Miksi OM603 kiertää niin iloisesti maksimiin asti?

Katso myös W201.
johani
Viestit: 15
Liittynyt: 23.2.2011 4:48

Viesti Kirjoittaja johani »

Wikke kirjoitti:Mistä voisi johtua heikko alavääntö OM603:ssa? Todella hankala lähteä kakkosella liikkeelle. Kaverin entinen 250D lähti vaivattomasti kakkosella ja niin tekee Pösön 1,9 turbodieselkin... Omassani kaasua pitää antaa hieman ykköselläkin. Ominaisuus on ollut autossani koko omistusajan. Muuten auton kulussa ei ole mitään normaalista poikkeavaa... Ihmetyttää vaan kun kaikki kehuvat 300D:n alavääntöä... :roll:
Nostetaampas aihe ylös, tosiaan alasyöttöä saadaan alppikellosta ruuvaamalla, mutta jos sitä ruuvaamalla ei vielä saada savunhiukkastakaan alhaalle niin pumpun sisältä ku shimmittää sen toisiks alimman ruuvin niin saa lisää, tässä videossa minuutin kohalla, jos enklantia osaatta :) http://www.youtube.com/watch?v=6z2qJx1yHoI

ja tosiaan täysin pumpun säädöistä kiinni se moottorin luonne, oon ajanu 4 eri autoa, kaikissa sama OM603 vapari ja kaikki aivan eriluontosia, henkilökohtasesti suosittelen ppd käyttämistä, aivan eri auto :) herrasmiessäädöt vähän sellaset varovaiset että ei savuta ja menee katsastuksestaki helposti läpi mutta selvä muutos vakioon, lisää ruuvaamalla saa sitte vielä hiukan potkua :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”