pistetään uusintana jo julkaistu, muutaman vuoden ja suuren mullistuksen takainen kuva:

Kuva

Puunnäivettämö edelleen yläpystyssä ja havaittu toimivaksi. Kuvan ketjukonehöyläin koki jo kuolon. Pallealihas otti ja kramppasi.
Viimeksi muokannut Easy Rider, 23.2.2016 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

jolle kirjoitti:Kaukokäynnistimen patterit ei vaikuta mitenkään itse webaston toimintaan jos se lähtee kellon nappulasta päälle ( tai pitäisi lähteä)

Tuo polttoaineen vähyys on vähän vastaava tapaus, jos webasto ei yritäkään päälle niin se on jo lukittautunut häiriön takia ( tai jos tankki on ollut niin tyhjä ettei webasto ole enää lähtenyt päälle).

1/4 tankkia riittää minusta mainiosti, paina webasto kellosta päälle ja irrota kuskinpuolimmaisessa konehuoneen sähkölaatikossa oleva webaston sulake ja laita muutaman sekunnin päästä takaisin --> Webaston pitäisi nollata lukitus ja yrittää päälle.
Nyt tankattu lisää ja juu muistelinkin että jotain sulakkeen kanssa pitäisi touhuta. Nyt ei tartteisi muuta tietää kuin mikä on webaston sulakkeen numero. :?: :oops:
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Vanja-eno kirjoitti:
jolle kirjoitti:Kaukokäynnistimen patterit ei vaikuta mitenkään itse webaston toimintaan jos se lähtee kellon nappulasta päälle ( tai pitäisi lähteä)

Tuo polttoaineen vähyys on vähän vastaava tapaus, jos webasto ei yritäkään päälle niin se on jo lukittautunut häiriön takia ( tai jos tankki on ollut niin tyhjä ettei webasto ole enää lähtenyt päälle).

1/4 tankkia riittää minusta mainiosti, paina webasto kellosta päälle ja irrota kuskinpuolimmaisessa konehuoneen sähkölaatikossa oleva webaston sulake ja laita muutaman sekunnin päästä takaisin --> Webaston pitäisi nollata lukitus ja yrittää päälle.
Nyt tankattu lisää ja juu muistelinkin että jotain sulakkeen kanssa pitäisi touhuta. Nyt ei tartteisi muuta tietää kuin mikä on webaston sulakkeen numero. :?: :oops:
:idea: Ja vastaan itse itselleni kun kävin lunttaamassa Zipin topicista
jolle kirjoitti:paina se kellosta päälle ja ota sulake pois (löytyy sielä kuskin puoleisesta sulakerasiasta konehuoneesta) Heater booster taisi olla nimeltään. Laita sulake muutaman sekunnin päästä takaisin niin pitäis lähteä päälle. Jossei lähte niin se on rikki ja veikkaisin ohjainkortti vikaa.
94zip kirjoitti: Tässä weballe oli sulakkeet 13, ja 37.
Onkohan mulla samat... täytyy tarkistaa huomenna valosammalla ajalla
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

jolle kirjoitti: paina webasto kellosta päälle ja irrota kuskinpuolimmaisessa konehuoneen sähkölaatikossa oleva webaston sulake ja laita muutaman sekunnin päästä takaisin --> Webaston pitäisi nollata lukitus ja yrittää päälle.
No niin, oli siis sulake 37 ainakin, sillä painoin kellosta webaston päälle ja otin sulakkeen 37 pois, niin kv-pumppu hiljeni ja kun laitoin sulakkeen takaisin niin yritti käynnistyä muttei kuitenkaan lähtenyt pöhisemään vaan kv-pumppu ainoastaan.

Ei ollut englannin eikä saksankielisissä sulakerasian lapuissa mitään heater booster tms. mainintaa eikä edes mitään nimikettä sulakkeelle 37, joten hyvä että zipin topicista sain sen selville. Sulake 13 oli rasian lapun muaan joku valojen alueen näytön rajoitin...? Sitä en kokeillut.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Ei ollut mullakaan mitään webastoon viittaavaa sulakekaaviossa.
Jostain netin syövereistä nuo löyty.
250D -92
190D 2.2turbo
poutsi
Viestit: 196
Liittynyt: 16.5.2007 22:38
Paikkakunta: vantaa

Viesti Kirjoittaja poutsi »

Netissä osu tuollainen sivu eteen ,liekö tuossa vianhakuun tai asennus apuja, nää taitaa olla volkkarille.
http://www.vw-bus-t4.de/index.php?sid=4
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3023
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Onksulla riittävästi iinestä akussa?
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Kiertovesipumppu kuuluisi olla otettu muualta kun webaston sulakkeen takaa.

