ilmanputsarin supistuskappale

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
daerok
Viäräleuka

ilmanputsarin supistuskappale

Viesti Kirjoittaja daerok »

Se olis taas moro..mulla ku on tuo kysely-ikä menossa.niin kysysin seuraavoo:Niin mulla näky olevan tuo "ilmanpötikän" letku rikki lievästi.Tuli korjattua se sillalailla,etta panin hiukan ohempaa letkua entisen sissään,jäe samalla se kuristusosa siitä poes...onko merkitystä,tuskinpa....joo sehän näyttäsi supistuvavan vielä siellä kartio kappaleessakin...oesko suora putki paras?vae iliman putkee?onko muuta merkitystä kun vaementaa imuääniä? siinähän sitä olis tälläkertaa :( :wink:Nimim.Musta urheilu-auto mallia 200D
dealer
Itämaan tietäjä

Viesti Kirjoittaja dealer »

Suora putki tilalle, syöttöä lisää kierros - pari ja ennakko 13 asteeseen.
wiimax.fi
daerok
Viäräleuka

suoran putken laetan ilimanmuuta ja ma luulen että syöttöjä on ehkä lisätty joskus...tuota vetää niin pirusti 200 d:ksi ja päästöt oli paskasella ilimanputsarilla hiinä ja hiinä,ei varmaankaan mikkään poropeukalo oo säätäny jos on...toimii kuten pittääkin eikä kuluttele paljoa "bensaa" :wink:
daerok
Viäräleuka

Kävin ostaa putken tänään,helevetin hyvä imuputki tullee semmosesta "haetari" alumiini putkesta...venyy mukavasti 50 senttiseksi ja halkaisija oli 55mm,hinta ei päätä huimannu oliko se nyt jottain 6 ekertin luokkaa... niin tehoja tuli tietysti ne tavanomaiset 10 pollee lissää :wink: On muuten just sopiva ja oekeen hyvännäkönen...tippaakaan en kehu,mutta...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”