Elikkäs superissa alko olla ongelmia hihnan keston kanssa kovemmilla kierroksilla... mittailin ja vatupassasin hihnapyöriä ja kaikki tuntui olevan ok, niin olikin kun auto ei ollut käynnissä ja kun kiristin ei ollut kiristettynä. Tarkempi tutkinta paljasti että tandem-pumpusta oli runko pettänyt. Viimeinen hihna oli sellainen lasikuituvahvisteinen mitä kehuttiin parhaaksi, mitä rahalla saa... Oli se varmaan sitäkin, siihen asti kunnes rispaantui ja poikki menemisen sijasta lensi pois paikoiltaan kun puolet hihnasta oli kadonnut.Tuossa vaiheessa olis varmaan pitänyt tarkistaa että onko tuota lasikuitunarua myös tasapainopyörän ja stefan välissä - ei tullut tarkistettua

No, nyt sitä lankaa ei enään kampuran päässä ole ole ja kuvat tulee kun HannuS ne mulle toimittaa


ISO kiitos taas Hannulle kun sain lainata tallipaikkaa ja kun tulee ns tenkkapoo tilanne niin saa vielä ratkaisunkin kun oma älli ja uskallus ei riitä
