124 200diseselin outo kalkatus

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
teamhyypio
Viestit: 17
Liittynyt: 04.11.2007 17:50
Paikkakunta: Kemi

124 200diseselin outo kalkatus

Viesti Kirjoittaja teamhyypio »

elikkäs autona toimii tuollainen 86 200D 124.auto on pelannu kuin unelma viimeiset puolivuotta ja öljytkin on vaihdettu ajallaan ja öljynpaineet on olleet aina 2-3.nyt yhtäkkiä laskivat öljynpaineet lähelle 1 ja koneesta kuuluu kauhia kalkatus kun kaasuun koskeekin hieman enemmän.eikä nyt kuulu nostajista vaan kuuluu isompi metakka.tuntuupi ettei käykkään enää kuin kolmella kun täristääkin niin pirusti ja putputtelee putkesta. mikähän voi olla hämminki?

ketjunkiristin vaihdettu eikä vika ollut siinä.
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Se on se sama kiertokangen laakeri kuin mersufoorumillakin :lol:
Datsun Bluebird
Mb Vito
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Tänään aukastiin yksi jakopää 200D:stä.....kävi pikkusen hassusti :lol:

Pikkusen oli ketju venähtäny > jako oli hampaan mettäs > laaharit p*skana
> nokkaratas myös entinen ....

Ei niitä ketjuja kannata vaihdella :pappa:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
teamhyypio
Viestit: 17
Liittynyt: 04.11.2007 17:50
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja teamhyypio »

tuossa on nyt veikkailtu näitä: kiertokangen laakerit,kansipahvi,suutin sekä pumpun laakeri...
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

teamhyypio kirjoitti:tuossa on nyt veikkailtu näitä: kiertokangen laakerit,kansipahvi,suutin sekä pumpun laakeri...
Eiköhän se ole jompikumpi noista kahdesta ensimmäisestä, muut eivät aiheuta öljynpaineen laskua, ellei samalla oli ylipaineventtiili jumittanut.

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Avatar
Jarkko N
Tekninen Nero
Viestit: 1347
Liittynyt: 28.9.2006 15:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jarkko N »

Kiertokangen laakeri, jos se kalkatus kuuluuu kaasun painalluksella.
Koita pumpata muutama kerta kaasua, jos se kalkattaa joka kerta kuin
kalkkarokäärme niin taitaa olla selvä tapaus.
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Ja vielä muutama polkasu niin löytää kiertokanki uuden kulkureitin :shock:
Datsun Bluebird
Mb Vito
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Ja se sama 250D kone löytyy täältä ja mersufoorumilta :wink:
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Ottaa sen pohojan pois ja kurkkaa niin selviää paremmin kuin täällä netissä ku me arvaillaan :idea:
Ei millään malttais oottaa että mitä sieltä löytyy :huh:
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Juu,

Jostakin päästä se kone auki niin ei tartte arvailla :D

Ja sitten noita kakssatasia löytyy vissiin vähän joka tallin kulmalta:
Kuva

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
teamhyypio
Viestit: 17
Liittynyt: 04.11.2007 17:50
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja teamhyypio »

korjatteelle kävin hinaamassa röntän... vlopun aikana selviää mitä kivaa sieltä paljastuu :D
Avatar
Jarkko N
Tekninen Nero
Viestit: 1347
Liittynyt: 28.9.2006 15:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jarkko N »

Ei kannata hajottaa konetta. Tarkoitin, että tiaknoosi tehtäisiin
nin, että auto on ensin tyhjäkäynnillä. Sitten painetaan kaasua
muutama kerta noin sekunnin parin välein niin, että kierrokset
selvästi nousevat. Ei tarvi huudattaa pitkään eikä yli kolmen tonnin.
teamhyypio
Viestit: 17
Liittynyt: 04.11.2007 17:50
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja teamhyypio »

kampiakseli ja kiertokankihan sielä oli ottanut siipeensä :evil: eli uutta konetta kehiin...
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

No ni, että semmonen huolto :ttu:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
teamhyypio
Viestit: 17
Liittynyt: 04.11.2007 17:50
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja teamhyypio »

meneekö 250 kone heittämällä paikalleen?
Avatar
jiipee
Maitopoika, Turbopöljä, Ladanautti jne..
Viestit: 1241
Liittynyt: 29.9.2005 20:40
Paikkakunta: Sukeva

Viesti Kirjoittaja jiipee »

Menee, pienin muutoksin, esim. kallistuksenvakaajatanko pitää vaihtaa.
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Aikooko teamhyypiö laittaa vaihtokoneen keulille ?

Varmaan kannattaa laittaa 250:n mutta ois nuo mun kuvassakin olevat koneet 200:t vissiin myytävänä, ainakin kun viimeksi kysyin.

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
teamhyypio
Viestit: 17
Liittynyt: 04.11.2007 17:50
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja teamhyypio »

Malm kirjoitti:Aikooko teamhyypiö laittaa vaihtokoneen keulille ?

Varmaan kannattaa laittaa 250:n mutta ois nuo mun kuvassakin olevat koneet 200:t vissiin myytävänä, ainakin kun viimeksi kysyin.

-Risto

pitäs alkaa viikon sisään laittaan... laitetaan sellanen kone mikä täältä läheltä löytyy
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”