OM601 lämpiää ajossa liikaa / Ratkaistu

Katso myös W201.
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Mika.T kirjoitti:Onkos nuo vanhan pumpun siivet metallia vai muovia? Näyttää aivan siltä että olis nesteet pääseet joskus jäätymään ja kone lyöty tulille. ----> siivet halki kun akseli on lähtenyt pyörimään, eikä siivet olekkaan pääseet jään takia pyörimään mukana.
Tilalle laitettiin vanhemman mallin pumppu, jonka siivet on metallia. Tuo hajonnut oli siis muovisiivillä.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”