Se siis yritti käynnistyä? Miten pitkään? Menikö niin pitkälle että polttoainepumppu alkoi naputtaa?
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Ekalla kerralla pari kolme sekuntia kuului käynnistymistä, sittemmin kun olen kylmää autoa huvikseni kokeillut auton vieressä käynnistää kaukosäätimellä, niin on hieman yli viisikin sekuntia pöhissyt... Näyttäisi myös että webasto toimii ajon aikana, sillä lämpöä tulee ihan eri malliin kun sinä yönnä kun ekan kerran huomasin ettei webasto ollutkan lähtenyt humisemaan... Lisäksi on pölläyttänyt ns. normaaliin tapaan risteyksissä tai seistessä savuja puskurin alta...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Wolfie
Viestit: 688
Liittynyt: 11.2.2011 5:14

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Jos ajossa tai moottorin käydessä pöhöttää kyllä mutta ei moottorin ollessa sammuksissa niin määkin voisin heittää ääneni virtapankille. Akun napajännite liian alhainen niin ei suostu käynnistymään lisähöpötin. Het kun moottori on tulilla niin jännite nousee ja lisähöpötinkin käynnistyy.

Vilkaseppa tunti pari sammutuksen jälkeen mikä on navoista mitattuna lepojännite akussa, yritä käynnistää lämppäri ja vilkase mihnä asti tippuu jännite akussa.
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Fenton kirjoitti:Onksulla riittävästi iinestä akussa?
Wolfie kirjoitti:Jos ajossa tai moottorin käydessä pöhöttää kyllä mutta ei moottorin ollessa sammuksissa niin määkin voisin heittää ääneni virtapankille. Akun napajännite liian alhainen niin ei suostu käynnistymään lisähöpötin. Het kun moottori on tulilla niin jännite nousee ja lisähöpötinkin käynnistyy.

Vilkaseppa tunti pari sammutuksen jälkeen mikä on navoista mitattuna lepojännite akussa, yritä käynnistää lämppäri ja vilkase mihnä asti tippuu jännite akussa.
Eli noin niinku pihtiputaaksi ilmaistuna, akussa on tarpeeksi hönkää että se riittää kyllä auton käynnistämiseen mutta ei webastolle

Ei ole ehtinyt juuri mittailla kun on tulla putkella täytynyt mennä paikasta toiseen, mutta ehkä tänään... Jollei jyty riitä akussa, niin onpa Octaviassa ihan tuore 88Ah akku, niin luulisi riittävän...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

No nii, jännitteitä mitattu.

Biili oli seissyt yli 8 tuntia ainakin ja mittari näytti 12,37. Autowikistä lunttasin että lukeman pitäisi hyvällä akulla 12,50 tai enemmän.

Kun lykkäsi kaminan päälle niin lukema oli 11,36

Kun otti kaminan pois päältä ja pisti biilin käyntiin niin näytti 14,35 eli lataus on kunnossa.

Hotarilla oli jäänyt jouten hyvä akku lanssista, jonka aion lykätä tuonne katsotaan miten pelittää.

Ajon jälkeen kamina joskus hörisee ja savuttaa aika kauankin. Tänään kauppareissun jälken oli ainakin 5 min päällä ja "ampui" papattimaisesti pari kertaa. Sammutin kaukosäätimen off napista ja vaikeni siihen kun ei itse tajunnut sammua heti :lol:
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Pari kyssäriä. Löytyi nimittäin jotain lisälaitteita tuosta biilistä.

Kuva

Tämmöinen boxi löytyi ABS pumpun vierestä. Menee lohkolämppärin kaapeleita sisään ja ulos. Akkulaturi???

Kuva

Auton sisällä tämmöinen kuskin puolella jalkatilan seinämällä. Olisko jotain tekemistä hälyttimen kanssa???
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Hälyttimen nappeja, älä paina ettei halvaannu muutakin kuin webasto :shock: :lol:

Jos kuvan murkula on akkulaturi siitä lähtee johdot myös maadoitukseen ja johonkin virtapisteeseen ?
oulaistenliikenne.fi
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Vanja-eno kirjoitti:No nii, jännitteitä mitattu.

Biili oli seissyt yli 8 tuntia ainakin ja mittari näytti 12,37. Autowikistä lunttasin että lukeman pitäisi hyvällä akulla 12,50 tai enemmän.

