Vai voiko vaikuttaa käytetyt öljyt? Nyt on jo kolme öljynvaihtoa olleet Mobil Delvac-1. Aiemmin oli Mobil 0W40 ja 5W50.
Kampiakselin stefa vuoti, muttei vuoda enää
Kampiakselin stefa vuoti, muttei vuoda enää
Voiko olla mahdollista, että kampiakselin stefa lakkaa itsestään vuotamasta
Mulla on vuotanut stefa siten, että kytkinkopan "reiässä" on ollut tippa ja muutenkin kostea siitä. Viimeksi viime kesänä pakoputkea vaihtaessa totesin tämän. Vaan nyt tiistaina hitsailtiin etuakselia ja katsoin kytkinkoppaa, kun kerran muovit olivat poissa
täysin kuiva
Ei kai se stefa voi itsestään kuntoon tulla 
Vai voiko vaikuttaa käytetyt öljyt? Nyt on jo kolme öljynvaihtoa olleet Mobil Delvac-1. Aiemmin oli Mobil 0W40 ja 5W50.
Vai voiko vaikuttaa käytetyt öljyt? Nyt on jo kolme öljynvaihtoa olleet Mobil Delvac-1. Aiemmin oli Mobil 0W40 ja 5W50.
Voipi olla hyvinkin mahdollista että Delvac pysyy paremmin sisässä. Samanlaisia kokemuksia aikoinaan volkkarin diisselin kanssa.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Kyllä öljyt vaikuttaa paljon.Tuossa allekirjoituksen farkussa väheni öljynkulutus varmaan kymmeneosaan siitä mitä oli ralli formuloilla,laitoin sisään valvolinet.Tosin siinä öljyn taisi mennä koneen läpi
vuotoa ei ollut kuin aavistus jakopäänkopan välistä...
Toinen vaihtehto on että koneesta on öljy loppunut
kyllähän se vuoto silloinkin vähenee 
Toinen vaihtehto on että koneesta on öljy loppunut