Kun lykkäsi kaminan päälle niin lukema oli 11,36

Kun otti kaminan pois päältä ja pisti biilin käyntiin niin näytti 14,35 eli lataus on kunnossa.

Hotarilla oli jäänyt jouten hyvä akku lanssista, jonka aion lykätä tuonne katsotaan miten pelittää.

Ajon jälkeen kamina joskus hörisee ja savuttaa aika kauankin. Tänään kauppareissun jälken oli ainakin 5 min päällä ja "ampui" papattimaisesti pari kertaa. Sammutin kaukosäätimen off napista ja vaikeni siihen kun ei itse tajunnut sammua heti :lol:
Minusta tuo akku kuulostaa ihan ehjältä, itselläni ei ole yhdessäkään vehkeessä lepojännite noin korkea ja lisälämmittimet toimii, muistaakseni webastossa on alijänniteraja luokkaa 10,50.

Hehkutuksen aikana webasto haukkaa virtaa, velipojan 203 korisesta vaihdettiin bilteman 100 ampeerinen pois sen takia kun se päästi jännitteen tippumaan webaston päässä liika alas hehkutuksen aikana.
Auto lähti käymään ihan normaalisti mutta silloin tälläin kovalla pakkasella webasto ei lähtenytkän käymään.

Jos sieltä kipunaa tulee ja pölläyttelee silloin tällöin niin kuuloistaisi että polttimen huopa on loppu.
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3023
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Äkkiähän tuo olisi testattu, kun tökkäisi akkulaturin kylkeen ja kokeilisi sitten pöhiseekö. Siis niinku sen laturin kanssa.
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Se Webasto vinkuu, savuttaa ja pöhisee siihen malliin ettei vika ole siinä virtapuolessa sittenkään, mutta tulipahan parempi akku hankittua.

Kokeilin toki kun lohkon piuha oli oli kiinni biilissä, niin ei se kauaa jaksanut toimia silloinkaan vaikka sai siis nä'htävästi virtaa. Enkä oo varma jaksaako käydä kokoaikaa edesä ajon aikanakaan, jumalaton savu vaan pöllähtelee puskurin alta ensin muutaman kilsan ajon jälkeen jos pysähtyy valoihin...

Tässähän oli myös pyyhkijävikaa...
Vanja-eno kirjoitti:Enpä vielä ole tainnut mainita tuosta monitoimiviiksestä, että miten se oireili... Vikahan oli tiedossa ja uusi viiksi valmiina tuli kaupassa mukana

Juu, siis monitoimiviiiksi aiheutti sitä, että pyyhkijät jäivät päälle vielä toviksi vaikka ne oli kytketty pois päältä.
Paitsi että vika ei siis ollut monitoimiviiksessä, sillä sen vaihdettiin rassausmiitissä.

Lasinpyyhkijät sain hetkeksi toimimaan ottamalla sulakkeen irti, sen jälkeen kun käänsin virrat päälle, pyyhkijät toimi kaikissa asennoissa hyvin. Illemmalla kun lähdin liikenteeseen, niin taas sama vika jatkui...

Relettä en ole kyllä vielä uusinut...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3382
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Laskin säästäväni kun vaihdan Citikan Mersuun, no saa sitä tähänkin rahaa kulumaan. Suutintyötähän tähän oli tehty (tosin vain 2 ja 3 suuttimet vaihettu, 1 ja 4 vain pohjatiivisteet), eli niihin ei olisi muka pitänyt ensimmäisenä rahaa laittamaan, mutta niin vain nelossuutin tosiaan oli alkanut vuotamaan, kuten Rassuumiitissä todettiin. Tänään vaihdatin sitten sen Hotarin pajalla, rivakasti sujui ja joustavasti.

Eilen huomasin illalla, että kuskin puolen lähi-xenoni oli kyrvähtänyt. No, semmoinenhan uusi löytyi tietysti APP:n hyllystä, joten Hotarin aloitellessa suutinta joutessani vaihdoin xenonin uuteen. Eipä vaan syttynyt uusi tuikku. Hotari totetsi että sitten varmaan on menny sytytin paskaksi, hinta-arvio jossain kahden ja puolen sadan kantturoilla. Kalliiksi se alkaa tämäkin käymään, varsinkin jos tuota webastoa aikoo kunnostaa...

Mutta näinhän se on näitten vanhojen käytettyjen kanssa...
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tarvikeballasti ja siihen liitäntäjohto joka käy orkkis xenoniin, ei ole kallis.
oulaistenliikenne.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202, sedan, farmari”